Blinde liefde voor het systeem, maakt niet uit wat het systeem doet! You'r just another brick in the wall!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
En een groot schilderij van de koningin op hangen in de aula en de leerlingen 3x per dag laten knielen en haar eren. Iedereen die weigert kan een klap krijgen met een rood-wit-blauw gestreepte stok. Zal ze leren.
En elke ochtend oranjebitter drinken, of je het nu lekker vind of niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:21 schreef veldmuis het volgende:
En iedereen moet kisten aan met witte veters en een nederlandse vlag op het voorhoofd getato-weerd!!!!
?? garpje zekers want oranjebiter klinkt viesssss !!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En elke ochtend oranjebitter drinken, of je het nu lekker vind of niet!
En zo'n rood dasje om, of zo'n wit doek op je kop, met van die spiegeltjes!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
Op klompen naar school!
Pas maar op, straks denken "ze" dat je een scooter bent!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En zo'n rood dasje om, of zo'n wit doek op je kop, met van die spiegeltjes!
Euh? Ik zie nu dat we in [POL] zitten... een BHFH topic veracht ik eigenlijk automatisch in [ONZ] aan te treffen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:30 schreef Icefire1971 het volgende:
schopje naar onzin?
preciesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Euh? Ik zie nu (pas?) dat we in [POL] zitten... een BHFH topic veracht ik eigenlijk automatisch in [ONZ] aan te treffen...
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:41 schreef veldmuis het volgende:
Edit EWK: Ga maar naar de feedback hiervoor.
Aan de andere kant, er zijn wel vele mensen die menen dat dat wél kan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:54 schreef Seneca het volgende:
Saamhorigheid kun je niet opleggen BHFH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |