ik dacht hetzelfde na die reactiequote:
jump had hem allang door mopquote:
quote:op vrijdag 14 juli 2006 17:20 schreef roquefort het volgende:
zeg roellio, hoe zijn de plaatjes bij het artikel eigenlijk.![]()
80 kilo is ook dik... jesus waar praten we over...quote:
sinds wanneer heb ik een kloon nodig voor dikkerdjes spotten?quote:
ik moet helemaal geen lattenbodem zijn.quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef little_meanie het volgende:
80 kg is dik voor een vrouw, vrouwen moeten tussen 45 kg en 55 kg zijn
t zegt juist heel veel over het karakter. lui, geen zelfdiscipline etc... ziekke mensen uitgezonderd natuurlijk...quote:op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef beerten het volgende:
wat heet dik? voor mij is er een grens bij ongezond dik. gewoon te vet om normaal te functioneren. dat zegt helemaal niets over het karakter.
ben met ts dat een vrouw handvat moet hebben. zo'n huppeltje dat je wegblaast met de eerste de beste niesbui is niets.
aa cup met 100 kilo? weinig kans.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:38 schreef lampekap666 het volgende:
absoluut geen probleem met dik (+130 kilo wordt een ander verhaal).
wat ik van belang vind is dat alles in proporties is: 100kg wegen en een aa cup hebben is geen gezicht (sorry als ik hier iemand mee beledig)
om maar even aan te geven dat de proporties moeten kloppen imho.quote:
heb je natuurlijk niet helemaal gelijk inquote:op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef syll het volgende:
[..]
maar aan je borstgrootte doe je toch weinig.
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik weet een ding in ieder geval zeker... geen enkele man is blij met een vrouw die onzeker is over haar lichaam. een vrouw die onzeker is over haar lichaam zal zich ook sexueel niet volledig kunnen laten gaan. licht gedimd, buikje inhouden etc.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef neel26 het volgende:
ik ben zelf 1.76 en 74 kilo
ik heb drie kinderen...quote:op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef lampekap666 het volgende:
[..]
hier wordt een ernstig waar woord gesproken, helaas zelf aan den lijve ondervonden (en nog helaas). vrouw pas geleden bevallen van onze mooie dochter...... meer hoef ik denk ik niet uit te leggen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zou je uberhaupt zulke opmerkingen willen horen?quote:op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef pure-poison het volgende:
aangezien ik zelf dik ben vindt ik het wel fijn om een man te hebben die het ook echt mooi vind,is toch niks raars aan.ik heb ook wel eens vriendjes gehad die het niks uitmaakte maar dat vond ik dan nooi zo.iedereen vind het toch leuk als jou partner je de lekkerste vind als je dan iemand hebt die zegt....tja maakt mij niet uit... of iemand zegt wat heb je een lekker dikke kont![]()
is het laatste toch leuker om te horen hoor! (heb hoeft natuurlijk ook niet naar het extreme toe!!)
ik heb de viva ook maar vond het ook een beetje tegenvallen,ik mijn ogen waren de meiden eerder mollig dan dik.
quote:op vrijdag 14 juli 2006 21:00 schreef madmarco het volgende:
zolang die vrouwen maar niet beginnen met "maar ik ben toch mooi van binnen" of iets in die zin.
onzekerheid heeft feitelijk natuurlijk niks met je gewicht te maken, maar het mag toch duidelijk zijn dat wanneer je merkt dat veel mensen je uiterlijk (qua gewicht) lelijk vinden dat dat invloed heeft op je onzekerheidquote:op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
die onzekerheid is toch niet persé gelinkt aan hun gewicht?
dat maak jij ervan, jij denkt voor hen weer
onzekerheid zit in je, en al kun je objectief wel met de ander meegaan ('ja ik zie er best leuk uit") subjectief voelt dat niet zo.
en als je je aantrekkelijkheid laat bepalen door mails van geile mannetjes, dan ben ik wel zo vreselijk aantrekkelijk
iedere dame die expliciet met foto's of bepaalde meningen, uitlatingen (sex) zich op internet begeeft, krijgt dergelijke aandacht, hoor, volgens mij, mooi of lelijk, dik of dun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |