abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39824772
Hallo allemaal,

Ik ga volgende week een Canon 350D kopen en ik ben van plan om dit erbij te halen:

- Canon NB-2LH
- Sigma AF 18-50/3,5-5,6 DC Canon
- Sigma AF 55-200/4,0-5,6 DC Canon
- Canon Powergrip Canon Multigrip BG-E3
- Lowepro Backpack Slingshot 200 AW
- Sandisk CF Extreme III 2GB

Ik ben van de meeste dingen wel aardig op de hoogte, maar ik kom er nog niet met de objectieven echt uit.
Zijn dit twee leuke objectieven om mee te beginnen? En heb ik een beetje een leuke keus gemaakt met de rest van de accesoires?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Galen
pi_39825038
quote:
Zijn dit twee leuke objectieven om mee te beginnen?
Ja, maar is het niet goedkoper om een kitje te nemen met de Canon 18-55 in plaats van die Sigma?
quote:
En heb ik een beetje een leuke keus gemaakt met de rest van de accesoires?
Grip kun je alleen zelf beoordelen (al vind ik het nog steeds gek dat men één van de kleinste camera's koopt, om hem daarna groter te maken ).
Rugzak lijkt me een mooi tasje voor deze hoeveelheden spullen.
CF-kaart is niet slecht, maar ik had voor iets minder geld een 4 GB kaart van bijvoorbeeld Transcend gehaald. Die Extreme III is wel sneller, maar daar merk je in je camera toch niks van.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:36:11 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39825179
Katsuro, speciaal voor dit soort vragen is er een centraal topic. Als je daar je vraag zou willen stellen a.u.b.

[centraal] Wie heeft er ervaring met deze camera (deel 2)

en voor je objectief vraagjes kan je terecht in:

Het grote lenzentopic #11

(dank je voor de FB, Gizz)

[ Bericht 4% gewijzigd door Shark.Bait op 14-07-2006 17:02:54 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')