waarschijnlijk zijn er genoeg betrapt tijdens het maken van een mooi graanobjectquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:57 schreef Rasing het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er nooit iemand betrapt is?
Moet zeggen, je bent een talent in het irritant discussiėren als het aankomt op deze materiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:29 schreef bonke het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn er genoeg betrapt tijdens het maken van een mooi graanobject
maar dat is geen nieuws
het is pas nieuws als dat ding af is en er een boel mensen rare dingen omheen gaan denken
je zweeft weerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moet zeggen, je bent een talent in het irritant discussiėren als het aankomt op deze materie
Je brengt het op zo'n irritante manier
Alsof jij niet gelooft als ze jou ontvoerd hebben in een UFO. Als jij op de operatie-tafel ligt en ze snijden je open dan nog zul je het ontkennen
Nee joh, ik zeg alleen dat jij irritant kan zijnquote:
Ik vind het ook best meevallen.quote:
lees de laatste pagina van het vorig topic eens door, dan weet je ook waarom het mij onmogelijk lijkt dat er aliens zijn die die dingen makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee joh, ik zeg alleen dat jij irritant kan zijn
Hoe je steeds blijft hameren dat het onmogelijk is. Zonder eens alle opties open te gooien.
Je sluit alles uit bij voorbaad. Alles sluit je uit. Behalve je nuchtere kijk.
Hoe die dingen gemaakt kunnen worden. Wie weet worden die dingen wel door mensenhanden gemaakt omdat die mensen die echte circels willen immiteren. Of een andere reden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:38 schreef bonke het volgende:
[..]
lees de laatste pagina van het vorig topic eens door, dan weet je ook waarom het mij onmogelijk lijkt dat er aliens zijn die die dingen maken
ik heb een aantal keren een feit gegeven van hoe die dingen ook gemaakt kunnen worden maar jullie blijven er omheen zweven ( op een enkeling na )
Verwarring met het Engelse woord crop circle.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:47 schreef bonke het volgende:
waarom schrijven jullie circels ipv cirkels ??
wauw,ik zag het eerst niet eens, maar je moet er naar gaan staren dan komt het 3d effect naar voren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:10 schreef NorthernStar het volgende:
Begin van deze week werd in Engeland de eerste 3D 'graancirkel' gevonden.
[afbeelding]
Top of the crops
When it comes to patterns etched into farmers' fields, these are the cream of the crop.
This crop circle - discovered in an Oxfordshire field - is believed to be the world's first three-dimensional one, and has already left experts reeling with wonder at who, or what, could have created it.
Freelance photographer and crop circle expert Steve Alexander caught it on camera a few days ago in fields near Wayland's Smithy Farm in Ashbury, near Uffington.
He believes the 360ft-wide creation is far too intricate to be man-made, saying: "There is something very strange and mysterious about it.
"Lots of people think crop circles are man-made, but the jury's still out for me.
verder -> Oxford Mail
waarom ben jij zo irritant bezig?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:47 schreef bonke het volgende:
waarom schrijven jullie circels ipv cirkels ??
heb je er weer een die iemand die zijn verstand gebruikt voor irritant uitmaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef huupia34 het volgende:
[..]
waarom ben jij zo irritant bezig?
we weten allemaal al dat jij er niks van gelooft, dat heb je al 20 keer gezegt , prima
maar ga jouw geloof niet als waarheid aan anderen opdringen, er zijn genoeg anderen die wel geloven in een andere dan mensenwerk.
daar hebben ze ook goede redenen voor, nl de onverklaarbare anomalien e.d.
de enige reden die jij aanvoert is dat er trekkerpaden lopen die ze kunnen gebruiken
Hetgeen vooralsnog een valide argument is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef huupia34 het volgende:
de enige reden die jij aanvoert is dat er trekkerpaden lopen die ze kunnen gebruiken
je moet wat meer respect hebben voor iemand anders zijn mening.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:50 schreef bonke het volgende:
[..]
heb je er weer een die iemand die zijn verstand gebruikt voor irritant uitmaakt
das een gewoonte in truth he![]()
zou idd kunnen, dan blijven er nog genoeg vragen onbeantwoord, er zijn trouwens ook formaties gevonden op velden of ijs waar geen trekkerpaden zijn. hmm, daar loopt het al spaakquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hetgeen vooralsnog een valide argument is.
Bronnen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef huupia34 het volgende:
maargoed als jij denkt de wijsheid in pacht te hebben geef ons ff de verklaring van anomalien gevonden in formaties.
- ontplofde en vastgeplakte vliegen op de graanhalmen
- biofysische afwijkingen aan het graan
- blow nodes
-getuigenverklaringen van mensen die een cirkel in luttele seconden hebben zien ontstaan
-ghost formaties
-verschroeide graanhalmen
het zijn feiten die geconstateerd worden door graancirkelonderzoekers.quote:
Hier staat een hele verhandeling over graancirkelsquote:
Zou je daar een plaatje van kunnen laten zien? En is het onmogelijk om in een graanveld te lopen zonder sporen achter te laten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:04 schreef huupia34 het volgende:
zou idd kunnen, dan blijven er nog genoeg vragen onbeantwoord, er zijn trouwens ook formaties gevonden op velden of ijs waar geen trekkerpaden zijn. hmm, daar loopt het al spaak
Nou weet ik waar je user-icon vandaan komtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:33 schreef huupia34 het volgende:
dit is een hele goede nederlandse site van graancirkel onderzoekster janet ossebaard in het nederlands
alle facetten komen hier aan bod
http://www.circularsite.com/index.html
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Nou weet ik waar je user-icon vandaan komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |