Respect voor je zoeken ook... je bent echt bezig geweestquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:58 schreef Gstyles het volgende:
De definitie van een Gijs oh zo cool verwoord door Bastard
Een Gijs,....... ja ik denk dat je wel kan zeggen dat we een grappig volkje zijn. Vrij luidruchtig, geen blad voor de mond, duidelijke taal, geen taboe's, stevige drinkers met een goede dronk, rokkenjagers en vrijbuiters. Trouw en levendig tot in de eeuwigheid. Soms wat aan de emotionele kant.
Het is me duidelijk![]()
eensch, ik moet binnenkort wel een dvd box van knight rider reviewenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik poep op Miami Vice denk ik.. heb er echt niks mee
Zelfde als je zou zeggen goh cool, een remake van the A-team..
Sorry hoor, maar dat begrijp ik echt niet. Meeste remakes van oude series zijn poep, omdat ze dat campy gevoel willen behouden maar dat meestal compleet de plank misslaat. Zie bijvoorbeeld Starsky & Hutch. Miami Vice is van Michel Mann, producent van de originele serie en regisseur van Heat en Collateral. Allebei geweldige films. Hij behoudt het gevoel en dreigende sfeer van de serie, maar maakt er een volwassen rauwe politiethriller van. Iets van tegenwoordig zeldzaam is! Ik kan niet wachten, dit is echt mijn zomerfilmquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
Ik poep op Miami Vice denk ik.. heb er echt niks mee
Zelfde als je zou zeggen goh cool, een remake van the A-team..
Nou.. dan ben ik blij voor jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat begrijp ik echt niet. Meeste remakes van oude series zijn poep, omdat ze dat campy gevoel willen behouden maar dat meestal compleet de plank misslaat. Zie bijvoorbeeld Starsky & Hutch. Miami Vice is van Michel Mann, producent van de originele serie en regisseur van Heat en Collateral. Allebei geweldige films. Hij behoudt het gevoel en dreigende sfeer van de serie, maar maakt er een volwassen rauwe politiethriller van. Iets van tegenwoordig zeldzaam is! Ik kan niet wachten, dit is echt mijn zomerfilm
Ik vond Magnum PI ook cooler toendertijd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef Magneet het volgende:
Miami Vice stinkt, nooit ook maar iets aan gevonden. Behalve de babes dan
Hier, een reviewquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Sjotime het volgende:
Ja daaaaaaaaaaaaag,... Miami Vice is een van de beste series ooit gemaakt!Dikke punt. Weet dat Michael Mann hem weer regiseert, maar toch........ Farrel
Dit stuk over de oude serie... meesterlijk geschreven...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, een review
http://www.aintitcoolnews.com/display.cgi?id=23845
Geen idee,......... hij lijkt mij ook geweldig. Ga er volgende week naar toe !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
Over films gesproken..
Hoe vond struik de film gisteravond
Lijkt me leuk de nieuwe pirates.... captain Jack Sparrow
Ik wacht ff tot de Marokkanen zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee,......... hij lijkt mij ook geweldig. Ga er volgende week naar toe !
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:21 schreef Sjotime het volgende:
Strol,.... de review is erg goed zeg.... wekt wel mijn interesse... hoop dat ik Farrel ga trekken want ik wil de film wel zien.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Ik wacht ff tot de Marokkanen zijn geweest.
Het boeit me eigenlijk steeds minder... het probleem word toch niet aangepakt.. er word alleen over gesproken... schoonveeg acties, heropvoedingskampen, hardere straffen wil ik zien..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=235021
Rotterdam heeft sinds kort een lijst met 700 criminele en overlastgevende Antilliaanse jongeren. Burgemeester Opstelten wil ieder van deze jongeren die crimineel is of overlast geeft snel aan het werk krijgen. Het is één van de stoere methodes van de overheid om problemen met Antilliaanse jongeren aan te pakken. Maar wie zijn dat eigenlijk? Netwerk volgde Sharlen en Alexson Balorian uit Rotterdam een half jaar lang. Een reportage.
Ja ik moest ook wel lachen maar het is best provocerend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vond trouwnes van de week wel een leuke actie van die kerel die over in een woonbuurt folders ophing en in de brievenbus stopte met "enkeltjes Marokko."
Had je gelezen wat die ratten hadden gedaan wat tot die actie heeft geleid? En die burgermeester de boel maar stil houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef Sjotime het volgende:
Ja ik moest ook wel lachen maar het is best provocerend.
Ja,....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je gelezen wat die ratten hadden gedaan wat tot die actie heeft geleid? En die burgermeester de boel maar stil houden.
Goede TV-series kunnen zich inderdaad steeds meer meten met films. 24, The Shield, Futurama...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games en filmsIk ben de laatste tijd ook steeds meer een tv serie man aan het worden. Lost, 4400, Simpsons, allemaal series die ik op DVD aan het kopen ben.
Mooi.. want dat is net zo provocerend.. en daarbovenop nog gevaarlijk ook.quote:
In elk geval geen kopje thee met ze drinken gok ik zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:03 schreef Atuniel het volgende:
Gijs.. wat zou jij doen als Daan in de speeltuin aan het spelen is en door 40 marokkanen word bekogeld door stenen?
Haha. nee dat niet nee... ik denk dat een goed gesprek ook achterwege blijft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In elk geval geen kopje thee met ze drinken gok ik zo.
Ja dat is dan mijn druppel inderdaad.... ik hoop niet dat iemand dat hier meemaakt...... maar gewoon voor de totale maatschappij is het niet bevordelijk al dat heen en weer gedis.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi.. want dat is net zo provocerend.. en daarbovenop nog gevaarlijk ook.
Gijs.. wat zou jij doen als Daan in de speeltuin aan het spelen is en door 40 marokkanen word bekogeld door stenen?
Klopt...maar als de autochtonen alles maar blijven slikken is het einde ook zoek.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
Ja dat is dan mijn druppel inderdaad.... ik hoop niet dat iemand dat hier meemaakt...... maar gewoon voor de totale maatschappij is het niet bevordelijk al dat heen en weer gedis.
Om 13.45 uur wel iigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
1184 watzoek me de pleures naar jullie
maar gevonden![]()
![]()
allemaal al in de weekend stemming?
Eens.. is niet goed.. toch gebeurt het.. hoop nooit in gekke situaties te komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat is dan mijn druppel inderdaad.... ik hoop niet dat iemand dat hier meemaakt...... maar gewoon voor de totale maatschappij is het niet bevordelijk al dat heen en weer gedis.
Christus te paardquote:Hulpverleners op de vuist
door onze correspondent
DEVENTER - Een behulpzame Deventernaar (45), die bij een botsing tussen een invalidenwagen en een 14-jarige fietser te hulp wilde schieten, is gewond geraakt nadat hij door een man die ook te hulp wilde schieten, in elkaar is geslagen.
De twee kregen woorden over wie nu het slachtoffer ging helpen. In plaats van zich te ontfermen over de gewonde fietser ontstond er een vechtpartij. De 45-jarige man werd in elkaar getimmerd en kreeg een kopstoot. Hij liep hoofdletsel op en is in een ambulance overgebracht naar het Deventer ziekenhuis.
Whehehe, daar ga ik ook voor op de vuistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien was die fietser een lekker wijf.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe, daar ga ik ook voor op de vuist
quote:14 jarige fietser
Ohw. Dat is zelfs onder mijn leeftijdsgrensquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe, daar ga ik ook voor op de vuist
Wahahahahaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
Ik zit trouwens vast in Kameo
Lach maar.. dan hebben we dat ook weer gehad..
Maar ik zie nergens die stink katapult staan.. die 'shrine' is toch op die heuvel? En daarvoor staan allemaal trollen te vechten.. daar moet een katapult staan, en daar kan je een rots inrollen.
Nou bij mij niet...kutspel.
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahaha
Al op www.gamefaqs.com gekeken?
Stop Halo 2 dan maar weer in je 360 Gijs.quote:
daar heb ik ook even moeten zoeken, maar je kan die stenen idd in een katapult rollen. Die katapullten zijn alleen van die slinger-dingen, niet een klassieke katapultquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
Maar ik zie nergens die stink katapult staan.. die 'shrine' is toch op die heuvel? En daarvoor staan allemaal trollen te vechten.. daar moet een katapult staan, en daar kan je een rots inrollen.
Maar ik zie ook geen slingerdingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef kepler het volgende:
[..]
daar heb ik ook even moeten zoeken, maar je kan die stenen idd in een katapult rollen. Die katapullten zijn alleen van die slinger-dingen, niet een klassieke katapult
Ren eens naakt rond.quote:
Moet ik je ff in elkaar komen stompen, limbo?quote:
Wahahahahahahaha...je bent echt een beetje girriteerd wa?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
Moet ik je ff in elkaar komen stompen, limbo?![]()
Ik haat vastzitten in een spel jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahaha...je bent echt een beetje girriteerd wa?
Geef niet Gijs, niet iedereen kan een goede gamer zijn.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahaha...je bent echt een beetje girriteerd wa?
Geef niet Gijs, niet iedereen kan een goede gamer zijn.![]()
Je grootste commentaar was dat het spel te kort was een paar maanden geleden, maar door deze aktie trek je er vast een paar uur bijquote:
*Proest*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
Je grootste commentaar was dat het spel te kort was een paar maanden geleden, maar door deze aktie trek je er vast een paar uur bij![]()
![]()
whehehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je grootste commentaar was dat het spel te kort was een paar maanden geleden, maar door deze aktie trek je er vast een paar uur bij![]()
![]()
Eerst draken neerschieten dusquote:Spring op je paard en begeef je naar het rode punt op je kaart. Daar
aangekomen gebruik je Chilla om de draken die rond vliegen neer te halen met
een ijsspeer. Hierdoor storten ze neer en verschijnt er op het platform rondom
de Shrine ergens een soort lavarotsblok dat te rollen is. Duw deze de schans
op van een katapult en dan in het bakje, waardoor een katapult van de vijand
vernield wordt. Haal meer draken neer om meer ballen te krijgen, je moet
iedere katapult zo gebruiken om de drie katapulten van de tegenstanders uit te
schakelen.
Nu heb je zeker zin om naar huis te gaan om te gamen of niet?quote:
ja!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu heb je zeker zin om naar huis te gaan om te gamen of niet?
quote:
Met je paard naar boven hollen gijs, daar staan de katapultsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met je paard naar boven hollen gijs, daar staan de katapults
quote:
TYYYYPHUSSSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooo....real life Burnout!
http://www.youtube.com/watch?v=d4UsvccjxvM&eurl=http%3A%2F%2Ftime%2Eblogs%2Ecom%2Fdaily%5Fdish%2F
doet t niet hierquote:
Dat muziekje eronderquote:
johquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met je paard naar boven hollen gijs, daar staan de katapults
Anders begrijp je ff dat ik die godsklere kaart op en neer ben gehobbeld met dat kutpaard.. GEEN KATTEPULT gevonden.. Eppo..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens helpen pleuresjong
Sommige van die reacties trouwens ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
Dodelijk ongeval gebeurd, recht voor m'n neus!
bahbah
Ja te triest gewoon.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sommige van die reacties trouwens ook.![]()
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt op KS.... weet niet of jij er toen werkte. Had avonddienst..... reed achter een vrachtwagen op de kruising van de Schenkkade...... Splet....... kan dat beeld nu nog voor me halen..... Ik was de eerste die onder de vrachtwagen keek...... levenloze grote verbaasde ogen keken me aan die ik nu nog kan uit tekenen.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
Dodelijk ongeval gebeurd, recht voor m'n neus!
bahbah
I was there... was je idd ook even danig van je stuk door.. wat logisch is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt op KS.... weet niet of jij er toen werkte. Had avonddienst..... reed achter een vrachtwagen op de kruising van de Schenkkade...... Splet....... kan dat beeld nu nog voor me halen..... Ik was de eerste die onder de vrachtwagen keek...... levenloze grote verbaasde ogen keken me aan die ik nu nog kan uit tekenen.....
Na dik 30 minuten liep ik terug na mijn auto nadat ik met politie, ambulance en slachtofferhulp gesproken had..... Mijn Corsa stond nog open en de motor met muziek draaide nog
Schijnbaar niet de hele kaart anders had je ze wel gezien..cunt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Anders begrijp je ff dat ik die godsklere kaart op en neer ben gehobbeld met dat kutpaard.. GEEN KATTEPULT gevonden.. Eppo..
Verdikke,.... ik betrapte me op een korte proest bij die motorrijderquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Brrrrrrrrrrrr....wat een verhaal Sjo.
Ergste wat ik ooit heb gezien was een motorrijder zonder hoofd die in een boom hing, maar dat was vanuit een rijdende auto. En een vent die vanaf een brug in Maastricht zelfmoord pleegde door er vanaf te springen.
Zeg doe jij eens rustig nou...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Schijnbaar niet de hele kaart anders had je ze wel gezien..cunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |