quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef realbase het volgende:
Van de winter geschoten. Ik ben echter geen held met PS want anders had ik vast wel wat aan de kleuren kunnen doen.
[afbeelding]
groot
Toen geschoten met een simpel digitaal cameratje ( Canon Ixus 400)
Waar is je mooie foto danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef realbase het volgende:
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!! (deel 7) alweer![]()
Deeltje 6 Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!! (deel 6)
Laatste foto's uit deel 6:
[..]
[..]
die staat gequote slimpiequote:
Ook al ben je geen held met PS...je kan altijd wat proberen met auto levels/colors/contrast.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef realbase het volgende:
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!! (deel 7) alweer![]()
Deeltje 6 Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!! (deel 6)
Laatste foto's uit deel 6:
[..]
[..]
Geen held met PS betekend bij mij dat ik het dus ook niet aangeschaft heb. en met MS paint maak je meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:17 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ook al ben je geen held met PS...je kan altijd wat proberen met auto levels/colors/contrast.
euhm... slik...tja... euhm....quote:
Ik weet het niet hoor. Technisch een nette foto, maar het hele beeld staat me tegen. Die ribbenkast, dat veel te strakke broekje, die opgepompte tieten, dat zonnebankenbruin, de blik.quote:
haha het ligt dus niet aan de foto maar aan het model?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Technisch een nette foto, maar het hele beeld staat me tegen. Die ribbenkast, dat veel te strakke broekje, die opgepompte tieten, dat zonnebankenbruin, de blik.
Ik heb niets tegen modelfotografie, ik heb iets tegen de uitwassen van modelfotografie
Het ligt aan het model en aan hoe het model op de foto is gezet. En het ligt vooral aan mijn smaak, het zijn dingen die ik niet mooi vind, een ander ms welzie ook de reacties in het topic op DHquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:51 schreef elmarz het volgende:
[..]
haha het ligt dus niet aan de foto maar aan het model?
Al een stuk beter imho, hoewel de blik en de visagie mij nog steeds niet echt kunnen bekoren. En de schouders liggen een beetje scheef. Wel weer leuk hoe je hier gebruik maakt van het mooie haar van het model.quote:
Bij photobucket kun je gewoon de tekst uit het onderste vakje in je topic plakkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je meot ook kijken naar nr 8, hoe kan ik alleen een link maken naar die foto?
Dank!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij photobucket kun je gewoon de tekst uit het onderste vakje in je topic plakken
[afbeelding]
Dat hangt er heel erg vanaf. Het beeld dat je neerzet is behoorlijk consequent, dus dat doet vermoeden dat dit, of zoiets, de bedoeling was. De foto's passen ook prima bij de rest van haar portfolio. Het is dus gewoon een kwestie van smaak. Ik kan dus niet zeggen hoe je m 'beter' moet maken. Persoonlijk zou ik in ieder geval de volgende dingen anders gedaan hebben:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef elmarz het volgende:
thnx. wat had ik anders kunnen doen om em beter te maken?
Thnx! En qua techniek nog tips? Vind je dit te hard ingeflitst? Lokatie OK?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat hangt er heel erg vanaf. Het beeld dat je neerzet is behoorlijk consequent, dus dat doet vermoeden dat dit, of zoiets, de bedoeling was. De foto's passen ook prima bij de rest van haar portfolio. Het is dus gewoon een kwestie van smaak. Ik kan dus niet zeggen hoe je m 'beter' moet maken. Persoonlijk zou ik in ieder geval de volgende dingen anders gedaan hebben:
-geen knellende kleding (op de 3e foto in het DH-topic is te zien dat ze eigenlijk heel natuurlijke borsten heeft)
-zachtere visagie
-andere blik (=deels jouw regie, en deels wat het model al dan niet in huis heeft)
Ik vindt je foto's wel erg mooi, de belichting is goed en er staan geen schaduwen op die storen/ afleiden, de rest is een kwestie van smaak en eigen invulling.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:13 schreef elmarz het volgende:
[..]
Thnx! En qua techniek nog tips? Vind je dit te hard ingeflitst? Lokatie OK?
Alleen tips over kleding, blik of model vind ik te weinig
Help me! haha
Het licht vind ik wel ok. Bij de eerste foto glimt de huid nogal. Dat kan aan de huid liggen (ingesmeerd), aan het licht of aan de nabewerking, dat kan ik niet zien. De tweede is gelijkmatiger belicht, dat vind ik mooier.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:13 schreef elmarz het volgende:
[..]
Thnx! En qua techniek nog tips? Vind je dit te hard ingeflitst? Lokatie OK?
Alleen tips over kleding, blik of model vind ik te weinig
Help me! haha
Wat vind je er wel mooi aan dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06285/CIMG4958.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Alleen de schaduw was wat minder.
Details van de borst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |