Van mij mag het. Ik maak me totaal niet druk over de economie. Zal wel goed zijn als men weer eens met beide benen op de grond komt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:40 schreef RZero het volgende:
Op dit moment interesseert het mij geen ene ruk wie nou de good guy is en wie de bad guy. Ik wil alleen dat deze waanzin ophoudt voordat het hele Midden Oosten brand en de hoge olieprijs de toch al tere economie instort.
haalbaar is het zeker als Israel dan ook aangepakt wordt om zijn buitengewone acties niet meer uit te voerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef _The_General_ het volgende:
Zou dat een oplossing zijn? Een VN bufferzone tussen Israel en Libanon en een ontwapening van de Hezbollah ?
Haalbaar ?
Dan hadden ze een duidelijk ultimatum moeten vaststellen in samenwerking met de VN, en samen met de VN potitieke druk moeten uitoefenen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:46 schreef Incomplete het volgende:
[..]
In het geval Libanon wordt er al 6 jaar gewaarschuwd. Eens houdt het op en
moet je keihard reageren. Dan zijn de 2 militairen inderdaad slecht de bekende druppel.
Het ontvoeren van de 2 soldaten was de daad van oorlog. Het was relatief rustig in Libanon totdat de Hezbollah begon met ontvoeringen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef kweenieman het volgende:
Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen.
Ontwapening van Hizbullah? Haalbaar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef _The_General_ het volgende:
Zou dat een oplossing zijn? Een VN bufferzone tussen Israel en Libanon en een ontwapening van de Hezbollah ?
Haalbaar ?
De VNquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef kweenieman het volgende:
[..]
Dan hadden ze een duidelijk ultimatum moeten vaststellen in samenwerking met de VN, en samen met de VN potitieke druk moeten uitoefenen.
Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen. Als een regering zoiets niet kan relativeren dan zijn het een stel kinders of dan zijn ze gewoon vastbesloten om iets te doen en gewoon zoekende naar een reden die internationaal enigszins geaccepteerd wordt.
Ik vind dat de VN politieke druk moet gaan uitoefenen op Israel en landen die terrorisme goedkeuren. Bijvoorbeeld door een belangrijk exportproduct vaa dat land te boycotten.
quote:4 Israelis Missing After Warship Hit
BEIRUT, Lebanon (AP) -- Al-Jazeera reported the Israeli military was searching for four of its troops who were missing after their warship off Lebanon's coast was hit by a Hezbollah rocket Friday.
Israeli officials would not comment on the report by the Arab broadcaster.
The Israeli military said earlier that the ship suffered only slight damage and that there were no casualties.
http://hosted.ap.org/dynamic/stories/M/MIDEAST_FIGHTING_WARSHIP?SITE=7219&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2006-07-14-16-17-05
de grootste zorg is dat Joden hierop worden aangekeken terwijl ze niks mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:52 schreef RZero het volgende:
De internationale gemeenschap? De VS zullen altijd Israel steunen dankzij de Joodse lobby en de extreem christelijke republikeinse achterban. Rusland en China grijpen tegenwoordige elke kans aan om Amerika een hak te zetten dus die steunen zeker Iran en Syria. Vooral omdat Iran olie levert aan China.
de ontwapening was mislukt met die resolutie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:51 schreef _The_General_ het volgende:
Haalbaar ?
maar jij zou toch nadenken om burgers te vermijden ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
De VNHou toch op, kansloze organisatie, alleen maar praten en geen stap verder komen. Ik had precies hetzelfde gedaan als Israel nu doet.
Na 6 jaar waarschuwen houdt het een keer op. De terreur van hezbollah is daarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef kweenieman het volgende:
[..]
[quote]Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen. Als een regering zoiets niet kan relativeren dan zijn het een stel kinders of dan zijn ze gewoon vastbesloten om iets te doen en gewoon zoekende naar een reden die internationaal enigszins geaccepteerd wordt.
Grappig. Noem mij eens een belangrijk product (behalve terrorisme) wat de "palestijnen"exporteren.?quote:Ik vind dat de VN politieke druk moet gaan uitoefenen op Israel en landen die terrorisme goedkeuren. Bijvoorbeeld door een belangrijk exportproduct vaa dat land te boycotten.
Eh? Een militie van een regeringspartij in het buurland komt je land binnen, schiet acht soldaten dood, neemt er twee gevangen, en schiet vervolgens een zwik raketten op je af en je lult over relativeren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:54 schreef kweenieman het volgende:
[..]
Dan hadden ze een duidelijk ultimatum moeten vaststellen in samenwerking met de VN, en samen met de VN potitieke druk moeten uitoefenen.
Het ontvoeren van 2 soldaatjes mag nooit een reden zijn om een oorlog te beginnen. Als een regering zoiets niet kan relativeren dan zijn het een stel kinders of dan zijn ze gewoon vastbesloten om iets te doen en gewoon zoekende naar een reden die internationaal enigszins geaccepteerd wordt.
Ik vind dat de VN politieke druk moet gaan uitoefenen op Israel en landen die terrorisme goedkeuren. Bijvoorbeeld door een belangrijk exportproduct vaa dat land te boycotten.
Israel mikt ook niet op burgers anders waren er al veel meer slachtsoffers gevallen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
maar jij zou toch nadenken om burgers te vermijden ?
Hoe zou dat eigenlijk gekomen zijn ???quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef buachaille het volgende:
Zit ik net Nova te kijken, interview van Hans van de Broek met Clairly Polak. Opmerking van Hans: "Israel is de enige politieke, economische, sociale en militaire macht in het Midden Oosten".
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat inderdaad als een paal boven water. Niemand is wat dat betreft opgewassen tegen Israel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef buachaille het volgende:
Zit ik net Nova te kijken, interview van Hans van de Broek met Clairly Polak. Opmerking van Hans: "Israel is de enige politieke, economische, sociale en militaire macht in het Midden Oosten".
de laaste 2 dagen doen ze datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Israel mikt ook niet op burgers anders waren er al veel meer slachtsoffers gevallen.
Eerste dag ook niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
de laaste 2 dagen doen ze dat
de eerste dag zijn we niet vergeten
De verkoop van olie heeft meer opgeleverd voor de Arabieren, denk je niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe zou dat eigenlijk gekomen zijn ???
Miljarden van USA aan Israel
schip tjah dat is nou een goede doel en niet op huizen in Israelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef venomsnake het volgende:
op sky-news hebben ze het over het volgende: Israel: Warship struck by hizbollah aircraft rigged with explosives![]()
Klopt, Israel mist 4 man van het schip.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:04 schreef venomsnake het volgende:
op sky-news hebben ze het over het volgende: Israel: Warship struck by hizbollah aircraft rigged with explosives![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |