Oerinstinct, stoer doen en je groot houden terwijl je kenkerhard gehoekt gaat worden op de BBQ meetquote:
Hey, jijookhier??quote:
Ach als FX zo hard slaat als zijn GS rijdt ben ik nergens bang voorquote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Oerinstinct, stoer doen en je groot houden terwijl je kenkerhard gehoekt gaat worden op de BBQ meet
FX komt sowieso niet, maar kratjuh welquote:Op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach als FX zo hard slaat als zijn GS rijdt ben ik nergens bang voor![]()
Jepquote:
Dat is denk ik meer een keuze dan een toevalligheidquote:Op zondag 16 juli 2006 13:31 schreef kratjuh het volgende:
Leuk om te zien hoe slecht sommige mensen je kennen ..
Anders geef jij even een argument voor mijn stelling ...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is denk ik meer een keuze dan een toevalligheid
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Anders geef jij even een argument voor mijn stelling ...
Ah, ik dacht eerst f dat je deze bedoeldequote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 16 juli 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, mijn kansen om woensdag op het circuit te verschijnen zijn praktisch nul.![]()
Volgens mij zijn dit uitlaten voor een TL1000S.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik al de hele middag voor aap aan het sleutelen.Net alsof ik niets beters te doen heb.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, mijn kansen om woensdag op het circuit te verschijnen zijn praktisch nul.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik al de hele middag voor aap aan het sleutelen.Net alsof ik niets beters te doen heb.
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/5350226quote:Op zondag 16 juli 2006 13:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:07 schreef -XX- het volgende:
![]()
WowoePut your hands up 4 detriottttttttttttt, !
sterk nummer![]()
Geleend van een mede TLR rijder, die kreeg ze los bij de motor.quote:
Nou ja, het staat al op de inschrijfformulieren, je komt absoluut het circuit niet op.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:02 schreef hicham het volgende:
Dan ga je toch met je open dempers en doe je het rustig aan op het rechte stuk van het circuit?
Echt heel streng zijn ze niet bij MotoXtra, grote kans dat ze je gewoon laten rijdenHeb aardig wat open dempers herrie horen maken toen ik er was begin juni, ook te horen op de filmpjes die ik had gepost
Wanneer is die circuitdag dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geleend van een mede TLR rijder, die kreeg ze los bij de motor.
Maar misschien maakt het bouwjaar ook nog uit.TL1000S ligt meer voor de hand.
![]()
Edit. de eigenaar smst het laatste nu ook, verbaast, dat wel.![]()
[..]
Nou ja, het staat al op de inschrijfformulieren, je komt absoluut het circuit niet op.![]()
En speciaal voor de circuitdag moet ik nog een leren pak kopen.
Doe'k niet voor de lol om aan de kant te blijven staan, en de centen zijn deze maand op voorhand al op ook.
Maja, ik heb nog even.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
Woensdag.
Kan via MF ergens anders al uitlaten ophalen.Alleen het adres nog krijgen.
![]()
Grappig dat ik die man gisteren hielp met een e-mail adres, nooit verwacht dat ik hem de dag er na nodig had.![]()
Small world.![]()
Wtf, ga je met ZULKE hakken motorrijden ??quote:Op zondag 16 juli 2006 16:17 schreef -XX- het volgende:
Hoi![]()
Wat vinden jullie van me oefen motor?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
ik wilde er eigenlijk niets van zeggen..............quote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf, ga je met ZULKE hakken motorrijden ??![]()
Geen strakke bochtjes nemen dus ...
Dat kan makkelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf, ga je met ZULKE hakken motorrijden ??![]()
Geen strakke bochtjes nemen dus ...
Als je die schoenen aan houdt zal dat nooit gebeuren ook ... Of ja, 1x dan ..quote:Op zondag 16 juli 2006 16:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat kan makkelijkalleen met puntneuzen niet
![]()
Maar ik maak nog geen strakke bochtjes![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je die schoenen aan houdt zal dat nooit gebeuren ook ... Of ja, 1x dan ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |