Actieve jij, zo op de zaterdagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Naar Nijmegen, met een goede vriendin. Beetje rondhuppelen en muziekjes luisteren.
kom maar brengen!quote:
Nee, ik wil dat ze stil zijn, weg gaan en niet praten. En mij met rust laten.quote:
maar stiekum zijn wij ook mensen hoor...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ze stil zijn, weg gaan en niet praten. En mij met rust laten..
Ja, maar jullie zijn anders. En maken geen geluid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar stiekum zijn wij ook mensen hoor...
wel mensen achter een computertje maar toch
Zal ik even mijn mic aanzettenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn anders. En maken geen geluid.
Je doet maar, het overstemt toch mijn gezin nietquote:
Ik heb weet niet waar mijn mic isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet maar, het overstemt toch mijn gezin niet.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh en 'mijn gezin', dan lijkt het net of het jouw gezin is (waar jij de pappa bent).
Ik ga over een paar weekjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
gaat er iemand mee naar de efteling vandaag?
Ik ga al ergens anders heen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
gaat er iemand mee naar de efteling vandaag?
Nog nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen.
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen.
Ik ben nog nooit naar de efteling geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |