Ah. Drink n biertje/wijntje/whatever is your thing, kijk een film, ga douchen. Je moet iig je 'gedachte' dat je niet kunt slapen opzij zetten op de 1 of andere manier en dat kan alleen als je iets anders doet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben moe intens moe maar kan gewoon de nachten niet slapen, lig maar te woelen te draaien, te keren, naar de klokte kijken maar slapen ho maar
![]()
Jaaa tegen een uurtje of 5 soms 6,vraag me af hoe lang ik dit nog volhoud want ik ben moe
![]()
dittoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:44 schreef FreakerS het volgende:
Behoorlijk vaag........
Whehehe, wij snappen elkaar... ik heb net m'n eigen laatste 1/2ie weggetikt, maar daar kan er nog wel één bijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:53 schreef FreakerS het volgende:
[..]
FreakerS breekt zijn laatste schijf in 2 en gooit een helft naar Slappertje.
We hebben hier het probleem dat we om 10:00uur nog ff de supermarkt in moeten om een nieuw pakkie zware te halen. Zullen me die kassamiepen eventjes raar gaan kijken straks.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:55 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Whehehe, wij snappen elkaar... ik heb net m'n eigen laatste 1/2ie weggetikt, maar daar kan er nog wel één bij![]()
420quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
HVJJN #419
kan iemand er deel 120 bij zetten svp
Schijt aan hebben, moet je toch de humor van inzien. Ik heb het een keer met een pep-tweedaagse gehad. Ging ik met m'n brakke hoofd ff peuken halen. Denk ik 'ik doe handig, meteen ff lege flessen inleveren'. Eén keer raden: Ik douw die fles erin en dat apparaat gaat zwaar piepend door het lint. Kon ik met m'n wazige hoofd gaan uitleggen dat ik toch echt m'n flessen kwijt wildequote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:02 schreef FreakerS het volgende:
[..]
We hebben hier het probleem dat we om 10:00uur nog ff de supermarkt in moeten om een nieuw pakkie zware te halen. Zullen me die kassamiepen eventjes raar gaan kijken straks.Heb verdomme geen zonnebril hier......
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |