abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39835578
Zou dat een oplossing zijn? Een VN bufferzone tussen Israel en Libanon en een ontwapening van de Hezbollah ?

Haalbaar ?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:51:51 #277
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_39835584
Om precies te zijn hebben de Joden 5 jaar achteréén geleden gedurende het helse regime van ploertendoder Adolf, ze zijn vergast, ze zijn getransporteerd, er zijn een goede paar miljoen van hen in Auswitch gestorven, des te meer doet het mij, als objectief man, pijn om te zien dat dit volk, of in ieder geval de leiders van hen, niets maar dan ook niets hebben geleerd van deze destijds geschiedde gruwelijkheden.

Hoe is het toch mogelijk dat "israël" ongestraft massavernietigingswapens mag hebben, atoombommen mag produceren en zoveel verdragen en VN resoluties aan hun laars mag lappen???

En als je denkt dat je alles gehad hebt komt Amerika om de hoek kijken met hun vetorecht (ook iets belachelijks eigenlijk).

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_39835609
De internationale gemeenschap? De VS zullen altijd Israel steunen dankzij de Joodse lobby en de extreem christelijke republikeinse achterban. Rusland en China grijpen tegenwoordige elke kans aan om Amerika een hak te zetten dus die steunen zeker Iran en Syria. Vooral omdat Iran olie levert aan China.
pi_39835633
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef RZero het volgende:
Op dit moment interesseert het mij geen ene ruk wie nou de good guy is en wie de bad guy. Ik wil alleen dat deze waanzin ophoudt voordat het hele Midden Oosten brand en de hoge olieprijs de toch al tere economie instort.
Van mij mag het. Ik maak me totaal niet druk over de economie. Zal wel goed zijn als men weer eens met beide benen op de grond komt.
pi_39835638
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef _The_General_ het volgende:
Zou dat een oplossing zijn? Een VN bufferzone tussen Israel en Libanon en een ontwapening van de Hezbollah ?

Haalbaar ?
haalbaar is het zeker als Israel dan ook aangepakt wordt om zijn buitengewone acties niet meer uit te voeren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:54:03 #281
146865 kweenieman
Ik ben altijd zwanger.
pi_39835660
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef Incomplete het volgende:

[..]

In het geval Libanon wordt er al 6 jaar gewaarschuwd. Eens houdt het op en
moet je keihard reageren. Dan zijn de 2 militairen inderdaad slecht de bekende druppel.
Dan hadden ze een duidelijk ultimatum moeten vaststellen in samenwerking met de VN, en samen met de VN potitieke druk moeten uitoefenen.

Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen. Als een regering zoiets niet kan relativeren dan zijn het een stel kinders of dan zijn ze gewoon vastbesloten om iets te doen en gewoon zoekende naar een reden die internationaal enigszins geaccepteerd wordt.

Ik vind dat de VN politieke druk moet gaan uitoefenen op Israel en landen die terrorisme goedkeuren. Bijvoorbeeld door een belangrijk exportproduct vaa dat land te boycotten.
pi_39835707
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef kweenieman het volgende:

Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen.
Het ontvoeren van de 2 soldaten was de daad van oorlog. Het was relatief rustig in Libanon totdat de Hezbollah begon met ontvoeringen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 juli 2006 @ 22:56:08 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_39835710
quote:

Haalbaar ?
Ontwapening van Hizbullah? Haalbaar?

Hun doel was Libanon te bevrijden van Israelische bezetting. Israel is al zes jaar weg. Dus hadden ze dat allang kunnen doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_39835723
quote:

[..]

Dan hadden ze een duidelijk ultimatum moeten vaststellen in samenwerking met de VN, en samen met de VN potitieke druk moeten uitoefenen.

Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen. Als een regering zoiets niet kan relativeren dan zijn het een stel kinders of dan zijn ze gewoon vastbesloten om iets te doen en gewoon zoekende naar een reden die internationaal enigszins geaccepteerd wordt.

Ik vind dat de VN politieke druk moet gaan uitoefenen op Israel en landen die terrorisme goedkeuren. Bijvoorbeeld door een belangrijk exportproduct vaa dat land te boycotten.
De VN Hou toch op, kansloze organisatie, alleen maar praten en geen stap verder komen. Ik had precies hetzelfde gedaan als Israel nu doet.
pi_39835736
quote:
4 Israelis Missing After Warship Hit

BEIRUT, Lebanon (AP) -- Al-Jazeera reported the Israeli military was searching for four of its troops who were missing after their warship off Lebanon's coast was hit by a Hezbollah rocket Friday.
Israeli officials would not comment on the report by the Arab broadcaster.
The Israeli military said earlier that the ship suffered only slight damage and that there were no casualties.
http://hosted.ap.org/dynamic/stories/M/MIDEAST_FIGHTING_WARSHIP?SITE=7219&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2006-07-14-16-17-05
pi_39835743
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef RZero het volgende:
De internationale gemeenschap? De VS zullen altijd Israel steunen dankzij de Joodse lobby en de extreem christelijke republikeinse achterban. Rusland en China grijpen tegenwoordige elke kans aan om Amerika een hak te zetten dus die steunen zeker Iran en Syria. Vooral omdat Iran olie levert aan China.
de grootste zorg is dat Joden hierop worden aangekeken terwijl ze niks mee te maken hebben
ik ken veel joden die goed bevriend zijn met mij en zij zijn neutraal daarin.

Dat is mijn grootste zorg
Als ik kijk naar de reacties op Telegraaf worden voornamelijk Joden hierbij gehaald en dat zal slecht zijn. Joden hebben er niks mee te maken het zijn Israeliers
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:57:24 #287
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_39835744
quote:

Haalbaar ?
de ontwapening was mislukt met die resolutie.
de bufferzone is mislukt omdat israel die tijd lang heeft gehad.
en ik denk dat geen hond daar wil zitten omdat het te gevaarlijk is, kijk maar naar de drukte die gemaakt wordt als er 1 NL militair om komt
pi_39835784
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:56 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

De VN Hou toch op, kansloze organisatie, alleen maar praten en geen stap verder komen. Ik had precies hetzelfde gedaan als Israel nu doet.
maar jij zou toch nadenken om burgers te vermijden ?
pi_39835813
quote:

[..]

[quote]Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen. Als een regering zoiets niet kan relativeren dan zijn het een stel kinders of dan zijn ze gewoon vastbesloten om iets te doen en gewoon zoekende naar een reden die internationaal enigszins geaccepteerd wordt.
Na 6 jaar waarschuwen houdt het een keer op. De terreur van hezbollah is daar
debet aan en Israel had al jaren geleden moeten doen wat ze nu doen.
quote:
Grappig. Noem mij eens een belangrijk product (behalve terrorisme) wat de "palestijnen"exporteren.?
Of Libanon of Syrie ?
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 juli 2006 @ 22:59:51 #290
3928 Ulx
pi_39835830
quote:

[..]

Eh? Een militie van een regeringspartij in het buurland komt je land binnen, schiet acht soldaten dood, neemt er twee gevangen, en schiet vervolgens een zwik raketten op je af en je lult over relativeren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_39835841
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Meki het volgende:

[..]

maar jij zou toch nadenken om burgers te vermijden ?
Israel mikt ook niet op burgers anders waren er al veel meer slachtsoffers gevallen.
pi_39835859
Zit ik net Nova te kijken, interview van Hans van de Broek met Clairly Polak. Opmerking van Hans: "Israel is de enige politieke, economische, sociale en militaire macht in het Midden Oosten".

pi_39835933
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef buachaille het volgende:
Zit ik net Nova te kijken, interview van Hans van de Broek met Clairly Polak. Opmerking van Hans: "Israel is de enige politieke, economische, sociale en militaire macht in het Midden Oosten".
[afbeelding]
Hoe zou dat eigenlijk gekomen zijn ???

Miljarden van USA aan Israel
pi_39835944
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef buachaille het volgende:
Staat inderdaad als een paal boven water. Niemand is wat dat betreft opgewassen tegen Israel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39835948
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Israel mikt ook niet op burgers anders waren er al veel meer slachtsoffers gevallen.
de laaste 2 dagen doen ze dat
de eerste dag zijn we niet vergeten
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:04:12 #296
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39835964
op sky-news hebben ze het over het volgende: Israel: Warship struck by hizbollah aircraft rigged with explosives
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39835972
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

de laaste 2 dagen doen ze dat
de eerste dag zijn we niet vergeten
Eerste dag ook niet.
  Overall beste user 2022 vrijdag 14 juli 2006 @ 23:05:05 #298
3928 Ulx
pi_39835996
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe zou dat eigenlijk gekomen zijn ???

Miljarden van USA aan Israel
De verkoop van olie heeft meer opgeleverd voor de Arabieren, denk je niet?

Dus die zullen ergens wel een "foutje" hebben gemaakt, als geld de reden is dat Israel nog bestaat.
pi_39835999
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef venomsnake het volgende:
op sky-news hebben ze het over het volgende: Israel: Warship struck by hizbollah aircraft rigged with explosives
schip tjah dat is nou een goede doel en niet op huizen in Israel
pi_39836015
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Klopt, Israel mist 4 man van het schip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')