Na die kilometer had ik de plaats van bestemming bereikt hoor, het is niet dat ik toen al uitgeput wasquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:56 schreef keijz het volgende:
[..]
das lang!
Ik ga vanavond ook maar eens een stukje lopen, hopelijk hou ik het iets langer vol dan een kilometer

Wat was het eerst?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Morgenavond gaan wij ook weer beginnen. Nieuwe trainingstijden: dinsdag van 20.30 tot 22.00 en donderdag van 20.00 tot 21.30.

De prettige tijden van 19.00 - 20.30 en 19.30 - 21.00. Heb je nog wat aan je avond (lees: heb je nog genoeg zuivere biertijd over...).quote:

Dat zijn inderdaad betere tijden. Toen kon je na het eten mooi effe rusten, en dan door naar de training. Nu kun je uren zitten wachten.. maarja, vantevoren in de kantine gaan zitten is ook zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De prettige tijden van 19.00 - 20.30 en 19.30 - 21.00. Heb je nog wat aan je avond (lees: heb je nog genoeg zuivere biertijd over...).

quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdomme.. ik hoor gister dat ik morgen moet trainen.. hoe vroeg kan je beginnen?
Normaal was het 1 a 2 weken voor school begon, nu 1 hele maand.
Ik moet ook nog es 3 x in de week trainen; donderdag, vrijdag en zondag.
IK HEB ZO GEEN FUCKING ZINIk haat voorbereidingen, afschaffen die handel.
3 uur trainen, twee rondjes park, opdrukken..
Dus, ik ga morgen gewoon niet, al moet ik van mn moeder.. ik ga wel naar een vriend toe ofzo.
Ik heb zo geen zin, dat ik hoop dat ik mijn been breek ofzo..Geen voorbereiding zou heerlyk zijn (Y)Y(Y)(Y)
Elk seizoen sla ik de voorbereiding over.
Ik kom altijd twee weken later dan de rest naar trainen soort Braziliaans trekje ofzo
Maar inene stuurt de club, nu een brief naar je huis dat de trainingen beginnen Heaumeaux![]()
Ja, ik ben pissed off. doei.

Zilvermeeuwen B-selectiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef pekel het volgende:
DatMeenJeNiet, welke club/team zit je? Aangezien je nog niet in de OP staat

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |