Je houdt ook gewoon niet op hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wacht even, even Mt leesrechten hier ontnemen.
Lees het vorige topic nou even helemáál af. Jij hoeft er niet eens moeite voor te doen, met je 305 post/pagina.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Cavia's?
Døne, hihi.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees het vorige topic nou even helemáál af. Jij hoeft er niet eens moeite voor te doen, met je 305 post/pagina.
Het zal de eerste keer niet zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het universum werkt me vandaag verdomd hard tegen.
Even kijken: over anderhalf uur heb ik een weekje vrij, het is en wordt mooi weer. Nah, het gaat vandaag de positieve kant opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is zo'n dag.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is inderdaad niet slim van me, maar valt nu niet meer terug te draaien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
Je moet ook niet al je werk afhebben op vrijdag, Misstique.
Een goede les voor de volgende keer, dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet slim van me, maar valt nu niet meer terug te draaien.
Ach, ik overdrijf ook wel lichtelijk. Ik heb nog wel wat te doen, maar alleen rotklusjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een goede les voor de volgende keer, dan.
Same here, eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
Ach, ik overdrijf ook wel lichtelijk. Ik heb nog wel wat te doen, maar alleen rotklusjes.
Wie/wat?quote:
uhuhquote:
ik snap het niet geheel, maar ik mis wel vaker watquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:14 schreef Misstique het volgende:
Sorry, ik moet even mn verdriet verwerken, geef me even..
Waikiki_Wim!quote:
was dat geen kloon van Croupouque?quote:
Ja.quote:
dan herinner ik me hem nogquote:
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
Ik zit te genieten van mijn lunchpauze...
Heerlijke getoast stokbrood met ham, mayo, kaas, lenteuitjes, prei en hete pepers.
Kom naar Dublin, amnesty shop en krijg er zoals ik ook een versgeperst sapje bij. Peer met appel en sinaasappel.quote:
Cheyl!quote:
* Vliegtuig koopt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
Kom naar Dublin, amnesty shop en krijg er zoals ik ook een versgeperst sapje bij. Peer met appel en sinaasappel.
Variant op Turn around?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Turn a square!
Ik denk het. Het is een liedje van The Shins.quote:
Eh, juist jaquote:
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wil één van jullie misschien 12 uur vannacht het gif toedienen hier?
Dat red ik nog net ja.quote:
Bier en Fok?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
Straks ehm, ja, wat eigenlijk?
Optie!quote:
Dat zal het wel worden, ja.quote:
Rosé en dit weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Nu balkon, zon en ros'e. En laptop.
Pff!quote:
Maar, waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
En zo'n streepje op je 'e'.
Omdat het intelligent staat.quote:
Doe maar een leuk voorstel.quote:
Rond 15:00 uur? FF denken waar..quote:
Ik ben een zebra.quote:
Hoe heb ik díe kunnen vergeten.quote:
Ik heb de hele dag de tijd, dame.quote:
Morgen rond die tijd kan ik mijn kamer wel beschikbaar stellen, dan ga ik wel een biertje drinken beneden, ondertussen.quote:
Ik niet.. moet nog wat laatste dingen voor de vakantie regelen.quote:
Maar da's dan gelijk weer zo ver reizen hè.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Morgen rond die tijd kan ik mijn kamer wel beschikbaar stellen, dan ga ik wel een biertje drinken beneden, ondertussen.
Graag of niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar da's dan gelijk weer zo ver reizen hè.
In Zwolle.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Morgen rond die tijd kan ik mijn kamer wel beschikbaar stellen, dan ga ik wel een biertje drinken beneden, ondertussen.
Als we afspreken om iets van drie uur, kunnen we morgen ook nog wel kijken waar enzo precies. En hoe het je dan schikt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet.. moet nog wat laatste dingen voor de vakantie regelen.
Niet.quote:
Prima!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als we afspreken om iets van drie uur, kunnen we morgen ook nog wel kijken waar enzo precies. En hoe het je dan schikt.
Goed. Smakelijk!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef Misstique het volgende:
Goed, ik ga richting BBQ, we hebben iig een tijd vastgesteld, verdere details komen later wel.
Zorg dat je allebei om drie uur érgens in Zwolle staat, kun je elkaar gaan zoekenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
Als we afspreken om iets van drie uur, kunnen we morgen ook nog wel kijken waar enzo precies. En hoe het je dan schikt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zorg dat je allebei om drie uur érgens in Zwolle staat, kun je elkaar gaan zoeken.
Vannacht koelt het af tot 11 graden. Dát is pas chillen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Chill!
Zit ik daar aan Bussloo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Vannacht koelt het af tot 11 graden. Dát is pas chillen.
Vracht hout en lucifers mee.quote:
Duikstekquote:
Zo heb ik vernomen. Ik ga met bier. Dat wordt nog lachen, drie kwartier terugfietsen.quote:
Doe ik toch wel dagelijks. En je kunt best zeggen dat ik niet nuchter ben zelfs al bén ik nuchter.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo heb ik vernomen. Ik ga met bier. Dat wordt nog lachen, drie kwartier terugfietsen.
Hier gaan we vaak biertjes drinken in België, net over de grens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef ehqo het volgende:
Zo heb ik vernomen. Ik ga met bier. Dat wordt nog lachen, drie kwartier terugfietsen.
Mij iets te ver weg om te fietsen, dat Busslooquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik je niet dronken hoef te voeren voor je met me zoent?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe ik toch wel dagelijks. En je kunt best zeggen dat ik niet nuchter ben zelfs al bén ik nuchter.
Dat is potdokke nog eens handig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:48 schreef JDude het volgende:
Zie hier de händigchique fietsroute langs bos en waterland:
[afbeelding]
Lekker weer om te slapen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Vannacht koelt het af tot 11 graden. Dát is pas chillen.
Precies.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik je niet dronken hoef te voeren voor je met me zoent?
De quoi?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:31 schreef Pheno het volgende:
DiabloII, lag van 5 seconde
Nah, een paar biertjes lust je altijd wel.quote:
Iedereen is naar mijn Belgische kroegje denk ik. Ik had ook nooit zo'n mooie plattegrond moeten tekenenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:38 schreef Q. het volgende:
Wat een drukte hier. Poeh hé!
WchZ.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Cavia's?
Zie vorige deel.quote:
Te lui.quote:
Goed zo tiek! Laat ze het maar eens merken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Misstique het volgende:
SCHOP!
Je bent jarig vanaf 0:07?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Over een uur en 4 minuten ben ik puber-af.
Doe ik! Nu more MissNiceGoodyTwoShoes!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed zo tiek! Laat ze het maar eens merken.
Aight!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
Doe ik! Nu more MissNiceGoodyTwoShoes!
MissBitch in da house!!!!
Voor als ik er niet ben, alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Representing the fok-coast G.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe ik! Nu more MissNiceGoodyTwoShoes!
MissBitch in da house!!!!
Oh, de pc-klok staat hier niet goed. Ben niet thuis.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Fuckin A homeboy.quote:
quote:
Auw!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:09 schreef Misstique het volgende:
Ik sla door.
Hij blijft leuk.quote:
Yo sistah, woord omhoog.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
Yo c_c, ma bitch, waddup.
Wat een voorspelbare, flauwe kutposts van mij vanavond.quote:
In dezelfde originaliteitsklasse:quote:
I noticed.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:13 schreef Misstique het volgende:
Sjowhie (Afwezig)
Die kon ik nog niet, tof enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:14 schreef JDude het volgende:
[..]
In dezelfde originaliteitsklasse:
[afbeelding]
Ik dacht dat jij Rotterdammer was? Deze grammaticale dwaling ben ik tot nu toe enkel tegengekomen in West-Friesland. Daar zegt dan ook meteen iedereen het.quote:
Beschadig zijn edele delen. We moeten voorkomen dat dit in de genenpool terecht komt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit hier met een vent die ' you make me feel like a natural woman' schreeuwt. Help.
I'll try.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Beschadig zijn edele delen. We moeten voorkomen dat dit in de genenpool terecht komt.
Oh, ik zegt wel vaker kennen en kon, let er niet echt op hoe ik het zegt, als het er maar uit komt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Rotterdammer was? Deze grammaticale dwaling ben ik tot nu toe enkel tegengekomen in West-Friesland. Daar zegt dan ook meteen iedereen het.
Klinkt als Elvis has left the building.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
Sjowhie is now offline.
Maar dan met minder kilo's tegelijk, hoop ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klinkt als Elvis has left the building.
Als dat wel zo was had je gelijk dat je een grote kont hebt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar dan met minder kilo's tegelijk, hoop ik.
Het ging niet over mijn kont hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat wel zo was had je gelijk dat je een grote kont hebt.
Maar over die van Elvis?quote:
Oja, over Chowi en d'r kont. Neh, die is niet groot.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het ging niet over mijn kont hoor.
The king babyquote:
Een zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Há, een vrouw-vrij BeF
+10 scherp.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is idd niet iedere dag een film met Johny Depp op TV.
Hallo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:58 schreef mcDavid het volgende:
Há, een vrouw-vrij BeF
Niet zeuren, tiek is tof.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef mcDavid het volgende:
Stiekem zijn alle vrouwen die deze reeks frequent bezoeken dat wel, maar ik wilde het nog maar eens benadrukken.quote:
Ik denk dat ze wacht tot jij weg bent.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoopte op een topic met alleen J.
Zie je wel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Misstique het volgende:
Ik ga jullie ook weer verlaten. Tabée!
Doei.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Misstique het volgende:
Dág, Mt. Groetjes aan Chow, morgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:18 schreef Misstique het volgende:
Hoi c_cquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik ben jarig, wees eens actief allen!
IK heb je nog niet gezien. Ik wa slaatst weer in Pendrecht amar ik zag je niet, ik keek nog ook omhoog bij elk raam enzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negentien zijn staat me goed, vind je ook niet?
Het spijt me, ik ben al bezet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK heb je nog niet gezien. Ik wa slaatst weer in Pendrecht amar ik zag je niet, ik keek nog ook omhoog bij elk raam enzo.
Hey, niks mis met kijken toch?quote:
Mogen B&J's ook als betaling worden gezien?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mits de 3 berggeiten vooruit betaald worden mag je kijken wat je wil.
Dat moet ik overleggen met mijn pimp.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mogen B&J's ook als betaling worden gezien?
Zo'n slimme meid en niet eens zelfstandig. Ga toch voor jezelf beginnen meid.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat moet ik overleggen met mijn pimp.
Neh, dit bevalt me beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo'n slimme meid en niet eens zelfstandig. Ga toch voor jezelf beginnen meid.
Okay. En, al antwoord gehad?quote:
B&J, maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
You're a sick.... disturbed little girl....
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
You're a sick.... disturbed little girl....
Goed topic.quote:
Sodemieter op, broekiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me oud.
Het is je vergeven, want jarig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, ik wou het gezegd hebben.
Schoonmakenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is je vergeven, want jarig..
Wat ga je doen vandaag?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:25 schreef Pheno het volgende:
neuken
Stomme kat!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef Misstique het volgende:
Na het douchen aangevallen worden door je eigen kat.
Je bent nu aan het slaapfokken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Slaap.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:59 schreef ehqo het volgende:
'Le Vent nous Portera'.
Je te trouve tóf.quote:
Ca me plait beaucoup.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:06 schreef ehqo het volgende:
[..]. Je voudrais mangez une beschuitje avec toi.
C'est bon! Au revoir!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
Bon, je m'en vais et puis rencontrer Chowi en ville..
Ik ga zó geen poging doen Frans te lallen. Maar. Feest! Straks. Hier. Ik had even voorpret, alvast.quote:
Vanwaar dat alles?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga zó geen poging doen Frans te lallen. Maar. Feest! Straks. Hier. Ik had even voorpret, alvast.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het enteren van mijn negentiende (19e) levensjaar.
Dank u, dank u. De kussen en de liefde kunnen we achterwege laten, dat is toch maar achterhaald.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:26 schreef ehqo het volgende:
[..]! Verjoppe! Had ik nog niet eens gezien.
. Gefeliciteerd!
Jammer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dank u, dank u. De kussen en de liefde kunnen we achterwege laten, dat is toch maar achterhaald.
Te subtiel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zag u daar hoe subtiel ik naar kusjes en liefde vis? Verdikkie, wat ben ik goed in het zijn van een vrouwmens.
Neenee, want nu kan ik als je het niet doorhebt zeuren dat je niet luistert, mijn behoeftes niet inziet en concluderen dat ik niets voor je beteken. God, I love being a woman.quote:
En dan moet ik het zeker goedmaken met een overdosis aandacht en een tongzoen, ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, want nu kan ik als je het niet doorhebt zeuren dat je niet luistert, mijn behoeftes niet inziet en concluderen dat ik niets voor je beteken. God, I love being a woman.
Dat en een subtiele kneep mijn kont should do the trick.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
En dan moet ik het zeker goedmaken met een overdosis aandacht en een tongzoen, ofzo?
Vooruit, omdat je jarig bent dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat en een subtiele kneep mijn kont should do the trick.
Ha lekker ding.quote:
quote:
Voor de zoveelste keer vandaag?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:08 schreef Janetje het volgende:
Ik word net wederom wakker.
Tweede.quote:
De dag beginnen in een roesje heb ik zo'n hekel aan. Dat hoort nog bij gisteren, nu is nu, niet dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tweede.
Ik was er om 11 uur ook al uit, maar toen was ik nog half dronken.
Ach, m'n laptop staat op bed, heb me gewoon omgedraaid en ben weer gaan slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
De dag beginnen in een roesje heb ik zo'n hekel aan. Dat hoort nog bij gisteren, nu is nu, niet dan.
Dus eigenlijk lag ik naast je. Ongeveer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, m'n laptop staat op bed, heb me gewoon omgedraaid en ben weer gaan slapen.
Ik ben naar de wc geweest.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:20 schreef Teringjakkie het volgende:
Ik heb al boodschappen gedaan, een kast gehaald en stof gezogen.
Twee keer.quote:
Dat heb ik al gedaanquote:
e.quote:
HIer ben ik! Ik krijg op m'n kop omdat ik bezoek heb en hier zitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:53 schreef Litso het volgende:
Hoerige dalia's, ik wit in een internetcafe (met azerty toetsenbord) en ik kqn niet op msn
Wie roept c_c even?
Hqhq.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:07 schreef Litso het volgende:
En jq; ik blijf gezoon blind typen. Fuck azerty
Hallo Peesee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi e.
Ik beantwoord bevestigend, en kaats de vraag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Gaat alles goed met e-ha & co?
Ik kaats hetzelfde antwoord terug.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik beantwoord bevestigend, en kaats de vraag.
Blij dat je het leuk vind JD.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:06 schreef JDude het volgende:
Wat veel [afbeelding]'s.
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef ehqo het volgende:
Tomaten, ui, tonijn, peper, zout, olijfolie, azijn. En ciabatta.
Honger!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:40 schreef ehqo het volgende:
Tomaten, ui, tonijn, peper, zout, olijfolie, azijn. En ciabatta.
Ik ook, weet alleenniet wat ik ga eten.quote:
Pastinaak. En een biet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, weet alleenniet wat ik ga eten..
Groet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:55 schreef JDude het volgende:
Er wórdt voor mij gekookt hedenavond. Ik moet er nu wel even vijf minuten voor fietsen.
Tot straks, ongetwijfeld.
Die hebben dat uit staan dat ze bekende bestandstypen de extentie kunnen zien en zetten er zelf .jpg achter.quote:
Nou, laat de verhalen maar komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:26 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, laat de verhalen en foto's maar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |