Je ging op vakantie naar Zuid-Frankrijk, reed net bij Dijon de grens over zag een stel Marrokanen (of Algerijnen, dat zijn franse Marrokanen) en bent weer naar huis gereden om een topic te openen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Okay, jongens van een bepaalde bevolkingsgroep en wannabe's ervan, maar mênmên, ik dacht dat die rage intussen over was, maar het lijkt net begonnen. Steeds vaker zie je ze, een nep-burberry-patroontje op zo'n plat tasje dat met een touwtje om de nek hangt.
Net zag ik het weer en toen ben ik naar huis gegaan om dit topic te openen want ik vind dat het echt niet kan.
Super. Of van vrouwtje Theelepel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb er nog een met Alfred Jodocus Kwak uit 1994 ofzo.
Is het trendy om die dadelijk om te doen ?
Ik denk condooms voor anaal gebruik bij schapen, maar zeker weet ik het niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zit er eigenlijk in?
Ik denk kwartjes voor in de telefoon op het station.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk condooms voor anaal gebruik bij schapen, maar zeker weet ik het niet.
bij Dijon is helemaal geen grensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je ging op vakantie naar Zuid-Frankrijk, reed net bij Dijon de grens over zag een stel Marrokanen (of Algerijnen, dat zijn franse Marrokanen) en bent weer naar huis gereden om een topic te openen?
Respect![]()
een opplak snor, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zit er eigenlijk in?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Net zag ik het weer en toen ben ik naar huis gegaan om dit topic te openen want ik vind dat het echt niet kan.
gaylord fok!ker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dus jij fietste in de stad, zag zo'n kerel, en maakte direct rechtsomkeert om er een topic over te openen? Oh my gay, dat is wel heel erg
.
Nee, ik ging linksom.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Dus jij fietste in de stad, zag zo'n kerel, en maakte direct rechtsomkeert om er een topic over te openen? Oh my gay, dat is wel heel erg
.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk condooms voor anaal gebruik bij schapen, maar zeker weet ik het niet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik ging linksom.
EN JE BENT ZELF GAY GEKKE LESBIES!!!
De stadsgrens. Gek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij Dijon is helemaal geen grens
maar verder zal je verhaal best kloppen
linksomkeert danquote:
oh my dear, echt waar?quote:EN JE BENT ZELF GAY GEKKE LESBIES!!!
jammerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef Sanne het volgende:
Er zijn nog geen plaatjes te google van Burberry allochtonen.
Deze poolse damequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef Sanne het volgende:
Er zijn nog geen plaatjes te googlen van Burberry allochtonen.
Daar ben ik dus al 3 camera's aan kwijtgeraakt. Elke keer als ik dat ding uit m'n zak pak wordt-ie gejat door een tasje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef Sanne het volgende:
Er zijn nog geen plaatjes te googlen van Burberry allochtonen.
Geen idee, hoop niet dat jongens die tasjes hebbe.....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HEBBEN DIE TASJES OOK JONGENS TEGENWOORDIG ?![]()
![]()
Als ik je zin goed begreep: nee, het is veeeeel erger.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HEBBEN DIE TASJES OOK JONGENS TEGENWOORDIG ?![]()
![]()
Jij durft ook wel he!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar ben ik dus al 3 camera's aan kwijtgeraakt. Elke keer als ik dat ding uit m'n zak pak wordt-ie gejat door een tasje.
Hoe erger dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik je zin goed begreep: nee, het is veeeeel erger.
Plaats eens een foto van jezelf! Je zal Sanne er een groot plezier mee doen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:53 schreef rival het volgende:
bepaalde bevolkingsgroep? volgens mij liepen 'normale' blanken er ook al jaren geleden mee hoor. moeten we alles maar in onze broekzakken proppen ofzo?
wanker
Ja! Denk daar een metro-mocro onder, en je hebt het!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Piovan het volgende:
[afbeelding]
Zoiets?
Maar dan in negerstof.
ik heb geen behoefte om sanne te plezieren!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van jezelf! Je zal Sanne er een groot plezier mee doen!
Weet je, dat is zo gay-likequote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef veldmuis het volgende:
Okay, jongens van een bepaalde bevolkingsgroep en wannabe's ervan, maar mênmên, ik dacht dat die rage intussen over was, maar het lijkt net begonnen. Steeds vaker zie je ze, een nep-burberry-patroontje op zo'n plat tasje dat met een touwtje om de nek hangt.
Maar vinden die jongens het zelf ook nichterig? Die indruk krijg ik eigenlijk niet. Terwijl het bij mij alleen maar associaties met nichten oproept vinden zij zichzelf helemaal Da Bomb.quote:
wel koel dat jij weet wat een ander denkt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar vinden die jongens het zelf ook nichterig? Die indruk krijg ik eigenlijk niet. Terwijl het bij mij alleen maar associaties met nichten oproept vinden zij zichzelf helemaal Da Bomb.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij hebt zo'n tasje he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
wel koel dat jij weet wat een ander denkt!![]()
Jij hebt zo'n tasje he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook teenslippers, wat is daar mis mee? Ben je tegen slippers in het algemeen, of alleen teenslippers?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef manny het volgende:
diezelfde gasten hebben vaak teenslippers...![]()
Oh dus ze vinden zichzelf toch wel gay?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de rest een GMTA.quote:
Wel mooi dat die homopopulatie onder hen dan nu eindelijk collectief uit de kast komt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oh dus ze vinden zichzelf toch wel gay?
Thanks
behalve dat ze gay zijn ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:04 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik heb ook teenslippers, wat is daar mis mee?
Tja; maar dat zij dat vinden zegt natuurlijk niets.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar vinden die jongens het zelf ook nichterig? Die indruk krijg ik eigenlijk niet. Terwijl het bij mij alleen maar associaties met nichten oproept vinden zij zichzelf helemaal Da Bomb.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:16 schreef brillant het volgende:
volgens mij ben je niet wijs om met een tasje om je nek te lopen ...... als man zijnde dan,ben je toch een beetje een flikker vind ik
Dat is zoooo jaren 80!!!!!quote:vroeger had je mannen met polstasjes
Oja, zulke tasjes zijn ook ergquote:
De eerste foto!quote:
Ook bij een Hollywood man is een tassie om zijn nek geen porum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef AlohaXa het volgende:
Het zijn toch vooral de allochtone jongens die er een hebben (en de hollywood mannen natuurlijk)..
M.a.w erger je aan "die mensen" of aan het tasje
Knikkertasje.quote:
DAt ie sowieso bij jou naar binnen wil als je zo zit te zeikenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef flugeltje het volgende:
De oudste zoon van m'n broer heeft zoiets.
Alleen hangt dat ding dan midden op z'n borst, net zoals vroeger die buisjes waar je dan waterproof je geld in op kon bergen op het strand. En dan zo'n nep-burburry patroontje. Hij moet 'm van mij altijd afdoen vóór de deur. Met zo'n ding om je nek kom je bij mij niet binnen hoor
Hij komt ook alleen maar langs als ie geld nodig heeft en z'n ouders niets meer gevenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
DAt ie sowieso bij jou naar binnen wil als je zo zit te zeiken
wat is zijn tegenprestatie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij komt ook alleen maar langs als ie geld nodig heeft en z'n ouders niets meer geven
Neeh joh, dat is vet retro, meteen doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
whaha, echt een doorsnee fokker!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef flugeltje het volgende:
De oudste zoon van m'n broer heeft zoiets.
Alleen hangt dat ding dan midden op z'n borst, net zoals vroeger die buisjes waar je dan waterproof je geld in op kon bergen op het strand. En dan zo'n nep-burburry patroontje. Hij moet 'm van mij altijd afdoen vóór de deur. Met zo'n ding om je nek kom je bij mij niet binnen hoor
Jij hebt er een!!! Hihiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
whaha, echt een doorsnee fokker!![]()
bekrompen als de neten!![]()
Yep, zo'n ding dus....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
Zo'n tasje om iemands nek dus.![]()
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
Dat ie me weer ff tante noemt i.p.v. bij m'n voornaam...quote:
Nope, geen problemen mee. Staat zelfs wel mooi bij sommige mannen (als ze er het type voor zijn).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Een gewone, grote schoudertas is toch niet erg?
Fotoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Een gewone, grote schoudertas is toch niet erg?
mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen in welke situatie hij juist die woorden noemt? nu ziet het er een beetje apart uit...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ie me weer ff tante noemt i.p.v. bij m'n voornaam...
Lieve lieve lieve tante Flugel...
Nét voordat hij gaat vertellen dat z'n geld op is...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen in welke situatie hij juist die woorden noemt? nu ziet het er een beetje apart uit...![]()
Staat vast in de towelday-topics. Zoek maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Sanne het volgende:
Foto
WTF??? En dat wordt gedragen door een jongen??? Metro-mocrosquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
deze is van jou?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[afbeelding]
u kidding me?quote:
Ze bedoelt UIO met een laptoptas.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
u kidding me?
waar stond dat?quote:
of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:20 schreef Sanne het volgende:
waar stond dat?
echt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Sanne het volgende:
Nee mannen met een laptoptas in het algemeen.
En als ze dan ook nog gaan zitten computeren in de trein dan ja dan moet ik altijd even flirten met ze.
Kut, ik heb geen laptopquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Sanne het volgende:
En als ze dan ook nog gaan zitten computeren in de trein dan ja dan moet ik altijd even flirten met ze.
quote:
quote:
je weet toch dat de warmte van de laptop op schoot het zaad onvruchtbaar maakt? of val je juíst daarom op die kerels?quote:
ik heb niet zo'n last van voortplantingsdrang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet toch dat de warmte van de laptop op schoot het zaad onvruchtbaar maakt? of val je juíst daarom op die kerels?
ik snap je voorliefde voor onvruchtbare mannen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n last van voortplantingsdrang.
En...is er wel eens wat uit ontstaan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:22 schreef Sanne het volgende:
Nee die nerds schrikken meestal alleen maar.quote:
Schrikken?? Ik zou er juist op ingaan!!! Maar goed. We gaan offtopic. Denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee die nerds schrikken meestal alleen maar.Maar ik hou hoop.
Dan moet ik van iemand een bril lenen, verneuk ik mn haar, trek ik met dit weer een vaalblauwe trui aan met opgerolde mouwen, en dan moet jij tegen me gaan praten, okay?quote:
En wat zei je toen? "WHAHAHA IK BEN LESBIES" of toch wat anders?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dr vanmiddag ook één. Bij een joch van een jaar of 14 met zwarte gladde haartjes en een stoer Dolce & Gabbana shirt aan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En wat zei je toen? "WHAHAHA IK BEN LESBIES" of toch wat anders?.
Nee, het kan ook zijn dat je in kakkersville woontquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:21 schreef Serendips het volgende:
Die tasjes heb ik echt nog nooit gezien...Heb ik nu onder een steen gezeten?
Ehm ja, daar heb je die dingen toch voor? en wat de fuck heb je allemaal bij je dan in zo'n mini tasje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:53 schreef rival het volgende:
bepaalde bevolkingsgroep? volgens mij liepen 'normale' blanken er ook al jaren geleden mee hoor. moeten we alles maar in onze broekzakken proppen ofzo?
Hier zie je veel donkere jongens met van die afschuwelijke afzakbroeken lopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef Bananenman het volgende:
Popo, jij woont in de VS, duh
Ik zie 't heel vaak hier.
weet ik veel wat ze in zo een minitasje stoppen! ik denk hetzelfde als wat me vriendinnen in hun tasje stoppen. make up en labello en sleutels en sigaretten enzo!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ehm ja, daar heb je die dingen toch voor? en wat de fuck heb je allemaal bij je dan in zo'n mini tasje?
Zijn adressen van zijn homoklanten want het is een schandknaap!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:34 schreef Sanne het volgende:
Maar wat zou er nou in zitten? Zijn Labello? Een condoom? Strippenkaart?
een wat ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dr vanmiddag ook één. Bij een joch van een jaar of 14 met zwarte gladde haartjes en een stoer Dolce & Gabbana shirt aan.
Ik snap het wel, ik heb zelf ook vaak m'n zakken vol. Telefoon, iPod, portemonnee, paspoort...en als je dan nog rookt sigaretten etc. kan het best handig zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ehm ja, daar heb je die dingen toch voor? en wat de fuck heb je allemaal bij je dan in zo'n mini tasje?
nee, niet echt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:53 schreef rival het volgende:
wanker
Ben jij gebanned geweest of zo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dus jij fietste in de stad, zag zo'n kerel, en maakte direct rechtsomkeert om er een topic over te openen? Oh my gay, dat is wel heel erg
.
zijn Labello natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:42 schreef stamppot het volgende:
die tasjes zijn altijd namaak.
nu is de grote vraag
WTF STOPT EEN DUDE IN ZO'N TASJE?
Die ene gast die ik vanmiddag zag een pakjequote:Op woensdag 8 april 2009 17:42 schreef stamppot het volgende:
die tasjes zijn altijd namaak.
nu is de grote vraag
WTF STOPT EEN DUDE IN ZO'N TASJE?
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Oh, de nektasjes zijn eindelijk ook in Eindhoven te zien, nadat ze in de rest van het land al verdwenen zijn?
Hoezo Eindhoven?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Oh, de nektasjes zijn eindelijk ook in Eindhoven te zien, nadat ze in de rest van het land al verdwenen zijn?
quote:
waarom verbaast me dat niksquote:
bij dijon de grens overrijdenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je ging op vakantie naar Zuid-Frankrijk, reed net bij Dijon de grens over zag een stel Marrokanen (of Algerijnen, dat zijn franse Marrokanen) en bent weer naar huis gereden om een topic te openen?
Respect![]()
quote:
Het blijft knagen denk ikquote:
Verkapte kick.quote:
Verkapte kick.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |