Als ik vannacht niet slaap, dan slaap ik vandaag tegen 8 uur als ik niet snel wat ga doenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:02 schreef Xennia het volgende:
Tsja als je iedere nacht om 5 uur gaat slapen, kun je natuurlijk niet ineens moe zijn om 23:30. Als je vannacht slecht slaapt, slaap je morgen wellicht wel vroeger in.
Wekker zetten. 6 uur slaap per nacht moet voldoende zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik vannacht niet slaap, dan slaap ik vandaag tegen 8 uur als ik niet snel wat ga doen
maar als ik gewoon vandaag de hele dag opblijf slaap ik morgennacht wel gewoon, waarna ik die dag en nacht opblijf omdat ik weer teveel slaap heb gehad
das dus geen schoonheids slaapjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wekker zetten. 6 uur slaap per nacht moet voldoende zijn
dat is denk ik maar heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
wanneer een wekker zetten ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op de dag dat je geneigd bent te lang te slapen omdat je zo moe bent, met als gevolg dat je de nacht daarna weer veels te laat naar bed gaat omdat je niet meer moe bentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wanneer een wekker zetten ?
Morgen moet ik er om 7 uur uit..
Mwoah, meer een kwestie van oefenen.quote:
die zul je dan later wel weer in moeten halen. tenminste als ik een week had van gemiddeld 5 uurtjes dan lag ik in het weekeinde wel bij te slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, meer een kwestie van oefenen.
Door de week red ik die zes uur vaak niet eens.
Ach, ik heb vaak genoeg express een dag doorgehaald om die nacht te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Op de dag dat je geneigd bent te lang te slapen omdat je zo moe bent, met als gevolg dat je de nacht daarna weer veels te laat naar bed gaat omdat je niet meer moe bent
Als je dit minstens een week volhoudt, slaap je echt wel hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik heb vaak genoeg express een dag doorgehaald om die nacht te kunnen slapen.
om gewend te raken dus.
Het gevolg was dat ik gewoon die dag dus wakker was, en de nacht ook..
Resultaat 0%.
Ja, dat wel. Een nachtje van acht, of als het echt gek gaat, negen uur. Maar dat kan ook prima want dan is het weekend.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:14 schreef S1nn3rz het volgende:
die zul je dan later wel weer in moeten halen. tenminste als ik een week had van gemiddeld 5 uurtjes dan lag ik in het weekeinde wel bij te slapen.![]()
Maalt je kop, of is het wat anders?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:15 schreef Sebasser het volgende:
Ach, ik heb vaak genoeg express een dag doorgehaald om die nacht te kunnen slapen.
om gewend te raken dus.
Het gevolg was dat ik gewoon die dag dus wakker was, en de nacht ook..
Resultaat 0%.
na een jaar het ritme van slaap/dag omgedraait ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je dit minstens een week volhoudt, slaap je echt wel hoor
Niks met piekeren of zo, ik kan gewoon niet in slaap komen danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maalt je kop, of is het wat anders?
tuurlijk, als je het lang genoeg volhoudt ben je gewoon uitgeputquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
na een jaar het ritme van slaap/dag omgedraait ?
Ga eens iets doen met veel lichamelijke inspanning. Dan kan je kop nog zo helder zijn, maar dan val je ècht wel in slaap.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
Niks met piekeren of zo, ik kan gewoon niet in slaap komen dan
Draai je nachtdiensten dan? Of ben je, net als ik, meer iemand van laat pitten en laat wakker worden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
na een jaar het ritme van slaap/dag omgedraait ?
Ik slaap altijd heerlijk als ik ben wezen zwemmenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ga eens iets doen met veel lichamelijke inspanning. Dan kan je kop nog zo helder zijn, maar dan val je ècht wel in slaap.
als jij 5 minuten onder water blijft slaap ik ook heerlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik slaap altijd heerlijk als ik ben wezen zwemmen
Zo op dit uur ga ik bij zo'n opmerking denken dat ik het schunnige synoniem van zwemmen niet ken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:23 schreef Xennia het volgende:
Ik slaap altijd heerlijk als ik ben wezen zwemmen
dat heb ik inderdaad een tijd gedaan, daarna er niet meer vanaf gekomenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Draai je nachtdiensten dan? Of ben je, net als ik, meer iemand van laat pitten en laat wakker worden?
Da's niet een fatsoenlijke doodsverwensing. Vijf minuten zonder zuurstof betekent dat je nog steeds a-ritmisch een triangel kunt bedienen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:25 schreef blackbully het volgende:
als jij 5 minuten onder water blijft slaap ik ook heerlijk![]()
P.S. als jij een taalpurist bent, waarom schrijf je dan neerlandici ipv neerlandicus. enkelvoud/meervoud enzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's niet een fatsoenlijke doodsverwensing. Vijf minuten zonder zuurstof betekent dat je nog steeds a-ritmisch een triangel kunt bedienen.
Twintig minuten, dat is het serieuzere werk.
Denk dat maar niet, ik kom terug als jouw persoonlijke klopgeestquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
als jij 5 minuten onder water blijft slaap ik ook heerlijk![]()
Misschien, héél misschien... Is dat de grap wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:31 schreef OldSchoolFool het volgende:
P.S. als jij een taalpurist bent, waarom schrijf je dan neerlandici ipv neerlandicus. enkelvoud/meervoud enzo.![]()
Hij zegt toch dat hij geen Neerlandici isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:31 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
P.S. als jij een taalpurist bent, waarom schrijf je dan neerlandici ipv neerlandicus. enkelvoud/meervoud enzo.![]()
3 nachten helemaal niet geslapen? Aan de drugs gezeten?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Dit is voor mij al de 3e nacht die ik wakker blijf. Ik ben 1 nacht wakker gebleven en sindsdien is mijn ritme verstoord..
Mah, goed bezig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Dit is voor mij al de 3e nacht die ik wakker blijf. Ik ben 1 nacht wakker gebleven en sindsdien is mijn ritme verstoord..
Moet je daar aan de drugs voor zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
3 nachten helemaal niet geslapen? Aan de drugs gezeten?
ik snap je nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:35 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en je daar dan zó mee bezig houden dat je uiteraard helemaal niet meer kan slapen..
Om de zoveel tijd heb ik zo'n periode. Zoals nu bijvoorbeeld.
Ow wacht ff. Ik heb geen Down-syndroom dus ik vatte em ff niet. Sorry ouwe!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien, héél misschien... Is dat de grap wel.
Maar je bent niet de eerste hoor.![]()
Dat is in ONZquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:37 schreef Roellio het volgende:
Verkapt biertopic!
Ooooh, jij bedoelt het anders dan dat ik het lees.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik snap je niet
Ik weet nu toch al dat ik niet kan slapen vannacht (ervaring lieverd)
Ik niet. Ik ga straks heerlijk slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:35 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en je daar dan zó mee bezig houden dat je uiteraard helemaal niet meer kan slapen..
Om de zoveel tijd heb ik zo'n periode. Zoals nu bijvoorbeeld.
Ik heb zo'n slaapmaskerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:40 schreef ArtyShock het volgende:
Maar op redenloos (gelukkkig zelden) pladondturen heb ik nog geen antwoord.
Ik krijg m'n mond nog dicht zonder dat mijn tong naar buiten steekt en ik heb ook geen jampotwaardige oogprotheses. Dus tja... Excuses aanvaard dan maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:37 schreef OldSchoolFool het volgende:
Ow wacht ff. Ik heb geen Down-syndroom dus ik vatte em ff niet. Sorry ouwe!!!!!!!!!!![]()
Verkapte kijk-mij-ff-interessant-doen-met-mn-reis reactie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:41 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben net wakkerGing om 1400 ofzo ff liggen, kut jetlag
Uit een tube of één met een elastiekje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:42 schreef Xennia het volgende:
Ik heb zo'n slaapmasker
Zouden claustrofobische mensen last krijgen van zo'n masker eigenlijk? In het pikkedonker zie je het plafond namelijk niet en met zo'n masker maak je het plafond ineens wel heel dichtbij. Het ligt ineens op je ogen, zeg maar.quote:
Elastiekje. Je moet wat he als je een nachtmens en beslist geen ochtendmens bentquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Uit een tube of één met een elastiekje?
Het is eigenlijk gewoon alsof je je ogen dicht hebt, zelfs als je ze even open doetquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:45 schreef MUUS het volgende:
Zouden claustrofobische mensen last krijgen van zo'n masker eigenlijk? In het pikkedonker zie je het plafond namelijk niet en met zo'n masker maak je het plafond ineens wel heel dichtbij. Het ligt ineens op je ogen, zeg maar.
Daarom slaap ik zo kort. Loonslaaf èn nachtmens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:50 schreef Xennia het volgende:
Elastiekje. Je moet wat he als je een nachtmens en beslist geen ochtendmens bent
Hm. Mijn ervaring is dat als je je ogen even open doet, het verhipte moeilijk is je ogen weer dicht te doen met zo'n ding op. *Katoen in ogen, auw* Nee, ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat het niet de hoeveelheid licht is die door m'n oogleden heenkomt wat bepaalt of ik wel of niet slaap.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:50 schreef Xennia het volgende:
Het is eigenlijk gewoon alsof je je ogen dicht hebt, zelfs als je ze even open doet
Ik heb een baan waar ik meestal om 15 uur begin.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:57 schreef ArtyShock het volgende:
Daarom slaap ik zo kort. Loonslaaf èn nachtmens.
Geen last van. Het zit ook niet precies op je oogquote:Hm. Mijn ervaring is dat als je je ogen even open doet, het verhipte moeilijk is je ogen weer dicht te doen met zo'n ding op. *Katoen in ogen, auw*
Goed plan!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:03 schreef cerror het volgende:
Ik haat klanten.
Vooral die ene met een eigen mening.
Mail doorlezen en dan maar zuipen en slapen.
Ondanks dat we best flexibele wertijden kennen, is dit voor m'n baas wel héél flexibel. Ik ben bang dat het bij de gulden middenweg blijft...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:59 schreef Xennia het volgende:
Ik heb een baan waar ik meestal om 15 uur begin.
Zul je net zien; Had ik weer die goedkope shit natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:59 schreef Xennia het volgende:
Geen last van. Het zit ook niet precies op je oog
wat 'n levenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:04 schreef 1DIOOT het volgende:
Ik ben ook nog wakker hehe
hele avond gezopen en geblowed,
en problemen met me ex (net 2-3 weken uit)
onrustig in me lichaam, ik slaap al die weken al
vlink kut.. en op internet is dr ook geen ruk te beleven
mgoed straks laatste dag werken. en dan 4 weken vakantie
nog ffies laatste dingen halen maandag en dan dinsdag met
een maat weg met de auto, richting kroatië, ffies lekker op pag chillen
naar me geboorte stadje Zadar, en ffies naar Split... Word een leuke
vakantie!
Ik ga maar dvdtje kijken, en daarna lekkere douch nemen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |