Je wordt betaald door de concurrentie dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:12 schreef BazzieK het volgende:
Ja want ik concentreer me ook zo goed op vakkenullen altijdHeb deze week volgens mij al voor meer laten vallen dan ik in een maand verdien
Ach dat hoeft al niet meer, sinds er een nieuwe Jumbo is geopend bij ons draaien we 1/3 van de omzet, en aangezien ik al verwachte ontslagen te worden aan het eind van mijn contract heeft dit mijn motivatie nog erger naar beneden geschroefdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je wordt betaald door de concurrentie dus.Bazziek de dubbelspion.
![]()
Truste.![]()
neequote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:12 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Choppers kunnen soms best ok zijn![]()
dat is nog wel het minste aan zo een fietsjequote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
damn, ga het niet redden voor woensdag zoals de meeste al wel wistendus als iemand hier zin in heeft in een middagje Zandvoort
hmm, kan ook tijdelijk een GSje halen
2 topics gemistquote:
schade 400tje wsquote:FZR600 vind ik wel leuke circuitfietsjes.
Staat een 750 voor ¤ 1.500, en een 400 voor ¤ 999......
Even onbijten.. Nick loopt net binnen met de boodschappen.![]()
Ach, je ziet de foto's vanzelf wel, kan je jezelf weer opvreten achteraf.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schade 400tje wszit nu ook nog serieus te twijfelen ook
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, je ziet de foto's vanzelf wel, kan je jezelf weer opvreten achteraf.![]()
hangt ervan afquote:Ga je nog naar de BBQ volgende week?![]()
ding moet wel verkoopbaar zijn natuurlijkquote:
quote:
wat heeft ie trouwens voor een autospiegels op die 400quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schade 400tje wszit nu ook nog serieus te twijfelen ook
hey larsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:11 schreef worldpimber het volgende:![]()
Trouwens, je kan toch Lars z''n ZXR400 lenen? Geniaal idee eigenlijk, serieus ...Ik bedoel .. waarom niet. Even dat ding doorblazen op het circuit lijkt me perfect
Ff de spinnewebben uit de cilinders branden.
![]()
3 wekenquote:Ook even disclaimer vanuit mijn kant, rij sinds 3 weken amper meer op de motor. Dus als mijn rondetijden 3 seconden onder de recordrondetijden liggen weten jullie waarom ik zo slecht presteer![]()
![]()
ik denk er serieus over naquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
damn, ga het niet redden voor woensdag zoals de meeste al wel wistendus als iemand hier zin in heeft in een middagje Zandvoort
hmm, kan ook tijdelijk een GSje halen
Faithy en paars met rose accentenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik denk er serieus over na
alleen jammer van die kleurenpassen niet bij mn kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |