abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69586684
When i fall, i fall. no
pi_69586700
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef maril het volgende:
Hij is ook realistisch met zijn antwoorden, zoals de link met de Nederlandse ploeg en dat hij niet geloofd in de omarming van zijn persoon door Nederlanders. Want zo is het natuurlijk wel. Althans ....
Heb je alleen al de hoeveelheid felicitaties gezien op de Rabosite?
pi_69586714
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Wombcat het volgende:
Ze hebben ook een filmpje:
http://www.rabosport.nl/wielrennen/(Giro)%20Laurens:%20acute;Even%20een%20wanhopig%20gevoelacute;#nieuws
Met een interviewtje met Menchov op het einde. "What happened during the race, you fell" "Is nothing, the race, no. Is rain, no. Is a bit dangerous, no. But finally everything is OK, no."
Geweldig.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:30:22 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69586782
Onze vriend denkt dat ie de Tour kan winnen:
quote:
Mensjov: "Grootste zege in mijn carrière"
Het zag er even benard uit voor Mensjov toen hij in de tijdrit viel. Maar de Rus bleef kalm, nam een andere fiets en pakte de eindzege.

"Wat ik op het moment van de val dacht? Niks. Het ging allemaal zo snel. De mechanieker is snel met een nieuwe fiets gekomen. Het enige paniekmomentje was in het begin van de rit, toen ik te horen kreeg dat Di Luca vijf seconden sneller was. Maar dat was snel voorbij", zei de Rus van Rabobank.

"Deze Giro-overwinning is de grootste in mijn carrière. Ze geeft me veel vertrouwen. Ik ben in de beste jaren van mijn carrière beland en weet nu dat ik ook de Tour de France kan winnen."
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:32:51 #155
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69586844
Focking hero man!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 31 mei 2009 @ 22:35:27 #156
40566 Ericr
Livewrong
pi_69586921
Tja als Menchov nog kan verbeteren. Anything can happen, no?
pi_69586962
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]

En terecht. Ploeg is daar veel sterker en die Contador is echt wel te pakken.
pi_69587076
quote:
[..]

Niet heel vreemd. Vorig jaar was 'ie al redelijk dichtbij en heeft 'ie zichzelf uitgeschakeld door op allerlei stomme manieren tijd te verliezen. Niet dat 'ie zonder dat gewonnen had, want dan had je een andere koers gehad.
En nu is hij beter dan vorig jaar, en hij wint een toch sterk bezette Giro. 't Is niet dat hij de Tour zeker zal gaan winnen, maar hij hoort zeker bij de kanshebbers.

Van mij mag 'ie trouwens, dan hebben we weer iemand die de 3 grote rondes heeft gewonnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2009 22:40:27 ]
  zondag 31 mei 2009 @ 22:41:14 #159
66825 Reya
Fier Wallon
pi_69587129
quote:
[..]

Zo heel onrealistisch is dat niet; de Giro is tenslotte een koers die hem in principe vrij slecht ligt, en de editie van dit jaar was daar zeker geen uitzondering op. Als je het dan in je hebt om met een vrij matige ploeg toch nog de buit binnen te slepen, mag dat gerust een prestatie van formaat genoemd worden.

Contador is uiteraard nog steeds huizenhoog favoriet, en de vraag is of Menchov nog wel zo goed is in de Tour van dit jaar (je zou je zelfs moeten afvragen in hoeverre het realistisch is om je als Rabo te focussen op Tourwinst dit jaar), maar voor de volgende jaren acht ik het zeker niet uitgesloten.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:45:02 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69587242
Rabo heeft zeker een goede ploeg voor de Tour met Ten Dam, Gesink en Garate erbij.
Maar voor mij is Contador nog steeds de topfavoriet voor de Tourzege. Hoewel, we hebben in Parijs-Nice gezien dat ie echt niet onverslaanbaar is. Podium moet voor Mentsjov zeker haalbaar zijn.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69587457
Mooi om de rabosite de beelden weer te kunnen zien.

Vincent Hendriks is de mecanicien die zo snel reageerde
U bevindt zich >hier<
pi_69587513
Die interviews zijn echt legendarisch, no.
pi_69587640
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Die interviews zijn echt legendarisch, no.
  maandag 1 juni 2009 @ 01:09:37 #164
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69592251
Menchov nu ook eerste in de world ranking
pi_69595414
De Tour winnen? Zal niet makkelijk winnen, maar hij heeft nu volop vertrouwen in zichzelf en ik zou d'r voor gaan als ik hem was.

Maar al wint ie het geel niet, dan heeft hij toch maar mooi drie eindzeges in grote rondes op zijn naam en zal hij de geschiedenis ingaan als een van de grootste ronderenners van zijn generatie (na Armstrong en Contador dan)
pi_69596599
Feli
  maandag 1 juni 2009 @ 13:05:47 #167
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69599811
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:41 schreef Reya het volgende:

[..]

Zo heel onrealistisch is dat niet; de Giro is tenslotte een koers die hem in principe vrij slecht ligt, en de editie van dit jaar was daar zeker geen uitzondering op. Als je het dan in je hebt om met een vrij matige ploeg toch nog de buit binnen te slepen, mag dat gerust een prestatie van formaat genoemd worden.

Contador is uiteraard nog steeds huizenhoog favoriet, en de vraag is of Menchov nog wel zo goed is in de Tour van dit jaar (je zou je zelfs moeten afvragen in hoeverre het realistisch is om je als Rabo te focussen op Tourwinst dit jaar), maar voor de volgende jaren acht ik het zeker niet uitgesloten.
Ik zie niet echt in hoe hij Contador zou gaan kloppen (die is tegenwoordig op alle vlakken, ook tijdrijden, zeker even goed of gewoon beter). Of Contador zou nog eens moeten vergeten eten (wat ik extreem onwaarschijnlijk acht als Bruyneel in de volgwagen zit en Armstrong naast hem rijdt).

De volgende jaren verwacht ik dat Schleck, Kreuziger en Gesink de generatie Sastre/Menchov/Evans/Leipheimer gaan voorbij steken, die schat ik qua intrinsiek talent allemaal een stuk hoger in. En ze zijn uiteraard ook stukken leuker om naar te kijken (als we Sastre even vergeten). Het zou me niet verbazen indien ze dit jaar al alle 3 in de top 10 rijden, misschien zelfs al een podium voor Schleck.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:09:31 #168
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69601894
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:05 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zie niet echt in hoe hij Contador zou gaan kloppen (die is tegenwoordig op alle vlakken, ook tijdrijden, zeker even goed of gewoon beter). Of Contador zou nog eens moeten vergeten eten (wat ik extreem onwaarschijnlijk acht als Bruyneel in de volgwagen zit en Armstrong naast hem rijdt).

De volgende jaren verwacht ik dat Schleck, Kreuziger en Gesink de generatie Sastre/Menchov/Evans/Leipheimer gaan voorbij steken, die schat ik qua intrinsiek talent allemaal een stuk hoger in. En ze zijn uiteraard ook stukken leuker om naar te kijken (als we Sastre even vergeten). Het zou me niet verbazen indien ze dit jaar al alle 3 in de top 10 rijden, misschien zelfs al een podium voor Schleck.
Van Schleck valt dat te verwachten. Die heeft natuurlijk al een podium in de Giro behaald.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_69605355
Contador was inzowel de giro als de vuelta erg goed, maar niet onverslaanbaar op zn armstrongs in zowel tijdritten als bergritten. Dus het is een reeele gedachte dat menchov de tour kan winnen.
pi_69607029
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef thettes het volgende:
Contador was inzowel de giro als de vuelta erg goed, maar niet onverslaanbaar op zn armstrongs in zowel tijdritten als bergritten. Dus het is een reeele gedachte dat menchov de tour kan winnen.
Nee contador is inderdaad niet de beste in het tijdrijden... maar wel beter dan menchov. Dus tenopzichte van menchov is contador wel beter in het beide onderdelen.

Menchov lijkt me zowiezo verder te komen in een vuelta en in een oververhitte giro.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:32:00 #172
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_69607459
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef thettes het volgende:
In de Giro ging hij zonder noemenswaardige voorbereiding van start. Hij was daar inderdaad niet overweldigend maar liet wel alle Italianen achter zich die het hele voorjaar op de Giro hadden afgestemd. En in de Vuelta vond ik hem wel onverslaanbaar. Op de Angliru won hij met overmacht.

(De agent die vanaf 5.08 met de hand op de wapenstok met Contador mee rent blijft leuk).

Om kort te gaan, ik vind de gedachte dat Menchov de TDF wint wat minder reëel.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_69607787
Schleck, Contador en ook Sastre lijken mij gewoon sterker in de komende Tour. Maar je weet nooit, Menchov laat wel een vrij snelle progressie zien de laatste jaren.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:16:15 #174
67640 SaintOfKillers
pi_69608665
Resultaten in een Giro, Vuelta en Tour zijn sowieso weinig (of minder) relevant voor de kansen om één van de andere twee te winnen. Daarvoor zijn ze te verschillend. Iemand die Parijs-Roubaix kan winnen, is ook niet automatisch kanshebber voor de Ronde van Lombardije omdat het ook een klassieker is.

Kijk maar naar Di Luca, zelfs als die volgend jaar zijn hele seizoen zou richten op de Tour, moet hij volgens mij al heel veel geluk hebben als hij de top 10 wil halen. De Tour is echt voor de pure ronderenners, bij de Giro (en eigenlijk ook de Vuelta) kun je er ook nog de sterkere eendagsrenners à la Di Luca en Rebellin bijvoegen. Wat me trouwens doet vermoeden dat Menchov gewoon zou moeten starten in LBL en de AGR, hij zou meteen een kandidaat voor de top 5 zijn.

De Tour-kansen van Menchov moeten beoordeeld worden op zijn vorige Tours en de meest voor de hand liggende conclusie is dan dat het vorig jaar now or never was. En dat werd never.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_69610862
Nou ja, het is nog lang geen bejaarde, hij kan toch gewoon sterker zijn geworden?
pi_69611532
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Resultaten in een Giro, Vuelta en Tour zijn sowieso weinig (of minder) relevant voor de kansen om één van de andere twee te winnen. Daarvoor zijn ze te verschillend. Iemand die Parijs-Roubaix kan winnen, is ook niet automatisch kanshebber voor de Ronde van Lombardije omdat het ook een klassieker is.

Kijk maar naar Di Luca, zelfs als die volgend jaar zijn hele seizoen zou richten op de Tour, moet hij volgens mij al heel veel geluk hebben als hij de top 10 wil halen. De Tour is echt voor de pure ronderenners, bij de Giro (en eigenlijk ook de Vuelta) kun je er ook nog de sterkere eendagsrenners à la Di Luca en Rebellin bijvoegen. Wat me trouwens doet vermoeden dat Menchov gewoon zou moeten starten in LBL en de AGR, hij zou meteen een kandidaat voor de top 5 zijn.

De Tour-kansen van Menchov moeten beoordeeld worden op zijn vorige Tours en de meest voor de hand liggende conclusie is dan dat het vorig jaar now or never was. En dat werd never.
Je zag aan vorig jaar juist dat hij een stuk sterker was geworden in de Tour
pi_69612089
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je zag aan vorig jaar juist dat hij een stuk sterker was geworden in de Tour
hoedat? Als ik mij niet vergis was hij nog altijd minder dan een evans die niet top meer was !!!! En de beste deden dan zelfs nog niet mee...
pi_69612430
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:00 schreef Devpartner het volgende:

[..]

hoedat? Als ik mij niet vergis was hij nog altijd minder dan een evans die niet top meer was !!!! En de beste deden dan zelfs nog niet mee...
Zoveel minder dan Evans was Menchov vorig jaar niet in de Tour. Menchov had vooral in een aantal etappes op een stomme manier tijd verloren. Verder deden ze niet echt voor elkaar onder.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:18:26 #179
67640 SaintOfKillers
pi_69612783
De piek van Evans lag vorig jaar in juni, die was in de laatste Tourweek serieus aan het aftakelen. Die gaat dit jaar beter zijn. Menchov misschien ook dankzij de winning mood. Dus ze zitten nog steeds in elkaars buurt.

Spannend duel voor plaats 5 vermoed ik (na Contador, Schleck, Sastre en Armstrong zou ik gokken).
  maandag 1 juni 2009 @ 20:38:04 #180
127004 maril
Smeetsfan
pi_69613615
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Schleck, Contador en ook Sastre lijken mij gewoon sterker in de komende Tour. Maar je weet nooit, Menchov laat wel een vrij snelle progressie zien de laatste jaren.
Jij kan het ook niet helpen , maar dit klink zo eng.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_69614608
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:38 schreef maril het volgende:

[..]

Jij kan het ook niet helpen , maar dit klink zo eng.
Inderdaad.. want veel progressie heb ik niet bij hem gezien. buiten dat hij helemaal niet meer durft aanvallen... en zo win je niet tegen de groten.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:10:42 #182
40566 Ericr
Livewrong
pi_69615009
The Tour de France is a different race, no?
pi_69615386
Yes, no.
pi_69616485
http://www.nu.nl/sport/19(...)wereldranglijst.html

Mentsjov nieuwe aanvoerder wereldranglijst

AIGLE - Wielrenner Denis Mentsjov is de nieuwe leider van de wereldranglijst, die de internationale wielrenunie maandag heeft gepubliceerd.

De Rus uit de Nederlandse wielerploeg van Rabobank komt vanuit het niets binnen op de eerste plaats. Hij dankt die spectaculaire entree aan zijn eindzege in de Ronde van Italië.

Mentsjov heeft 218 punten, dertien meer dan de nummer twee, de Australiër Allan Davis van Quick Step. De Duitser Heinrich Haussler (Cervélo) bezet met 197 punten de derde plaats.

Beste Nederlander is Robert Gesink (Rabobank) op de 37e plaats. Karsten Kroon (Saxo Bank) is de volgende op de 46e plaats.
pi_69619602
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
De piek van Evans lag vorig jaar in juni, die was in de laatste Tourweek serieus aan het aftakelen. Die gaat dit jaar beter zijn. Menchov misschien ook dankzij de winning mood. Dus ze zitten nog steeds in elkaars buurt.

Spannend duel voor plaats 5 vermoed ik (na Contador, Schleck, Sastre en Armstrong zou ik gokken).

Maar een goede Evans zie ik ook wel ja, des te leuker
pi_69619997
Erg goede prestatie hoor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69620930
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

Andy?
  maandag 1 juni 2009 @ 23:45:38 #188
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_69621529
Ik hoop niet dat Gesink zich volledig moet wegcijferen voor een podiumplek van Menchov.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:59:34 #189
67640 SaintOfKillers
pi_69622026
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef hardromacore het volgende:

[..]

Andy?
Uiteraard. Zonder Sastre zullen ze wel anders gaan rijden bij Saxo, in plaats van meerdere pionnen alles voor 1 man en Frank dan in dienst van Andy.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop niet dat Gesink zich volledig moet wegcijferen voor een podiumplek van Menchov.
Is dat geen klassieker? Gesink verliest het wit door te werken voor de 5e plek van Menchov, iedereen boos, iedereen roept dat ze niet meer voor Menchov moeten rijden in de Tour, Menchov wint volgend jaar terug de Giro of de Dauphiné en iedereen denkt weer dat hij de Tour kan winnen, Gesink terug in dienst, weer niets, Gesink boos, Gesink weg.

2011: Dekker vecht bij Silence tegen Gesink bij Caisse d'Epargne (ik zeg maar wat) voor de Tourzege terwijl Rabo met Menchov druk voor de 12e plaats aan het rijden is.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:11:45 #190
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_69622418
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Uiteraard. Zonder Sastre zullen ze wel anders gaan rijden bij Saxo, in plaats van meerdere pionnen alles voor 1 man en Frank dan in dienst van Andy.
[..]

Is dat geen klassieker? Gesink verliest het wit door te werken voor de 5e plek van Menchov, iedereen boos, iedereen roept dat ze niet meer voor Menchov moeten rijden in de Tour, Menchov wint volgend jaar terug de Giro of de Dauphiné en iedereen denkt weer dat hij de Tour kan winnen, Gesink terug in dienst, weer niets, Gesink boos, Gesink weg.

2011: Dekker vecht bij Silence tegen Gesink bij Caisse d'Epargne (ik zeg maar wat) voor de Tourzege terwijl Rabo met Menchov druk voor de 12e plaats aan het rijden is.
Waar mag ik tekenen?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:14:23 #191
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_69622487
Da is wel heel erg doemdenken voor rabobank maar als dat zorgt voor dat die laatste voorspelling uit komt vind ik het niet erg.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:03:02 #192
40566 Ericr
Livewrong
pi_69627099
Menchov is een renner die per jaar beter wordt, Dekker staat al even stil. In 2011 zie ik Menchov nog wel meedoen voor de top 5 in de Tour, misschien dat Dekker dan eindelijk eens zijn niveau van zijn Cecchini-tijd haalt.

Hoop niet dat ik nu een Menchov-Dekker discussie heb opgestart maar voor Rabo is Menchov een pak betere renner om in huis te hebben dan Dekker.
pi_69628609
Kunnen wij enig idee hebben wat Dekker in huis heeft?
Nee toch!
Gesink schijnt erg goed te zijn in bepaalde kwaliteits testen, klimmen kan die, tijdrijden leert ie, hard rijden/ inhoud krijgen moeten nog komen.

Laten we voor Menchov afwachten wat deze tour brengt, het podium zal die mijns inziens zeker niet halen.
pi_69628645
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:03 schreef Ericr het volgende:
Menchov is een renner die per jaar beter wordt, Dekker staat al even stil. In 2011 zie ik Menchov nog wel meedoen voor de top 5 in de Tour, misschien dat Dekker dan eindelijk eens zijn niveau van zijn Cecchini-tijd haalt.

Hoop niet dat ik nu een Menchov-Dekker discussie heb opgestart maar voor Rabo is Menchov een pak betere renner om in huis te hebben dan Dekker.
Vooralsnog heeft Menchov Rabobank voor de ploeg ongekende successen opgeleverd.

Samen met Freire de beste aankoop ooit van Rabobank, lijkt me.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:13:52 #195
40566 Ericr
Livewrong
pi_69628840
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:03 schreef hardromacore het volgende:
Kunnen wij enig idee hebben wat Dekker in huis heeft?
Nee toch!
Gesink schijnt erg goed te zijn in bepaalde kwaliteits testen, klimmen kan die, tijdrijden leert ie, hard rijden/ inhoud krijgen moeten nog komen.

Laten we voor Menchov afwachten wat deze tour brengt, het podium zal die mijns inziens zeker niet halen.
Wat Dekker in huis heeft zal nog wel een tijdje onduidelijk blijven. In de Tour wordt het knechten voor Evans, in feite dus weer een weggegooid jaar voor Dekker. Of hij moet nog kunnen knallen in de wedstrijden na de Tour.

Menchov lijkt me gelet op zijn huidige vorm wel een redelijke kans te maken op het podium in de Tour. Zo slecht reed hij vorig jaar ook niet. Dit jaar is Contador er weer bij, maar buiten Contador (en misschien Armstrong) rijden er dit jaar niet zoveel betere renners rond dan Menchov. Een Sastre, Evans of Leipheimer kunnen net zo goed door het ijs zakken, zou voor hun ook niet de eerste keer zijn.

Andy Schleck zou met een gestage progressie hoge ogen gooien, maar iedere Tour is anders, no?
pi_69628889
Gaat Dekker ook Vuelta doen? Knechten voor Evans in de Tour en vervolgens voor eigen kansen in Vuelta.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:22:02 #197
11102 knep
Mountainfreak
pi_69629052
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef UltraR het volgende:
Het onsportieve gedrag van de Italiaanse toeschouwers deze Giro zal er ook wat aan hebben bijgedragen.
Dat viel reuze mee hoor, ik was zelf aanwezig bij 4 etappes deze Giro en de Italianen moedigden ook Menchov aan. In Rome was er ook gewoon massaal applaus .
pi_69629386
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

Wat Dekker in huis heeft zal nog wel een tijdje onduidelijk blijven. In de Tour wordt het knechten voor Evans, in feite dus weer een weggegooid jaar voor Dekker. Of hij moet nog kunnen knallen in de wedstrijden na de Tour.

Menchov lijkt me gelet op zijn huidige vorm wel een redelijke kans te maken op het podium in de Tour. Zo slecht reed hij vorig jaar ook niet. Dit jaar is Contador er weer bij, maar buiten Contador (en misschien Armstrong) rijden er dit jaar niet zoveel betere renners rond dan Menchov. Een Sastre, Evans of Leipheimer kunnen net zo goed door het ijs zakken, zou voor hun ook niet de eerste keer zijn.

Andy Schleck zou met een gestage progressie hoge ogen gooien, maar iedere Tour is anders, no?
Ze Klodie er ook maar bij als die mag starten.

Andy is twijfelgeval omdat die zijn tijdritten met 2s/km moet verbeteren om enigszins een reële kans te maken op het podium.
pi_69629982
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef knep het volgende:

[..]

Dat viel reuze mee hoor, ik was zelf aanwezig bij 4 etappes deze Giro en de Italianen moedigden ook Menchov aan. In Rome was er ook gewoon massaal applaus .
Het viel naar mijn inschatting ook reuze mee. Okay, ik was er niet bij en kan dus niet echt oordelen.

Maar afgaande op de tv-beelden... Af en toe was er wat gefluit, maar dat gebeurt gewoon. De Italianen leven heel erg mee met hun renners en soms gaat de objectiviteit dan verloren. Maar zolang ze niet fysiek agressief worden, kan een professional als Menchov daar wel mee leven.

Er waren ook genoeg uitingen van ontzag. Wel vind ik dat het publiek soms gevaarlijk in de weg loopt. Maar dat is niet voorbehouden aan Italianen. Het gebeurt wel vaker in grote koersen.
pi_69630661
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft Menchov Rabobank voor de ploeg ongekende successen opgeleverd.

Samen met Freire de beste aankoop ooit van Rabobank, lijkt me.
Zeker in vergelijking met Leipie...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')