jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:06 schreef GLO het volgende:
Een programma om muziek mee te maken?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:08 schreef GLO het volgende:
ProTools?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef GLO het volgende:
Magix?
weet niet, maar onder het eerste deel van de naam vallen ook appels, sinaasappels etcetera.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:24 schreef GLO het volgende:
Is dat een mango?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:37 schreef ranja het volgende:
fruity loops?
quote:Dont be surprised if I love you for all that you are
I couldnt help it Its all your fault
Dat was geen leuke pvdt-belevingquote:
Jij? Teksten? En ze nog mooi vinden ook? Ik val van m'n stoel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:10 schreef ranja het volgende:
[..]
blijven 2 mooie regels vind ik
of eigenlijk alle 4 van het refrein.
zwarte crossquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Ik moest het ook even een paar keer zingen in mijn hoofd...
Welk evenement vindt binnenkort in Lichtevoorde plaats?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef GLO het volgende:
Jij? Teksten? En ze nog mooi vinden ook? Ik val van m'n stoel.![]()
Arrow Rock is al geweest hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Ik moest het ook even een paar keer zingen in mijn hoofd...
Welk evenement vindt binnenkort in Lichtevoorde plaats?
Captain_Redbeard +1quote:
Ironicquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:18 schreef Gambolputty het volgende:
't is er eentje voor Help! enzo maar welk nummer van Alanis was met dit die clip dat ze zelf 4x in een auto zat?
Neen, maar je bent warmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:53 schreef peaceman het volgende:
Non?
Laat even een hint achter, buk? Dan hebben wij nog wat te puzzelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:19 schreef bukgeit het volgende:
Trusten
Drukke dag voor de boeg, ben ook weg.
George Thorogood (en de Delaware Destroyers)?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Hij laat zich begeleiden door een stelletje vandalen.
Heumaal goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
George Thorogood (en de Delaware Destroyers)?
Daar lijkt-ie idd wel op, voorzover te onderscheiden. Maar sinds wanneer heten The Destroyers The Delaware Destroyersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
George Thorogood (en de Delaware Destroyers)?
quote:
Welk nummer van welke artiest wordt hier zo vakkundig beschreven?quote:The popular culture cliché of "B-)" is the shouting of a request to hear the song by audience members at almost any concert, regardless of the performer or style of music. This can be traced back to's first live album,
. This is due to the fact that
did not play the song during the main portion of the concert, or even in the encore performance. Instead they saved it for their second encore. After leaving the stage following the first encore of the concert, the crowd was riled by the apparent omission of
's signature song. The band then returned to the stage for a second encore and upon taking the microphone
asked the crowd, "What song is it that you wanna hear?", which was immediately followed by several shouts of "B-)". This interaction is recorded as an intro to the song on the album, and the band responded with a 14-minute version of the song.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |