Je houdt ook gewoon niet op hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wacht even, even Mt leesrechten hier ontnemen.
Lees het vorige topic nou even helemáál af. Jij hoeft er niet eens moeite voor te doen, met je 305 post/pagina.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Cavia's?
Døne, hihi.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees het vorige topic nou even helemáál af. Jij hoeft er niet eens moeite voor te doen, met je 305 post/pagina.
Het zal de eerste keer niet zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het universum werkt me vandaag verdomd hard tegen.
Even kijken: over anderhalf uur heb ik een weekje vrij, het is en wordt mooi weer. Nah, het gaat vandaag de positieve kant opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is zo'n dag.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is inderdaad niet slim van me, maar valt nu niet meer terug te draaien.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
Je moet ook niet al je werk afhebben op vrijdag, Misstique.
Een goede les voor de volgende keer, dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet slim van me, maar valt nu niet meer terug te draaien.
Ach, ik overdrijf ook wel lichtelijk. Ik heb nog wel wat te doen, maar alleen rotklusjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een goede les voor de volgende keer, dan.
Same here, eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
Ach, ik overdrijf ook wel lichtelijk. Ik heb nog wel wat te doen, maar alleen rotklusjes.
Wie/wat?quote:
uhuhquote:
ik snap het niet geheel, maar ik mis wel vaker watquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:14 schreef Misstique het volgende:
Sorry, ik moet even mn verdriet verwerken, geef me even..
Waikiki_Wim!quote:
was dat geen kloon van Croupouque?quote:
Ja.quote:
dan herinner ik me hem nogquote:
Ik wil ook!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
Ik zit te genieten van mijn lunchpauze...
Heerlijke getoast stokbrood met ham, mayo, kaas, lenteuitjes, prei en hete pepers.
Kom naar Dublin, amnesty shop en krijg er zoals ik ook een versgeperst sapje bij. Peer met appel en sinaasappel.quote:
Cheyl!quote:
* Vliegtuig koopt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
Kom naar Dublin, amnesty shop en krijg er zoals ik ook een versgeperst sapje bij. Peer met appel en sinaasappel.
Variant op Turn around?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Turn a square!
Ik denk het. Het is een liedje van The Shins.quote:
Eh, juist jaquote:
Wat schuift het?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wil één van jullie misschien 12 uur vannacht het gif toedienen hier?
Dat red ik nog net ja.quote:
Bier en Fok?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
Straks ehm, ja, wat eigenlijk?
Optie!quote:
Dat zal het wel worden, ja.quote:
Rosé en dit weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Nu balkon, zon en ros'e. En laptop.
Pff!quote:
Maar, waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
En zo'n streepje op je 'e'.
Omdat het intelligent staat.quote:
Doe maar een leuk voorstel.quote:
Rond 15:00 uur? FF denken waar..quote:
Ik ben een zebra.quote:
Hoe heb ik díe kunnen vergeten.quote:
Ik heb de hele dag de tijd, dame.quote:
Morgen rond die tijd kan ik mijn kamer wel beschikbaar stellen, dan ga ik wel een biertje drinken beneden, ondertussen.quote:
Ik niet.. moet nog wat laatste dingen voor de vakantie regelen.quote:
Maar da's dan gelijk weer zo ver reizen hè.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Morgen rond die tijd kan ik mijn kamer wel beschikbaar stellen, dan ga ik wel een biertje drinken beneden, ondertussen.
Graag of niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar da's dan gelijk weer zo ver reizen hè.
In Zwolle.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Morgen rond die tijd kan ik mijn kamer wel beschikbaar stellen, dan ga ik wel een biertje drinken beneden, ondertussen.
Als we afspreken om iets van drie uur, kunnen we morgen ook nog wel kijken waar enzo precies. En hoe het je dan schikt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet.. moet nog wat laatste dingen voor de vakantie regelen.
Niet.quote:
Prima!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als we afspreken om iets van drie uur, kunnen we morgen ook nog wel kijken waar enzo precies. En hoe het je dan schikt.
Goed. Smakelijk!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef Misstique het volgende:
Goed, ik ga richting BBQ, we hebben iig een tijd vastgesteld, verdere details komen later wel.
Zorg dat je allebei om drie uur érgens in Zwolle staat, kun je elkaar gaan zoekenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef Chowi het volgende:
Als we afspreken om iets van drie uur, kunnen we morgen ook nog wel kijken waar enzo precies. En hoe het je dan schikt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zorg dat je allebei om drie uur érgens in Zwolle staat, kun je elkaar gaan zoeken.
Vannacht koelt het af tot 11 graden. Dát is pas chillen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Chill!
Zit ik daar aan Bussloo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Vannacht koelt het af tot 11 graden. Dát is pas chillen.
Vracht hout en lucifers mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |