Geachte Zandstormquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Beste kanovinnie,
het is zaterdag. Zaterdagen zijn om te klussen. Ik werk de hele week, terwijl jij de hele week met je luie reet in je bed ligt. Misschien dat je je eens een leven moet zoeken ?
Groet, Buurman
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
Beste buurman.
Als ik lekker in mijn bed lig om kwart over negen 's ochtends,
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:56 schreef Megumi het volgende:
Het is zaterdag 10:00 uur dus wat is je klacht??
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:57 schreef skiczukie het volgende:
Dat zou ik ook niet kunnen waarderen. Kwart voor negen.![]()
jamaar, nu ben ik dus brak. en zulk mooi weer is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Nu heb je nog een hele dag voor je.
ik sliep, en werd er wakker vanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:01 schreef frankium het volgende:
Wat een onzin.
Of je het slaap nodig, en dan word je niet wakker van zoeen zaag
Of je ligt gewoon te rotten in bed, dus kun je er net zo goed uitkomen
Het zou fijner zijn als je dat voor jezelf beslist.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:01 schreef frankium het volgende:
Wat een onzin.
Of je het slaap nodig, en dan word je niet wakker van zoeen zaag
Of je ligt gewoon te rotten in bed, dus kun je er net zo goed uitkomen
Dan probeer je dadelijk nog een keer te slapen. Ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jamaar, nu ben ik dus brak. en zulk mooi weer is het nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Of trek je af.
Ja, maar dat kan niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zou fijner zijn als je dat voor jezelf beslist.
Hehehequote:
ik weet niet waar jij woont?!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jamaar, nu ben ik dus brak. en zulk mooi weer is het nou ook weer niet.
zaag die boom om.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
er staat een boom voor mijn raam...
mooi he mijn foboquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:24 schreef DLevi het volgende:
[..]
zaag die boom om.
doe je tenminste wat nuttig in de tijd dat je anders zou slapen.
te vroeg voorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:24 schreef DLevi het volgende:
[..]
zaag die boom om.
doe je tenminste wat nuttig in de tijd dat je anders zou slapen.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:29 schreef DLevi het volgende:
[..]
dan ga je vanavond na sesamstraat gewoon naar bed.
okeequote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:29 schreef DLevi het volgende:
[..]
dan ga je vanavond na sesamstraat gewoon naar bed.
mij eerder 10 uur.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:38 schreef pascalheister het volgende:
9 uur mooie tijd om met klussen te beginnen
Je woont toevallig niet in de buurt, of aan de Admiraal de ruijterweg in A'dam?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
Beste buurman.
Als ik lekker in mijn bed lig om kwart over negen 's ochtends, kan ik het niet waarderen als jij met je cornuiten vrolijk aan het zagen en timmeren bent. Het is ook eigenlijk een beetje asociaal om 's ochtends vroeg al met de decoupeerzaag en tekker een schuur in elkaar te schijten.
Gelukkig heb ik hier nog een slijptol liggen, dus als ik eens terugkom van iets wat laat geworden is, zal ik eens fijn in een dik stuk staal gaan slijpen.
Zal je dat kunnen waarderen dan? Waarschijnlijk net zoveel als mij.
Groet, Kanovinnie![]()
![]()
Download het liedje "Bomen zijn relaxt" van de Heideroosjes eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
er staat een boom voor mijn raam...
ik las Sta op teef.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:57 schreef Kakakoka het volgende:
Sta op en leef
nope, ik woon in wormer (wel 20 km van amsterdam, dus misschien hoor jij dezelfde buurmanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Je woont toevallig niet in de buurt, of aan de Admiraal de ruijterweg in A'dam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |