Links is voor Britten. Rechts is de bom.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Adamica1 het volgende:
Ik zie hier en daar gewoon; "zwarte kankerlijer" staan. Maar ik mag niet links zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:53 schreef Adamica1 het volgende:
Dat bedoel ik nou.... Ik verwacht niet anders... Eert komt die "grappige" kliek....Ik lag me dood..... In die faze zitten we nu dus.
Misschien moet je je voorspellende gaven eens los laten op een Nederlands taalboek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:53 schreef Adamica1 het volgende:
Dat bedoel ik nou.... Ik verwacht niet anders... Eert komt die "grappige" kliek....Ik lag me dood..... In die faze zitten we nu dus.
Vergeet niet de mongooltjes die lopen te zeiken, terwijl ze zelf de Nederlandse taal beheersen als een autistische hamster op speed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Adamica1 het volgende:
Hierna ...wel een ver tijdje hierna, komen de mensen die echt een mening willen geven
...De slimmere mensen daarna... en dan is het dood...
Zit je in een trip ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Adamica1 het volgende:
Hierna ...wel een ver tijdje hierna, komen de mensen die echt een mening willen geven
...De slimmere mensen daarna... en dan is het dood...
Bij welke categorie hoor jij? De slimme of de domme?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:59 schreef Adamica1 het volgende:
het verloopt als verwacht
Ja, jij bent veel beter dan al deze mensen hierquote:Adamica1 - zaterdag 8 juli 2006 @ 13:05
Ik heb nog steeds the piss op flugeltje..... Mijn klacht is ook dat het persoon nog leeft.
Ik heb al iets van 13.000 1 liners.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent veel beter dan al deze mensen hierJe postgeschiedenis spreekt je een klein beetje tegen.
Je leert wel snel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef Adamica1 het volgende:
Dan krijg je fase 2....de kliek...met zijn allen op de poster storten......dat is nu in gang
Ik hoor ook echt bij "de kliek"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef Adamica1 het volgende:
Dan krijg je fase 2....de kliek...met zijn allen op de poster storten......dat is nu in gang
en mensen die negen keer hetzelfde topic openen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:10 schreef Adamica1 het volgende:
De mensen die eigenlijk nergens hun muil kunnen houden.
Dan loop je echt achter het is zelfs al een revival van Confict als Mod.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef AlohaXa het volgende:
Sinds wanneer is conflict eigenlijk moderator???
Sinds juli 2005, toen ben ik ff een paar maandjes weggeweest en nu ben ik er weer sinds de opening van STA.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef AlohaXa het volgende:
Sinds wanneer is conflict eigenlijk moderator???
En over pakweg 20 posts heb je de wereld veroverd?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:12 schreef Adamica1 het volgende:
Alles gaat volgens plan
Waar bestaat de volgende fase uit, o wijze leermeester?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:12 schreef Adamica1 het volgende:
Alles gaat volgens plan
Hier de eerste user met een goed plan. (beargumenteerd en wel). Goed ik heb ook al in de 1e paar posts gepost maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik die cross-over maak Adamica1...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:14 schreef Adamica1 het volgende:
Nu krijgen we de mensen met een argument....JAJA ik weet het Die bestaan op dit hele FOK niet...maar de poging tot
Of ze zijn al bang... of ik ben al gebanned...whatever
Welkom op internet. Kneus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:17 schreef Adamica1 het volgende:
Leren? Ik hoef jullie toch niets te leren...elk topic is het zelfde...Dat probeer ik jullie nu juist uit te leggen.
inderdaad!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Weet je wie ze tegen de muur moeten zetten? Mensen die
de hele tijd Talpa [insert kotssmilie] roepen....
klopt, dat komt door jou.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:17 schreef Adamica1 het volgende:
Leren? Ik hoef jullie toch niets te leren...elk topic is het zelfde...Dat probeer ik jullie nu juist uit te leggen.
De bovenste 2 hebben zelfs opeenvolgende topicnummersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
klopt, dat komt door jou.
Kruip in de huid van....
Kruip in de huid van...
Kruip in de huid van....
Kruip in de huid van......
Alleen daarom zou je al een IP-ban moeten krijgenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:23 schreef Adamica1 het volgende:
Bovendien is op deze hele site nog nooi iemand vriendelijk tegen me geweest enkel omdat ik SP stem
Je zinnen zijn te lang.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je wat meer post hier, dan beginnen de nerds je hier wel aardig te vinden! want veel posts = respect!
Arme jij, wil je nu een knuffel?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef Adamica1 het volgende:
Mijn topics halen de voordeur nooit
hehehe
Ach, ik heb tenminste al jááááááren geen LSD meer gebruiktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef Adamica1 het volgende:
Komt omdat ik meer te vertellen heb dan jullie.... Dan gaan julli maar terug naar de paal waar je niet omheen kon fietsen.
Meer te vertellen? Doe dat dan eens, en open niet van die vreemde topics, met een OP van nog geen drie regelsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef Adamica1 het volgende:
Komt omdat ik meer te vertellen heb dan jullie.... Dan gaan julli maar terug naar de paal waar je niet omheen kon fietsen.
Zit er een neusje van de zalm op Fok!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:28 schreef Orealo het volgende:
[..]
Leer de subfora, jouw soort is WFL en TRU denk ik, ga daar hangen, die lui begrijpen je beter dan KLB-users, die zijn over 't algemeen niet echt 't neusje van de zalm..
Oke. Je hebt de fase van latente emo verlaten. Je bent nu een echte. Feliquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef Adamica1 het volgende:
Maar lieve Orealo ; Dan zal ik me voelen zoals jullie...Als er ook maar iets is wat ik niet wil...Is dat vaag ? IK WIL NIET ZIJN ALS JULLIE..zo dan ...duidelijker....
Dan heb je hier ook niks te zoeken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:31 schreef Adamica1 het volgende:
Maar lieve Orealo ; Dan zal ik me voelen zoals jullie...Als er ook maar iets is wat ik niet wil...Is dat vaag ? IK WIL NIET ZIJN ALS JULLIE..zo dan ...duidelijker....
Ok, ga je dan nu weg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef Adamica1 het volgende:
Mijn streven is bereikt...ik heb gelijk..ik had gelijk..en ik zal altijd gelijk hebben.
Wat wil je bereiken ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:37 schreef Adamica1 het volgende:
Mijn streven is bereikt...ik heb gelijk..ik had gelijk..en ik zal altijd gelijk hebben.
Nou ontzettend, je voegt echt iets toe aan dit forum. Al die prachtige topicsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef Adamica1 het volgende:
Je moet natuurlijk wel weten wanneer 't tijd is om op te tiefen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:42 schreef Adamica1 het volgende:
nee.
Ik wilde het nog even hebben over de rechtse kliek hier.
Schrijf je ook met links?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:43 schreef Adamica1 het volgende:
En hoe links ik ben
Verlicht onsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:42 schreef Adamica1 het volgende:
nee.
Ik wilde het nog even hebben over de rechtse kliek hier.
Ok, deze zin klopt echt van geen kant.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:46 schreef Adamica1 het volgende:
Gaat een beetje moeilijk om te protesteren als je verdonk al noemt gebanned te worden... Uitgeset in je fucking eigen land.
Niet eens je moedertaal normaal kunnen schrijven is nog veel meer een reden om op de boot gezet te worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:46 schreef Adamica1 het volgende:
Gaat een beetje moeilijk om te protesteren als je verdonk al noemt gebanned te worden... Uitgeset in je fucking eigen land.
Ja, maar rechts heeft voorrangquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Adamica1 het volgende:
Te moeilijk te begrijpen voor rechts.... Bang worden van je eigen volk.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:46 schreef Adamica1 het volgende:
Als jij een rasechte oerhollandsche blanke nederlander bent; ja, dan wordt ik bang van mijn eigen volk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:47 schreef Adamica1 het volgende:
Te moeilijk te begrijpen voor rechts.... Bang worden van je eigen volk.
Geef eens een keer argumenten voor je standpunten, want je kan wel zeiken dat "wij" zo minderwaardig zijn en zonder argumenten posten, maar je bent zelf geen haar beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:48 schreef Adamica1 het volgende:
Jullie zijn mijn volk toch...blank ,nederlander.... echo is eng...veel mensen hier zijn eng...ik ben niet bang om het uit te spreken.
Kleine correctie op je post. De strekking was verder goed hoor..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:48 schreef Orealo het volgende:
Het enige wat je zegt is "Ik heb gelijk."
Dat is niet echt SP, toch? dat is meer "wij hebben gelijk, want blablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla"
Mijn opa was een halve zigeuner,ben ik nog wel Nederlander genoeg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:48 schreef Adamica1 het volgende:
Jullie zijn mijn volk toch...blank ,nederlander.... echo is eng...veel mensen hier zijn eng...ik ben niet bang om het uit te spreken.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:52 schreef Adamica1 het volgende:
Tha erik... Jij ...ja ..je bent te minderwaardig...geen woord direct tegen jou...middenmannetje misschien
Ik schat 'em op het nivo van:quote:
Ik durf niet zo goed alleen in een ruimte te zijn met die entiteitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Neem een kamer.Dat geflikflooi altijd hier
![]()
Heb je zelfmoord al eens overwogen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Adamica1 het volgende:
Weet je wat het grappige aan mij is ? Ik heb geen hele linkse troep achter me nodig...Want ...het intereseert me niet wat jullie van me vinden...ook al ben ik alleen...
Ik wil alleen zijn..beter.
Wat doe je dan nog op FOK!?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Adamica1 het volgende:
Weet je wat het grappige aan mij is ? Ik heb geen hele linkse troep achter me nodig...Want ...het intereseert me niet wat jullie van me vinden...ook al ben ik alleen...
Ik wil alleen zijn..beter.
Ik ga voor Dquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik schat 'em op het nivo van:
A. Gemeentereiniging
B. Orderpicker
C. Assistent bedrijfsleider bij de Scapino
D. WIA.
Wat denken jullie?
Je neemt hem serieus he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Orealo het volgende:
Adamica1, dan maar op een andere manier.
JIJ bent op FOK.
uit vrije wil, of je dat doet om je eigen ideeen te 'bevestigen' of om ons ff proberen met onze mond vol tanden te zetten, het is je beide niet gelukt.
Want je zet fok niet met z'n mond vol tanden.
En je ideeen kan je niet bevestigen als je ze niet kan onderbouwen.
Het is net alsof je zelf geen idee hebt waar je het over hebt.
Ik probeerde dat aan je duidelijk te maken, maar daar geef je geen gehoor aan.
Jammer.
Maar je wilt hier duidelijk niet zijn, want we zijn te anders voor je.
En je bent niet in staat om duidelijk te maken hoe het anders zou moeten.
Je bent een beetje een meeloper, een alto-meeloper.
Als je hier niet wilt zijn ga, ga weg, we moeten je hier niet dan.
Als je wilt blijven moet je je aanpassen, want fok past zich niet aan aan jou, dat heb ik je ook al verteld verdomme.
Oprotten nu..
Opgekankerd, slotje..
Ja, komt er een slotje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef Adamica1 het volgende:
Laatste fase... Ik weet precies hoe het hier gaat...
Fijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef Adamica1 het volgende:
Weet je ook waar de afkortingen voor staan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:00 schreef Echo99 het volgende:
[..]
NSB is redelijk overrated![]()
Ik ben meer iemand voor de NSDAP![]()
Waarom zouden wij jou dan serieus moeten nemen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef Adamica1 het volgende:
Ik neem niemand serieus en ook zeker mezelf niet ...Want om eerlijk te zijn ben ik als een kogel.
Als een kogelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef Adamica1 het volgende:
Ik neem niemand serieus en ook zeker mezelf niet ...Want om eerlijk te zijn ben ik als een kogel.
Dat hoefde je niet meer te melden hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef Adamica1 het volgende:
Ik ben zo maf als een deur
Weet je dat een TS een topic meer stuurt dan wie dan ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef Adamica1 het volgende:
Ik hoop dat dit een retorische vraag is?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet je ook waar de afkortingen voor staan?
Ga je dan nú weg?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef Adamica1 het volgende:
Je moet dus duidelijk niet alles zo serieus nemen.... Denk je dat ik echt SP stem...
I vind het knap van mezelf dat ik jullie zo geboeid hoor luisteren naar mijn onzin.
Dan is het nu tijd om die laatste 12 pillen ook te nemenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:06 schreef Adamica1 het volgende:
Je moet dus duidelijk niet alles zo serieus nemen.... Denk je dat ik echt SP stem...
I vind het knap van mezelf dat ik jullie zo geboeid hoor luisteren naar mijn onzin.
Zo simpel kom je er niet mee weg. De volledige versies graag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |