Respect voor je zoeken ook... je bent echt bezig geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:58 schreef Gstyles het volgende:
De definitie van een Gijs oh zo cool verwoord door Bastard
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Het is me duidelijk![]()
eensch, ik moet binnenkort wel een dvd box van knight rider reviewenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik poep op Miami Vice denk ik.. heb er echt niks mee
Zelfde als je zou zeggen goh cool, een remake van the A-team..
Sorry hoor, maar dat begrijp ik echt niet. Meeste remakes van oude series zijn poep, omdat ze dat campy gevoel willen behouden maar dat meestal compleet de plank misslaat. Zie bijvoorbeeld Starsky & Hutch. Miami Vice is van Michel Mann, producent van de originele serie en regisseur van Heat en Collateral. Allebei geweldige films. Hij behoudt het gevoel en dreigende sfeer van de serie, maar maakt er een volwassen rauwe politiethriller van. Iets van tegenwoordig zeldzaam is! Ik kan niet wachten, dit is echt mijn zomerfilmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik poep op Miami Vice denk ik.. heb er echt niks mee
Zelfde als je zou zeggen goh cool, een remake van the A-team..
Nou.. dan ben ik blij voor jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat begrijp ik echt niet. Meeste remakes van oude series zijn poep, omdat ze dat campy gevoel willen behouden maar dat meestal compleet de plank misslaat. Zie bijvoorbeeld Starsky & Hutch. Miami Vice is van Michel Mann, producent van de originele serie en regisseur van Heat en Collateral. Allebei geweldige films. Hij behoudt het gevoel en dreigende sfeer van de serie, maar maakt er een volwassen rauwe politiethriller van. Iets van tegenwoordig zeldzaam is! Ik kan niet wachten, dit is echt mijn zomerfilm
Ik vond Magnum PI ook cooler toendertijd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef Magneet het volgende:
Miami Vice stinkt, nooit ook maar iets aan gevonden. Behalve de babes dan
Hier, een reviewquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Sjotime het volgende:
Ja daaaaaaaaaaaaag,... Miami Vice is een van de beste series ooit gemaakt!Dikke punt. Weet dat Michael Mann hem weer regiseert, maar toch........ Farrel
Dit stuk over de oude serie... meesterlijk geschreven...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, een review
http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=23845
Geen idee,......... hij lijkt mij ook geweldig. Ga er volgende week naar toe !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
Over films gesproken..
Hoe vond struik de film gisteravond
Lijkt me leuk de nieuwe pirates.... captain Jack Sparrow
Ik wacht ff tot de Marokkanen zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,......... hij lijkt mij ook geweldig. Ga er volgende week naar toe !
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:21 schreef Sjotime het volgende:
Strol,.... de review is erg goed zeg.... wekt wel mijn interesse... hoop dat ik Farrel ga trekken want ik wil de film wel zien.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Ik wacht ff tot de Marokkanen zijn geweest.
Het boeit me eigenlijk steeds minder... het probleem word toch niet aangepakt.. er word alleen over gesproken... schoonveeg acties, heropvoedingskampen, hardere straffen wil ik zien..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=235021
Rotterdam heeft sinds kort een lijst met 700 criminele en overlastgevende Antilliaanse jongeren. Burgemeester Opstelten wil ieder van deze jongeren die crimineel is of overlast geeft snel aan het werk krijgen. Het is één van de stoere methodes van de overheid om problemen met Antilliaanse jongeren aan te pakken. Maar wie zijn dat eigenlijk? Netwerk volgde Sharlen en Alexson Balorian uit Rotterdam een half jaar lang. Een reportage.
Ja ik moest ook wel lachen maar het is best provocerend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vond trouwnes van de week wel een leuke actie van die kerel die over in een woonbuurt folders ophing en in de brievenbus stopte met "enkeltjes Marokko."
Had je gelezen wat die ratten hadden gedaan wat tot die actie heeft geleid? En die burgermeester de boel maar stil houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik moest ook wel lachen maar het is best provocerend.
Ja,....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je gelezen wat die ratten hadden gedaan wat tot die actie heeft geleid? En die burgermeester de boel maar stil houden.
Goede TV-series kunnen zich inderdaad steeds meer meten met films. 24, The Shield, Futurama...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games en filmsIk ben de laatste tijd ook steeds meer een tv serie man aan het worden. Lost, 4400, Simpsons, allemaal series die ik op DVD aan het kopen ben.
Mooi.. want dat is net zo provocerend.. en daarbovenop nog gevaarlijk ook.quote:
In elk geval geen kopje thee met ze drinken gok ik zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:03 schreef Atuniel het volgende:
Gijs.. wat zou jij doen als Daan in de speeltuin aan het spelen is en door 40 marokkanen word bekogeld door stenen?
Haha. nee dat niet nee... ik denk dat een goed gesprek ook achterwege blijft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In elk geval geen kopje thee met ze drinken gok ik zo.
Ja dat is dan mijn druppel inderdaad.... ik hoop niet dat iemand dat hier meemaakt...... maar gewoon voor de totale maatschappij is het niet bevordelijk al dat heen en weer gedis.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi.. want dat is net zo provocerend.. en daarbovenop nog gevaarlijk ook.
Gijs.. wat zou jij doen als Daan in de speeltuin aan het spelen is en door 40 marokkanen word bekogeld door stenen?
Klopt...maar als de autochtonen alles maar blijven slikken is het einde ook zoek.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
Ja dat is dan mijn druppel inderdaad.... ik hoop niet dat iemand dat hier meemaakt...... maar gewoon voor de totale maatschappij is het niet bevordelijk al dat heen en weer gedis.
Om 13.45 uur wel iigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
1184 watzoek me de pleures naar jullie
maar gevonden![]()
![]()
allemaal al in de weekend stemming?
Eens.. is niet goed.. toch gebeurt het.. hoop nooit in gekke situaties te komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat is dan mijn druppel inderdaad.... ik hoop niet dat iemand dat hier meemaakt...... maar gewoon voor de totale maatschappij is het niet bevordelijk al dat heen en weer gedis.
Christus te paardquote:Hulpverleners op de vuist
door onze correspondent
DEVENTER - Een behulpzame Deventernaar (45), die bij een botsing tussen een invalidenwagen en een 14-jarige fietser te hulp wilde schieten, is gewond geraakt nadat hij door een man die ook te hulp wilde schieten, in elkaar is geslagen.
De twee kregen woorden over wie nu het slachtoffer ging helpen. In plaats van zich te ontfermen over de gewonde fietser ontstond er een vechtpartij. De 45-jarige man werd in elkaar getimmerd en kreeg een kopstoot. Hij liep hoofdletsel op en is in een ambulance overgebracht naar het Deventer ziekenhuis.
Whehehe, daar ga ik ook voor op de vuistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien was die fietser een lekker wijf.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe, daar ga ik ook voor op de vuist
quote:14 jarige fietser
Ohw. Dat is zelfs onder mijn leeftijdsgrensquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe, daar ga ik ook voor op de vuist
Wahahahahaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
Ik zit trouwens vast in Kameo
Lach maar.. dan hebben we dat ook weer gehad..
Maar ik zie nergens die stink katapult staan.. die 'shrine' is toch op die heuvel? En daarvoor staan allemaal trollen te vechten.. daar moet een katapult staan, en daar kan je een rots inrollen.
Nou bij mij niet...kutspel.
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahaha
Al op www.gamefaqs.com gekeken?
Stop Halo 2 dan maar weer in je 360 Gijs.quote:
daar heb ik ook even moeten zoeken, maar je kan die stenen idd in een katapult rollen. Die katapullten zijn alleen van die slinger-dingen, niet een klassieke katapultquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
Maar ik zie nergens die stink katapult staan.. die 'shrine' is toch op die heuvel? En daarvoor staan allemaal trollen te vechten.. daar moet een katapult staan, en daar kan je een rots inrollen.
Maar ik zie ook geen slingerdingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef kepler het volgende:
[..]
daar heb ik ook even moeten zoeken, maar je kan die stenen idd in een katapult rollen. Die katapullten zijn alleen van die slinger-dingen, niet een klassieke katapult
Ren eens naakt rond.quote:
Moet ik je ff in elkaar komen stompen, limbo?quote:
Wahahahahahahaha...je bent echt een beetje girriteerd wa?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
Moet ik je ff in elkaar komen stompen, limbo?![]()
Ik haat vastzitten in een spel jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahaha...je bent echt een beetje girriteerd wa?
Geef niet Gijs, niet iedereen kan een goede gamer zijn.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahaha...je bent echt een beetje girriteerd wa?
Geef niet Gijs, niet iedereen kan een goede gamer zijn.![]()
Je grootste commentaar was dat het spel te kort was een paar maanden geleden, maar door deze aktie trek je er vast een paar uur bijquote:
*Proest*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
Je grootste commentaar was dat het spel te kort was een paar maanden geleden, maar door deze aktie trek je er vast een paar uur bij![]()
![]()
whehehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je grootste commentaar was dat het spel te kort was een paar maanden geleden, maar door deze aktie trek je er vast een paar uur bij![]()
![]()
Eerst draken neerschieten dusquote:Spring op je paard en begeef je naar het rode punt op je kaart. Daar
aangekomen gebruik je Chilla om de draken die rond vliegen neer te halen met
een ijsspeer. Hierdoor storten ze neer en verschijnt er op het platform rondom
de Shrine ergens een soort lavarotsblok dat te rollen is. Duw deze de schans
op van een katapult en dan in het bakje, waardoor een katapult van de vijand
vernield wordt. Haal meer draken neer om meer ballen te krijgen, je moet
iedere katapult zo gebruiken om de drie katapulten van de tegenstanders uit te
schakelen.
Nu heb je zeker zin om naar huis te gaan om te gamen of niet?quote:
ja!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu heb je zeker zin om naar huis te gaan om te gamen of niet?
quote:
Met je paard naar boven hollen gijs, daar staan de katapultsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met je paard naar boven hollen gijs, daar staan de katapults
quote:
TYYYYPHUSSSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooo....real life Burnout!
http://www.youtube.com/watch?v=d4UsvccjxvM&eurl=http%3A%2F%2Ftime%2Eblogs%2Ecom%2Fdaily%5Fdish%2F
doet t niet hierquote:
Dat muziekje eronderquote:
johquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met je paard naar boven hollen gijs, daar staan de katapults
Anders begrijp je ff dat ik die godsklere kaart op en neer ben gehobbeld met dat kutpaard.. GEEN KATTEPULT gevonden.. Eppo..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens helpen pleuresjong
Sommige van die reacties trouwens ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
Dodelijk ongeval gebeurd, recht voor m'n neus!
bahbah
Ja te triest gewoon.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige van die reacties trouwens ook.![]()
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt op KS.... weet niet of jij er toen werkte. Had avonddienst..... reed achter een vrachtwagen op de kruising van de Schenkkade...... Splet....... kan dat beeld nu nog voor me halen..... Ik was de eerste die onder de vrachtwagen keek...... levenloze grote verbaasde ogen keken me aan die ik nu nog kan uit tekenen.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
Dodelijk ongeval gebeurd, recht voor m'n neus!
bahbah
I was there... was je idd ook even danig van je stuk door.. wat logisch is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt op KS.... weet niet of jij er toen werkte. Had avonddienst..... reed achter een vrachtwagen op de kruising van de Schenkkade...... Splet....... kan dat beeld nu nog voor me halen..... Ik was de eerste die onder de vrachtwagen keek...... levenloze grote verbaasde ogen keken me aan die ik nu nog kan uit tekenen.....
Na dik 30 minuten liep ik terug na mijn auto nadat ik met politie, ambulance en slachtofferhulp gesproken had..... Mijn Corsa stond nog open en de motor met muziek draaide nog
Schijnbaar niet de hele kaart anders had je ze wel gezien..cunt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Anders begrijp je ff dat ik die godsklere kaart op en neer ben gehobbeld met dat kutpaard.. GEEN KATTEPULT gevonden.. Eppo..
Verdikke,.... ik betrapte me op een korte proest bij die motorrijderquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Brrrrrrrrrrrr....wat een verhaal Sjo.
Ergste wat ik ooit heb gezien was een motorrijder zonder hoofd die in een boom hing, maar dat was vanuit een rijdende auto. En een vent die vanaf een brug in Maastricht zelfmoord pleegde door er vanaf te springen.
Zeg doe jij eens rustig nou...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Schijnbaar niet de hele kaart anders had je ze wel gezien..cunt!
Is me ook een keer gebeurt....was wel op een drukke 80 km/uur weg met allemaal verkeer achter me. Ik heb die eend dus platgereden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef Atuniel het volgende:
Wat anders, maak ook erg..
Ik reed vanmorgen naar mn werk (duh) langs het water. Kijk ik altijd uit voor plots overstekende zwanen, eenden, of ander gevogelte.
Ik kom aanrijden, zon schijnt in mn gezicht.. en ik zie iets donkers op de weg liggen.. maar zag niet wat. Ervaring leert dat daar heel veel dieren worden doodgereden, laatst verteld dat ik een moedergans dood zag liggen met haar pasgeboren kroost er naast?
Iig.. die zwarte vlek beweegt wat, dus ik ga langzamer rijden.. en toen een paad meter van te voren zag ik pas wat het was.
Een dode eend.. en een andere eend die er bij bleef staan.
Die eend intresseerde het geen bal als ik ook hem overhoop had gereden , die bleeg gewoon zitten op de weg.
Ik ben gestopt en heb de dode eend langs de kant gelegd... was ook maar net gebeurd, er lag een vers plasje bloed op het asfalt. En zoo zielig hoe die andere eend zat te piepen he.. die begreep er niks van..
Heb er de eerste paar uur best de pest in gehad.. wie rijdt er nou in godsnaam een eend dood? Je kijkt toch uit? Ook naar aanleiding van dit http://www.telegraaf.nl/b(...)oot_doodt_zwaan.html
Zielig is dat he.... niet kunnen uitleggen aan dat diertje dat zijn of haar vriendje er niet meer is.... dat trek ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef Atuniel het volgende:
Wat anders, maak ook erg..
Ik reed vanmorgen naar mn werk (duh) langs het water. Kijk ik altijd uit voor plots overstekende zwanen, eenden, of ander gevogelte.
Ik kom aanrijden, zon schijnt in mn gezicht.. en ik zie iets donkers op de weg liggen.. maar zag niet wat. Ervaring leert dat daar heel veel dieren worden doodgereden, laatst verteld dat ik een moedergans dood zag liggen met haar pasgeboren kroost er naast?
Iig.. die zwarte vlek beweegt wat, dus ik ga langzamer rijden.. en toen een paad meter van te voren zag ik pas wat het was.
Een dode eend.. en een andere eend die er bij bleef staan.
Die eend intresseerde het geen bal als ik ook hem overhoop had gereden , die bleeg gewoon zitten op de weg.
Ik ben gestopt en heb de dode eend langs de kant gelegd... was ook maar net gebeurd, er lag een vers plasje bloed op het asfalt. En zoo zielig hoe die andere eend zat te piepen he.. die begreep er niks van..
Heb er de eerste paar uur best de pest in gehad.. wie rijdt er nou in godsnaam een eend dood? Je kijkt toch uit? Ook naar aanleiding van dit http://www.telegraaf.nl/b(...)oot_doodt_zwaan.html
Wat doe je dan ook met je fiets op de autoweg Gijsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurt....was wel op een drukke 80 km/uur weg met allemaal verkeer achter me. Ik heb die eend dus platgereden.![]()
Ok.. dat is wel een excuus.. maar daar waar 50 is toegestaan en niet druk is..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurt....was wel op een drukke 80 km/uur weg met allemaal verkeer achter me. Ik heb die eend dus platgereden.![]()
Ingeruild voor een kleinere?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik voel me geen B meer.. ik zat in een verkeerd lichaam.
*proest*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef Sjotime het volgende:
Wat doe je dan ook met je fiets op de autoweg Gijs![]()
Nee ik trek dat ook heel slecht inderdaad..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zielig is dat he.... niet kunnen uitleggen aan dat diertje dat zijn of haar vriendje er niet meer is.... dat trek ik ook niet
Ja ik ook....... dat is het zieke.....quote:
quote:enigszins verminderd toerekeningsvatbaar
........Tranen zwellen op in mijn ooghoeken Gijs.......quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
..............................
Meisje jarenlang verkracht door vier man
Vreselijk he................. vreselijk......quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
........Tranen zwellen op in mijn ooghoeken Gijs.......
Ik denk dat wij op de een of andere manier dat harder voelen als ouder zijnde.. want als je naar je eigen hummel kijkt, dan weet je dat je je leven zou geven voor dat van hem/haar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Vreselijk he................. vreselijk......
ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren als ik zoiets zou zien gebeuren... eerst verbazing... dan blinde woede waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij op de een of andere manier dat harder voelen als ouder zijnde.. want als je naar je eigen hummel kijkt, dan weet je dat je je leven zou geven voor dat van hem/haar.
Maar zoals die dove jongen van 5 die is overleden omdat het in elkaar is geslagen door de vriend van de moeder.. had interne bloedingen, is in de ochtend overleden.
Moet je je eens indenken hoe die kleine man zich moet hebben gevoeld .. en vooral die nacht... onvoorstelbaar he..
Die man heeft wel 5 jaar cel gekregen..
Rillingen............. en haat........ dat voel ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Moet je je eens indenken hoe die kleine man zich moet hebben gevoeld .. en vooral die nacht... onvoorstelbaar he..
Goed gedaan Gijs!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren als ik zoiets zou zien gebeuren... eerst verbazing... dan blinde woede waarschijnlijk
edit: alhoewel ik wel ooit een keer voor een auto ben gesprongen... ouders waren ruzie aan het maken om 12 uur 's nachts en de vader stopt de kinderen half in de auto en wil wegrijden terwijl zijn zoon net aan het instappen is... Toen voor de auto gesprongen en maar even vriendelijk verzocht of hij ff normaal wilde doen. Kinderen uitgestapt en met de moeder meegegaan. Vader is toen nog een paar keer langs het cafe gereden waar het gebeurde, ik dacht even dat hij zou binnenstormen met een mes of pistool
rrrrrrrrrrrrrrrrrrilllllllllllllllllllllllllllllllllll, 1 ding ben ik dan wel blij om, als in de bak bekend wordt wat hij gedaan heeft dan lijken die 2 jaar dat hij uiteindelijk moet zitten ( leve het NL systeemquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik denk dat wij op de een of andere manier dat harder voelen als ouder zijnde.. want als je naar je eigen hummel kijkt, dan weet je dat je je leven zou geven voor dat van hem/haar.
Maar zoals die dove jongen van 5 die is overleden omdat het in elkaar is geslagen door de vriend van de moeder.. had interne bloedingen, is in de ochtend overleden.
Die man heeft wel 5 jaar cel gekregen..
Held!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe ik zou reageren als ik zoiets zou zien gebeuren... eerst verbazing... dan blinde woede waarschijnlijk
edit: alhoewel ik wel ooit een keer voor een auto ben gesprongen... ouders waren ruzie aan het maken om 12 uur 's nachts en de vader stopt de kinderen half in de auto en wil wegrijden terwijl zijn zoon net aan het instappen is... Toen voor de auto gesprongen en maar even vriendelijk verzocht of hij ff normaal wilde doen. Kinderen uitgestapt en met de moeder meegegaan. Vader is toen nog een paar keer langs het cafe gereden waar het gebeurde, ik dacht even dat hij zou binnenstormen met een mes of pistool
Ik weet het,.. ik begrijp van Gijsje toen hij nog in de gevangenis van Alphen werkte dat dat soort gasten gewoon neergestoken werden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrilllllllllllllllllllllllllllllllllll, 1 ding ben ik dan wel blij om, als in de bak bekend wordt wat hij gedaan heeft dan lijken die 2 jaar dat hij uiteindelijk moet zitten ( leve het NL systeem) voor hem wel 100 jaar. Want in de bak wordt het niet echt gewaardeerd dat je een kind iets aangedaan hebt.
en terechtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik weet het,.. ik begrijp van Gijsje toen hij nog in de gevangenis van Alphen werkte dat dat soort gasten gewoon neergestoken werden.
Hoor je verder niks over in het nieuws..
dat is dus echt waarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik weet het,.. ik begrijp van Gijsje toen hij nog in de gevangenis van Alphen werkte dat dat soort gasten gewoon neergestoken werden.
Hoor je verder niks over in het nieuws..
Jazeker.. hij noemde wel eens een 'bekende' naam.. en die was dan neergestoken of in elkaar geslagen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef Atuniel het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6002479527438850286
RPOEST \:D
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Weekend begon goed trouwens
Lag een brief van de leasemaatschappij in de bus, bekeuring
105 gereden waar je 80 mochtMag ook niks meer tegenwoordig. Stinkwouten
Zo denk ik er op dit moment ook even overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:21 schreef Sjotime het volgende:
Het leven is prachtig
Maar kent ook zijn lastjes
Ik ga er de 22e heen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Pirates gezien, heeeeeeeeeerlijke vervolg. Lekkere film om naar te kijken
Mehquote:
ik heb gister The Thin Red Line gekeken... wat een lange kutfilmquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meh
Heb net American History X gekeken met Gerard en Jodi. Was al een flinke tijd terug en ik vind m weer aangrijpend... Nu kan ik niet slapen
Film is best okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb gister The Thin Red Line gekeken... wat een lange kutfilm
zitten erg goede stukjes in, maar ze overdrijven een beetje
tja, het is net een voldoende. Zaten wel hele goede stukjes in, maar ook hele slechte stukken.quote:
Die lijkt mij ook erg goed Gijs, maar ik ga hem wel huren. Wil die piraten film volgende week gaan zien.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef Strolie75 het volgende:
Damn....net United 93 gezien...hele indrukwekkende film...maar wel erg naar om te zien![]()
![]()
Lijkt me heerlijk...tijd voor een meet.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 07:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb weer iets raars met mn PC hoor. Er zitten van die extra knoppen op mn tobo, om programma's snel te starten. Wat blijkt, twee knoppen zijn verdwenen uit het lijstje in het config scherm en doen niets meer
Op mijn tobo ookquote:Op maandag 17 juli 2006 07:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb weer iets raars met mn PC hoor. Er zitten van die extra knoppen op mn tobo, om programma's snel te starten. Wat blijkt, twee knoppen zijn verdwenen uit het lijstje in het config scherm en doen niets meer
jij ook al zo'n heerlijke nacht? Ik heb geloof ik 3 1/2 uur geslapen en Randa nog minder. Ik gok ook op tandjes maar weet het niet zeker. Er zijn alleen nog maar streepjes zichtbaar als meneer uberhaupt al i ets laat zien.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:32 schreef Atuniel het volgende:
Moge.. zo weekend ook weer gehad..
Vanacht nog lekker bezig geweest met Jasmijn.. krijgt dr tandjesGrappig gezicht zo 2 tanden onder, 2 boven
Ja leg dat kind toch op zn eigen kamer Gijs.. slaap je ook nog es wat .. ipv met zn 3-en in een bed liggen te zwetenquote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij ook al zo'n heerlijke nacht? Ik heb geloof ik 3 1/2 uur geslapen en Randa nog minder. Ik gok ook op tandjes maar weet het niet zeker. Er zijn alleen nog maar streepjes zichtbaar als meneer uberhaupt al i ets laat zien.
Wat een gave icon heb jequote:Op maandag 17 juli 2006 08:45 schreef Quinny het volgende:
Hier krijgt Jort 6 tanden tegelijk. Maar tis een bikkel kind geeft geen kik
nou, dat heeft tie niet van zijn vaderquote:Op maandag 17 juli 2006 08:45 schreef Quinny het volgende:
Hier krijgt Jort 6 tanden tegelijk. Maar tis een bikkel kind geeft geen kik
Jullie hebben wel een vrolijke meisje ook hoor....... ideaal zo te horen in de omgangquote:Op maandag 17 juli 2006 08:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat een gave icon heb je![]()
6 tegelijk en geen kick.. bikkeltje inderdaad ja.
Jasmijn ligt alleen wat te 'zeuren' snachts.. tegen het huilen aan..
Ah dan kom ik even kijken, aai over dr bolletje en dan is ze stil.. "Boo' nog een keer aandoen, knuffel waar ze dol op is, dat helpt ook wel.
Maar vanacht bleef ze bezig.. hebben we dr na anderhalf uur een zetpilletje gegeven, sliep ze ook verder goed op.
Hoe is het met die pik nu dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij ook al zo'n heerlijke nacht? Ik heb geloof ik 3 1/2 uur geslapen en Randa nog minder. Ik gok ook op tandjes maar weet het niet zeker. Er zijn alleen nog maar streepjes zichtbaar als meneer uberhaupt al i ets laat zien.
Yep.. afgelopen weekend naar Veendam geweest, en daar ook heen zonder problemen in de warme auto voor 3 uur, en maar lachen en gezellig zijn, heel makkelijk in de omgang, hup ander bedje geen probleem. We zeiden ook tegen elkaar dat ze zo blij is om te leven en er bij te zijn lijkt wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een vrolijke meisje ook hoor....... ideaal zo te horen in de omgangNiet echt huilerig,... slaapt goed... etc. etc.
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Yep.. afgelopen weekend naar Veendam geweest, en daar ook heen zonder problemen in de warme auto voor 3 uur, en maar lachen en gezellig zijn, heel makkelijk in de omgang, hup ander bedje geen probleem. We zeiden ook tegen elkaar dat ze zo blij is om te leven en er bij te zijn lijkt wel.
Markquote:Op maandag 17 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
We zijn nu namen aan het verzinnen voor de volgende... allemaal Jongensnamen
D...de... volgendequote:Op maandag 17 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
We zijn nu namen aan het verzinnen voor de volgende... allemaal Jongensnamen
Ja daarna weer dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
D...de... volgende![]()
Edit: oh wacht,... ik was in de veronderstelling dat je het eventueel over een 3e had
Link?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef Sjotime het volgende:
Serieus Strol,........ je column..... je bent echt een aanwinst voor FOK! games.... eeerg goed Gijs
Nou vind het voorlopig wel best zo met 2 van die duivelsquote:
Ja wij ook hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 09:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nou vind het voorlopig wel best zo met 2 van die duivels![]()
Ik zie het allemaal wel !
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef Sjotime het volgende:
Serieus Strol,........ je column..... je bent echt een aanwinst voor FOK! games.... eeerg goed Gijs
Ah, die dingen die door geen enkele deur passenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja wij ook hoor
Eerst maar es een duo wagen aanschaffen
Ja hoor,... wij hadden de kleinste duowagen die er was.... past prima in een deur.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ah, die dingen die door geen enkele deur passen
Whahahahahahaquote:Op maandag 17 juli 2006 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee het is ANGELIEK
en nee ze heeft geen last van het weer, ze geniet er juist van
Nee?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja hoor,... wij hadden de kleinste duowagen die er was.... past prima in een deur.
http://www.babyjungle.nl/p4-duowagens.htm
http://games.fok.nl/quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ze houden woensdag en donderdag 34 en 35 graden![]()
Gijs, neem het me niet kwalijk... ik SUCK in namen onthouden... maar als je maar weet wie ik bedoel.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee het is ANGELIEK
en nee ze heeft geen last van het weer, ze geniet er juist van
Is goed gijs, denk dat ze dit zelf ook wel leestquote:Op maandag 17 juli 2006 09:30 schreef kepler het volgende:
en doe Ang de groeten en geef haar een dikke knuffel van mij
Donderdag gijsquote:Op maandag 17 juli 2006 09:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs, neem het me niet kwalijk... ik SUCK in namen onthouden... maar als je maar weet wie ik bedoel.![]()
Kranig wijffie heb je Gijs.. .. deze week uitgerekend toch?
Ziet er mooi uit inderdaad.. ja ik kijk tegen die tijd wel ff rond ook... heeft nog geen haast... denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:26 schreef Sjotime het volgende:
B,... ( of A) volgens mij is dit de goedkoopste die er is... ook prima kwaliteit voor zover ik weet.... ja ze zijn beter maar om nu 800 euro uit te gaan geven
Deze zijn 299 dacht ik.
[afbeelding]
Ja dat gaat echt zeer doen nu hoor... die trappen tegen dr ribben aan met gestrekte benen.... zou ik niet willen voelenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Donderdag gijs
Krijg wel last van die kleine nu hoor, die wil eruit, ze krijgt flinke douwen van onder
uuh hij viel tegen mij aan iedere keer in slaap ( als ik hem vasthield ) en is uiteindleijk na een paracetamolletje ook pas rustiger geworden. ( overigens hebben we zijn bedje nu bij ons op de kamer gezet en gaan we proberen hem daarin te laten slapen. Tevens gaan we weer een ritueel in proberen te voeren zodat hij weet dat hij moet gaan slapen.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:44 schreef Quinny het volgende:
Morge
Magneet precies wat A. zegt in eigen bed proberen. Kind heeft het gewoon te warm tussen 2 warme lichamen in. En overdag meer eten geven voor een voldaner gevoel. Maarja je moet het zelf weten.
geen idee, ben op me werk. Gister overdag was hij ook al zeurderig dus er was echt iets. Meestal is hij overdag zo'n duracell konijn, hij weet van geen ophouden en heeft energie in overvloed.quote:
Moet je niet eens gaan raften of bergbeklimmen? Je bent meer online als toen je nog gewoon in Nederland zat.quote:
Eigenlijk ziek hoor.......quote:Op maandag 17 juli 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt zeer doen nu hoor... die trappen tegen dr ribben aan met gestrekte benen.... zou ik niet willen voelen![]()
Gijs sta die pik eens bij....... is een hele stap hoor zo daar in een ander land. Mate dit mate dat... he een kangaroe..... !quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je niet eens gaan raften of bergbeklimmen? Je bent meer online als toen je nog gewoon in Nederland zat.
Je vrouws venusheuvel ziet er goed uitquote:
afgelopen weekend ben ik wezen 'bergbeklimmen', foto's volgen nogquote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je niet eens gaan raften of bergbeklimmen? Je bent meer online als toen je nog gewoon in Nederland zat.
Lijkt me zo zonde...zit hij helemaal in Nieuw Zeeland een beetje achter een PC te zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Gijs sta die pik eens bij....... is een hele stap hoor zo daar in een ander land. Mate dit mate dat... he een kangaroe..... !
die hebben zie hier niet, kangaroe'squote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs sta die pik eens bij....... is een hele stap hoor zo daar in een ander land. Mate dit mate dat... he een kangaroe..... !
Zijn er geen kroegen in de buurt!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef kepler het volgende:
en verder ben ik alleen in de avond aanwezig, want 's avonds zijn er niet zo heel veel bergen te beklimmenEn ik moet elke ochtend vroeg op
ik heb nog niet veel vrienden hierquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zijn er geen kroegen in de buurt!
Geintje Gijs, leuk dat je post hoor.
Hoe zijn de meisjes in NZ Gijs?quote:
wel ok, een paar mooi vrouwen zien lopen. Echter blijft het een feit dat in NL de mooiste vrouwen rond lopenquote:
Is....is dat Royquote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef Sjotime het volgende:![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHA,.. OOOOOHHHH,.. Die moet Quinny zien.... neus even rond in het fotoboek van......... nou ja dat zie je zelf wel![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef Sjotime het volgende:![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHA,.. OOOOOHHHH,.. Die moet Quinny zien.... neus even rond in het fotoboek van......... nou ja dat zie je zelf wel![]()
![]()
[afbeelding]
Ja hele verhalen he.... wel een leuk meisje!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh en Nootje hoe zit dat met die Laniboekje?![]()
![]()
Oh even checkenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja hele verhalen he.... wel een leuk meisje!
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je vrouws venusheuvel ziet er goed uit
mmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 17 juli 2006 11:27 schreef Sjotime het volgende:![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dank jequote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Werkelijk prachtig.. zowel geschreven als de foto's
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oe geil![]()
Vlgs mij heeft zij ook borsthaar
Ik hoorde je het zeggen...... zit hier even hard te gniffelen....quote:
Is ook echt vreselijk om die foto te zien... komt in die catogarie 'tubbgirl' en 'ass wide open' foto'squote:Op maandag 17 juli 2006 13:28 schreef Sjotime het volgende:
Dit is er ook 1 hoor.... had hem al eens gepost maar toch
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:28 schreef Sjotime het volgende:
Dit is er ook 1 hoor.... had hem al eens gepost maar toch
[afbeelding]
Ohhquote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:
* zwembad vult *
Ey, je had toch een grotere?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Chilt *
[afbeelding]
[afbeelding]
Grote heb ik ook, maar dat duurt 5 uur om te vullenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ey, je had toch een grotere?Waar 50 kub water in ging ofzo..
Trouwens.. heb jij toevallig dat zwembad via een prijsvraag op Inet gewonnen? Zo ja, dan heb ik dat bad ook nog in een doos in de schuur staan
Ja nee ok.. dan heb ik die ook liggenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Grote heb ik ook, maar dat duurt 5 uur om te vullen![]()
Deze maar 20 minuutjes.
Deze kon je gratis krijgen via de martini website vorig jaar
Ahhh, shit wat een geweldig dingquote:Op maandag 17 juli 2006 16:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* Chilt *
[afbeelding]
[afbeelding]
klaarquote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja nee ok.. dan heb ik die ook liggen
Zal hem es opzetten.. kan Tam er morgen in met Jasmijn.
Luie aarsquote:Op maandag 17 juli 2006 20:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb bij de aldi een pompje gekocht dat met een accu werkt, scheelt een hoop adem
Mja.. maar ik heb een hele goeie handpomp.. in en uitslag blaast hij lucht, capaciteit 2 liter.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb bij de aldi een pompje gekocht dat met een accu werkt, scheelt een hoop adem
Gijssssssssssquote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Luie aars
Met een fatsoenlijke pomp is het 2 minuten pompen ofzo
Wanneer was jij uitgerekend Gijs?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijssssssssss
Hoe is het?En met Ang? Verwachten jullie haar deze week nog?
Geen idee gijs maar Angs heeft de laatste week veel pijn aan haar rechterbeen en ze is weer een halve kilo afgevallenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijssssssssss
Hoe is het?En met Ang? Verwachten jullie haar deze week nog?
WHAHAHAHAHA.... serieus grappig gezicht...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje chillen op een zomeravond...
[afbeelding]
I wish, dan kon ik terug naar bed en hoefde ik niet te werkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Is de wereld vergaan ofzo ?
Lui varken !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I wish, dan kon ik terug naar bed en hoefde ik niet te werken
Godver wat een uitzicht heeft die kerelquote:Op maandag 17 juli 2006 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje chillen op een zomeravond...
[afbeelding]
Ik werk nu fulltime, van 9 tot 17 of van 13 tot 22 elke dag. Ik trek het zoooooo slechtquote:
Als de baby er dan is jaquote:kwam jij nu de 23ste, dat las ik ergens...
Godver wat een helquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Donderdag
Zonneschijn (%) 60
Neerslagkans (%) 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 0-3
Middagtemperatuur (°C) 36
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werk nu fulltime, van 9 tot 17 of van 13 tot 22 elke dag. Ik trek het zoooooo slecht
Wen er maar aan. Je moet waarschijnlijk tot je 68equote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik werk nu fulltime, van 9 tot 17 of van 13 tot 22 elke dag. Ik trek het zoooooo slecht
Ja daaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Je moet waarschijnlijk tot je 68e
Ik zit op die leeftijd op mijn jacht aan de reviëra.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaagIk verzin wel wat ofzo
Ik teken al voor gezond in een hangmaat in de achtertuin met een biertje in de hand.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:30 schreef Atuniel het volgende:
Ik zit op die leeftijd op mijn jacht aan de reviëra.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik teken al voor gezond in een hangmaat in de achtertuin met een biertje in de hand.![]()
Anders kijk je trouwens eens naar je hotmail postquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik teken al voor gezond in een hangmaat in de achtertuin met een biertje in de hand.![]()
Dat is mijn SPAM-account Gijs...je kunt voortaan beter naar mijn toegangvooriedereen sturen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Anders kijk je trouwens eens naar je hotmail postWeek geleden al een mailtje naar verstuurd !
Lekker gijs, kan niet warm genoeg zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:14 schreef kepler het volgende:
ik mis wel een mooie zomer![]()
alhoewel 36 graden wel iets te hoog is
Vandaar dat ik geen sms terug krijgquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ha, Dimitri heeft een nieuw telefoonnummer.![]()
Dan kom je nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is mijn SPAM-account Gijs...je kunt voortaan beter naar mijn toegangvooriedereen sturen.
Ik heb je toch vanochtend een smsje gestuurdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb iedereen er over gemeeld... en struik moet mn nieuwe nummer wel hebben, ik heb hem al eens gesmsd
Gister wezen BBQ op het werk van Irene. Onderwijzers die met dove kinderen werken zijn echt grappig. Sommige hebben een beroeptik dat ze continu gebarentaal gebruiken als ze tegen iemand praten. :’) Daarna lekker op een terrasje gezeten. Geweldig tent in Amsterdam ontdekt. Leuk klein terrasje in een rustige straat aan een gracht. De Wieckse Witte smaakte goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Lekker gijs, kan niet warm genoeg zijnGisteren tot 20.00 uur buiten in m`n bad gelegen, boek liggen lezen met een rose`tje
Ik heb een plaatje voor mijzelf in mijn hoofd... dat ik later ergens in Italie zit aan een grootte lange tafel in de schaduw van een grootte boom op een terras van een huisje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je er nog 1 sturen danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:22 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb iedereen er over gemeeld... en struik moet mn nieuwe nummer wel hebben, ik heb hem al eens gesmsd
Oh die nooit gehad.. zal oude nummer zijn dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb je toch vanochtend een smsje gestuurd
is dat het oude nummer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |