Ik heb de datum genoteerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben je er klaar voor S_C? 23 September is het namelijk zover: De Fivel- LycurgusAls het meezit (=we beide actief zijn in het 1e) wordt dit de dag van de vernedering
Op 17 februari is de herkansing in Groningen... Komt allen, reserveer alvast kaarten, leg je matje voor de kiosk etc.
En het revanche kunnen nemen op een kutseizoen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de natuurlijke cyclus is weer aan het begin (?) uitgekomen. Energielevel is top, 'zin' is top...
Wow dat klinkt gemotiveerd, enerverend, maar vooral actiefquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar wel iedere dag hardlopen en 'working out'.. net Rocky!
das lang!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Zjakkie het volgende:
Ik ben bang dat mijn conditie ook weer matig is. Ik zou ook moeten gaan hardlopen o.i.d.
Hoewel ik dat gisteren gedaan heb, bijna een kilometer lang denk ik
Na die kilometer had ik de plaats van bestemming bereikt hoor, het is niet dat ik toen al uitgeput wasquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:56 schreef keijz het volgende:
[..]
das lang!
Ik ga vanavond ook maar eens een stukje lopen, hopelijk hou ik het iets langer vol dan een kilometer
Wat was het eerst?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgenavond gaan wij ook weer beginnen. Nieuwe trainingstijden: dinsdag van 20.30 tot 22.00 en donderdag van 20.00 tot 21.30.
De prettige tijden van 19.00 - 20.30 en 19.30 - 21.00. Heb je nog wat aan je avond (lees: heb je nog genoeg zuivere biertijd over...).quote:
Dat zijn inderdaad betere tijden. Toen kon je na het eten mooi effe rusten, en dan door naar de training. Nu kun je uren zitten wachten.. maarja, vantevoren in de kantine gaan zitten is ook zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De prettige tijden van 19.00 - 20.30 en 19.30 - 21.00. Heb je nog wat aan je avond (lees: heb je nog genoeg zuivere biertijd over...).
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdomme.. ik hoor gister dat ik morgen moet trainen.. hoe vroeg kan je beginnen?
Normaal was het 1 a 2 weken voor school begon, nu 1 hele maand.
Ik moet ook nog es 3 x in de week trainen; donderdag, vrijdag en zondag.
IK HEB ZO GEEN FUCKING ZINIk haat voorbereidingen, afschaffen die handel.
3 uur trainen, twee rondjes park, opdrukken..
Dus, ik ga morgen gewoon niet, al moet ik van mn moeder.. ik ga wel naar een vriend toe ofzo.
Ik heb zo geen zin, dat ik hoop dat ik mijn been breek ofzo..Geen voorbereiding zou heerlyk zijn (Y)Y(Y)(Y)
Elk seizoen sla ik de voorbereiding over.
Ik kom altijd twee weken later dan de rest naar trainen soort Braziliaans trekje ofzo
Maar inene stuurt de club, nu een brief naar je huis dat de trainingen beginnen Heaumeaux![]()
Ja, ik ben pissed off. doei.
Zilvermeeuwen B-selectiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef pekel het volgende:
DatMeenJeNiet, welke club/team zit je? Aangezien je nog niet in de OP staat
Ja, dus? Als je zijn opstappen bedoelt... dit is het Voetballende Fok!kers-topic, dus je zit verkeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Co Adriaanse!
pfffquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jésus. Morgen half 11 trainen![]()
Was trouwens leuk gister en eergister trainen. Donderdag waren er 6 man, gister 3.![]()
Done, maar kon je dat zelf btw niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
Kan een modje Stanley_Climbfall - Lycurgus 1- Groningen -rechtermiddenvelder in effe in de OP zetten?
Nee. Zat geenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Done, maar kon je dat zelf btw niet?
-knop boven m'n OP.
Na 2 dagen kunnen je toch nie meer editten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Done, maar kon je dat zelf btw niet?
Zozo geen ban meer jongen...quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 2. CDW 7 3. DOVO 10 4. Delta Sports '95 FC 7 5. Faja Lobi 2 6. Hercules 4 7. Houten 2 8. Jonathan 4 9. Merino's de 4 10. Odysseus '91 5 11. RUC 2 12. VRC 6 13. VSC 3 14. Valleivogels 8 |
Ben met m'n 21 jaar (in september dan) nog wel erg jong, maar aangezien ik al een paar jaar niet gevoetbald heb ga ik vanaf dit seizoen weer beginnen maar dan in Schinveld 3. En laat dit nou precies zo'n elftal zijn waar de wedstrijd pas in de derde helft begintquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vriendenelftal waar het promilage hoog is en het rendement laag...
Muntendam, als ik mee mag doen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zozo geen ban meer jongen...Tegen wie moet je zaterdag?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. CSW B1 3. Chabab B1 4. Kadoelen sv. B1 5. Loosdrecht B2 6. Nita B1 7. SCW B1 8. ZCFC B1 9. Zaanlandia B2 [b]10. Zilvermeeuwen B2 [/b] |
bij ons is de selectie ook al 4 weken bezig, en vorige week is het 3e begonnen en vanavond start het 4e waar ik zit en het 5e met trainen en volgende week start de jeugdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:42 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb de laatste pagina gelezen en iedereen begint vrij laat met trainen lijkt het. Wij zijn al bijna 4 weken weer bezig. De eerste week voornamelijk op conditie getraind.Daarna ben ik 2 weken op vakantie gegaan, dus van die conditie was vrij weinig over.
Vanavond mogen wij als 4e klasser tegen een 1e klasser spelen. Kortom een kleine kans om daar iets uit te halen.
Het seizoen begint dan al hoor?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nog steeds niks te doen, 1e week van september begint m'n training, of misschien zelfs de 2e week
Ik zit denk ik in West 2 of niet, ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het seizoen begint dan al hoor?
In West 1 iig.. competitie en dus het trainen begint erg vroeg dit seizoen..
Genemuiden 9 is er uitgehaald godzij dankquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef WEST het volgende:
# Elftal
1. DESZ 4
2. FC Meppel 9
3. Olympia'28 8
4. SC Genemuiden 9
5. SC Genemuiden 10
6. SC Rouveen 5
7. SVBS'77 2
8. SVN'69 3
9. Urk 8
10. VENO 2
11. VHK 4
12. d' Olde Veste'54 6
er zijn een flink aantal nieuwe teams waar we tegen moeten
en naar Urk![]()
voor het eerste elftal is het 2 september en voor de rest is het 9 september bij ons voor het eerst een wedstrijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:25 schreef assie het volgende:
Volgens mij is de competitiestart voor amateurs altijd het eerste of tweede weekend van september... Dus niks speciaals dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |