Links is voor Britten. Rechts is de bom.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:34 schreef Adamica1 het volgende:
Ik zie hier en daar gewoon; "zwarte kankerlijer" staan. Maar ik mag niet links zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:53 schreef Adamica1 het volgende:
Dat bedoel ik nou.... Ik verwacht niet anders... Eert komt die "grappige" kliek....Ik lag me dood..... In die faze zitten we nu dus.
Misschien moet je je voorspellende gaven eens los laten op een Nederlands taalboek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:53 schreef Adamica1 het volgende:
Dat bedoel ik nou.... Ik verwacht niet anders... Eert komt die "grappige" kliek....Ik lag me dood..... In die faze zitten we nu dus.
Vergeet niet de mongooltjes die lopen te zeiken, terwijl ze zelf de Nederlandse taal beheersen als een autistische hamster op speed.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Adamica1 het volgende:
Hierna ...wel een ver tijdje hierna, komen de mensen die echt een mening willen geven
...De slimmere mensen daarna... en dan is het dood...
Zit je in een trip ofzoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Adamica1 het volgende:
Hierna ...wel een ver tijdje hierna, komen de mensen die echt een mening willen geven
...De slimmere mensen daarna... en dan is het dood...
Bij welke categorie hoor jij? De slimme of de domme?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:59 schreef Adamica1 het volgende:
het verloopt als verwacht
Ja, jij bent veel beter dan al deze mensen hierquote:Adamica1 - zaterdag 8 juli 2006 @ 13:05
Ik heb nog steeds the piss op flugeltje..... Mijn klacht is ook dat het persoon nog leeft.
Ik heb al iets van 13.000 1 liners.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent veel beter dan al deze mensen hierJe postgeschiedenis spreekt je een klein beetje tegen.
Je leert wel snel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef Adamica1 het volgende:
Dan krijg je fase 2....de kliek...met zijn allen op de poster storten......dat is nu in gang
Ik hoor ook echt bij "de kliek"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef Adamica1 het volgende:
Dan krijg je fase 2....de kliek...met zijn allen op de poster storten......dat is nu in gang
en mensen die negen keer hetzelfde topic openen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:10 schreef Adamica1 het volgende:
De mensen die eigenlijk nergens hun muil kunnen houden.
Dan loop je echt achter het is zelfs al een revival van Confict als Mod.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef AlohaXa het volgende:
Sinds wanneer is conflict eigenlijk moderator???
Sinds juli 2005, toen ben ik ff een paar maandjes weggeweest en nu ben ik er weer sinds de opening van STA.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef AlohaXa het volgende:
Sinds wanneer is conflict eigenlijk moderator???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |