Tsja ik weet het allemaal niet haha, het interesseerde me ook nooit eigenlijk. Ik heb met plezier in deze auto gereden. Toen ik een nieuwe baan kreeg, kreeg ik diezelfde dag ook een lease auto onder m'n kont. De auto heeft vervolgens stil gestaan tot maandje of wat terug toen ik er weer wat in ben gaan rijden. APK getest, en klaar voor de verkoop.
Ik heb nu trouwens iemand die geïnteresseerd is in de auto, maar weet niet of dat wat wordt. Mocht hier iemand zijn die interesse heeft, laat het maar weten. Je kunt altijd langs komen om de auto te bekijken onder het "genot van een bakje koffie" (kan zó autohandelaar worden
![]()
).
Owh, prijs laat ik zakken naar 800 Euro incl. autoradio, 700 excl. autoradio. ^^
Edit: Wat OOK Mag
![]()
, ik wil graag een nieuwe computer, of veel nieuwe onderdelen om een PC te bouwen. Mocht je ten waarde van deze auto onderdelen hebben, of onderdelen en bijbetaling ofzo, wie weet kunnen we wat regelen
![]()
Ik heb momenteel een AMD2600/1GiG/R9800Pro . Wat ik zoek = AMD X2 3800 of hoger, goed moederbord, goede grafische kaart (X1900XT ofzo). Mocht je er nog een leuk TFT'je bij hebben, óók leuk hehe.
[ Bericht 27% gewijzigd door manga op 18-07-2006 10:26:35 (brainwave :P) ]
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...