gaat al vanaf 20 jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:53 schreef diomedes het volgende:
Ik wacht dan wel nog 5 jaartjes, dan kan er gelijk een oldtimer-verzekering/belasting op.
Dan is hij mijn 850 euro misschien wel waard![]()
@T42quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:30 schreef T42 het volgende:
[..]
gaat al vanaf 20 jaarmijn jetta uit 84 (dus nu 22jaar) is oltimerverzekert
unigarant d8 ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:24 schreef huhasta het volgende:
[..]
@T42
Bij welke maatchappij heb jij de Jetta verzekerd?
Sorry voor het offtopic.
btw, leuk wagentje die Golf
golf2 en roest is zeldzaamquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef Reneuh het volgende:
Lees ik er nu over heen? Waar is de auto te bezichtigen? (*hoopt een beetje in de buurt... :p) Zeer leuke auto!
En verder? Heeft de auto nog andere 'mankementen'. Daarmee bedoel ik dus roest, staat van koppelingsplaten enzo.
vergeet rechtsvoor niet. waar het rubber van de vooruit (vaak) lekt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
7 Januari 1988 om precies te zijn.
Het enige waar roestvorming een probleem kan zijn bij een Golf II is meestal bij de achterklep.
Van de RDW-site:quote:Op maandag 17 juli 2006 16:58 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Hij is anders al Dec 87 bij de RDW geregistreerd..
quote:Datum eerste afgifte Nederland 7 januari 1988
Datum eerste toelating 7 januari 1988
Eehm.. zonder onaardig te doen, je auto is 19 jaar oud. Voor een auto van 19 jaar oud met 247.000km op de teller is 700 euro best een aardig bedrag, helemaal als je bedenkt dat de schokbrekers vervangen moeten worden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:28 schreef manga het volgende:
Wederom een schop omhoog. Ik had niet verwacht dat er zó weinig animo zou zijn eerlijk gezegd,.. Is de prijs te hoog? Daar kan over gesproken worden maar uiteraard zal de auto niet voor een prikkie weg gaan (ook omdat ik geld in het APK klaar krijgen gestopt heb)
Wat wil dat zeggen dat de auto sportief rijdt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef manga het volgende:
Ik ben de 3e eigenaar van de auto. De auto rijdt lekker sportief en heeft een 1.8 motor.
Heb ze beide, en DS (Lite), en en enquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:
moet je nog een GBA of een gamecube?
Tuurlijk, maar me projecten voor school uitwerken gaat moeilijk op de boordcomputer van een golf uit '88quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:10 schreef manga het volgende:
Ik hoop toch echt de auto al kwijt te zijn tegen die tijd eigenlijkEn rijd je niet veel liever rond in een auto dan, al bellend, achter je PC te zitten? Hehehe.
Wat gebeurt er na het schorsen? en hoeveel kost het om hem daarna weer te un-schorsenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef manga het volgende:
Begrijpelijk. Nee okee, ik denk dat ik em anders iig schors want zo kost ie alleen nog maar meer voor mij natuurlijk. Niemand verder interesse?
lees mijn 2 vragen nog eens...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef manga het volgende:
Schorsen kost geloof ik 50 Euro ofzo, weet niet zeker maar dat zal ik even navragen. Liever heb ik nog dat ik em verkopen zal
idd.. wil we leens zien hoe 'scheef' die stoel is...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:58 schreef Go0s het volgende:
Heb je meer foto's en ook van het interieur?
Scheef. Tsja, hij zit een beetje scheef, kan het niet ander omschrijven. Misschien moet de stoel opnieuw worden vastgezet. Ik merkte het eigenlijk pas nadat ik uit mijn nieuwe Golf stapte en weer in de oude zatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef muzas het volgende:
[..]
idd.. wil we leens zien hoe 'scheef' die stoel is...
Koop die auto alvast, extra motivatie om 5 nov wel te slagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:51 schreef Elusive het volgende:
ik heb interesse, maar nog geen rijbewijs, helaas de 1ste keer gezakt
5 november moet ik weer afrijden dus wie weet... als je'm nog hebt natuurlijk
Ik werk in Maarssen en zal dus wel een keer met "het oudje" langs kunnen komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:27 schreef TSPO het volgende:
Ik wil misschien wel een proefrit maken, alleen als ik niet zeker weet of ik hem koop vind ik dronten een beetje ver (vanaf zeist). Kom je wel eens in regio utrecht of ben je bereid die kant op te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |