you're in for a treatquote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
BSG is S3 dan zeker? Heb alleen 1 tot nu toe gezien, moet heel wat inhalen
moet je zeker doen het is echt de betere seriequote:Op zondag 24 september 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
BSG is S3 dan zeker? Heb alleen 1 tot nu toe gezien, moet heel wat inhalen
Volgens het schedule van movie central zenden ze deel 2 van de aflevering die wij als laatste gezien hebben, volgende week uit. Episode # 51 volgens mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef timmy-2000 het volgende:
verdomme.. ik zat de hele tijd in me kop met 23 Oktober![]()
ik zoeken en zoeken.... niks.. nah dan maar ff kijken of ik de goede datum had... kutzooi... nog een maand wachten!![]()
en wanneer komt die Friggin' dvd box eens uit! ik hoop dus echt niet dat ze die dozen ook weer gaan veranderen
In het schedule staat nu 27 november voor #51.. helaas. Ach ik laat me wel verrassen als hij er ineens isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Volgens het schedule van movie central zenden ze deel 2 van de aflevering die wij als laatste gezien hebben, volgende week uit. Episode # 51 volgens mij.
Ach, je kunt ook niet zoveel in 2 minuten stoppen natuurlijk. Ik vond het wel leuke achtergrondinfo over die suicide-bomber in S03E01quote:Op maandag 25 september 2006 15:11 schreef Teije het volgende:
BSG, Die webisode's vallen wel zwaar tegen tbh
.
Bah, dan is dat verandertquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef roobje het volgende:
[..]
In het schedule staat nu 27 november voor #51.. helaas. Ach ik laat me wel verrassen als hij er ineens is
Bron? Ik vind dat namelijk niet terug op www.moviecentral.caquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:50 schreef Mirel het volgende:
STARGATE ATLANTIS
Monday @ 10 pm
Season 3, Episode 54 The Return Part 2 NEW SEASON
Moviecentral dus, een Canadeze.
Ik zag gister nog steeds de 27e staan. Maar maandag. Jeej.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:03 schreef roobje het volgende:
[..]
Bron? Ik vind dat namelijk niet terug op www.moviecentral.ca
niemand want episode 51 komt gewoon op de 27stequote:Op dinsdag 21 november 2006 08:22 schreef DarthNick het volgende:
..... iemand ?
mm ik krijg nog niets gevonden en ik zie op die canadese zender dat hij pas de 27ste geairt wordtquote:
Moviecentral hanteert een eigen nummering, ze rekenen de eerste twee episodes als een episode. Wat ze daar episode 50 noemen is dus eigenlijk 51.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
niemand want episode 51 komt gewoon op de 27ste
Hij is uitgezonden. Op de gateworld fora hebben mensen bevestigd dat ze de aflevering gezien hebben en spoilers geplaatst.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mm ik krijg nog niets gevonden en ik zie op die canadese zender dat hij pas de 27ste geairt wordt
Surfnet hub op dc++. Studeren aan een universiteit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
waar halen jullie die hoge snelheden?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef Roellio het volgende:
Betekent dit nu ook dat ze weer een hele zooi ZPM's hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |