abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:47:45 #276
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39818233
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef Inorbit het volgende:
Ik snap echt niet waarom de hezbollah het blijft proberen, elke keer als ze in conflict komen met israel lijden ze veel meer man schade als israel. de reden dat ze het volhouden is de Jodenhaat
Of het feit dat de palestijnen nog steeds geen reet voorstellen in Israel en nog niet kunnen gaan schijten zonder dat ze drie Israelische controleposten moeten doorkruisen.

Zowat de helft van de bevolking onder de armoedgrens leeft, er geen investeringen in infrastructuur en onderwijs worden gedaan in hun communities, niet Joodse burgers een soort buiten de staat levende illegale entiteit zijn,
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_39818241
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je wel enig idee hoeveel inspiratie het lijden is voor nieuwe leden?
alle wat zich vertaald in jodenhaat omdat ze te kortzichtig zijn (worden gehouden) om het venuit meerdere oogpunten te bekijken.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_39818250
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zoals die mongool Ahmedinjad het al zei, Iran zal een aanval op Syrie beschouwen als een aanval op de moslimwereld, heb je liever zijn manier van bekijken, een escalatie?
Wat Iran doet is hun zaak. Chantage door een staat als Iran mag geenszins een rol spelen in de besluitvorming.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:48:40 #279
16715 Mylene
*schatje*
pi_39818259
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als een democratische, door het westen gesteunde overheid gaat handelen op hetzelfde niveau als wat desperate nietsontziende terroristen vind ik dat wel vrij erg ja.
De Palestijnen kunnen het geweld ook gewoon afzweren. Zo geeft men Israël ook geen legitieme reden om de geannexeerde gebieden te blijven bezetten.

Verder kan me ook luisteren naar raporten van Human Right Watch i.p.v. er mee te wapperen wat betreft de acties van Israël.
quote:
To the Groups Responsible for Perpetrating Suicide Bombings and Other Attacks on Civilians

Human Rights Watch unreservedly condemns suicide bombings as war crimes and crimes against humanity. We call on those responsible to desist immediately and to renounce their use unconditionally. In particular, Human Rights Watch calls on the leaders of Hamas, Islamic Jihad, the al-Aqsa Martyrs' Brigades, and the Popular Front for the Liberation of Palestine to:

· Cease such attacks immediately and declare publicly that they will not resort to such attacks in the future under any circumstances.

· Commit publicly to respecting the basic principles of international humanitarian law, and instruct all members of their organizations to do so, in particular those principles applying to the protection of civilians during armed conflict and the duty to arrest and deliver to the authorities for prosecution anyone who fails to do so.

· Cease the recruitment or use of persons under eighteen years of age in any military activities, including activities in a support role, and communicate this policy to all supporters of the group.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:48:54 #280
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39818265
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Je bedoelt net als de ontvoeringen in Irak waarbij onderhandelingen tot veel resultaat hebben geleid en bevrijdingsacties niet?

Oh wacht, dat was andersom
Bevrijdingsacties ja.

Dit lijkt me niet bepaald een bevrijdingsactie.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:48:56 #281
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39818266
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:33 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Als je die soldaten zonodig in leven wil houden ga je er toch niet een beetje op los bombarderen? Wat heeft dat voor zin? dan weet je in ieder geval zeker dat ze dood gaan.
Wat verwachten ze nou? Dat na wat publieke gebouwen en infrastructuur te slopen die terroristen zegen: 'oh sorry, hier zijn de soldaten, we zullen het nooit meer doen' . .

het is gewoon een vergeldingsactie, alleen weten ze niet zo goed hoe ze dat moeten doen.
Israel zou moeten zeggen. Foei, niet meer doen hoor! Mensen ontvoeren. Mogen we ze terug?

Jhaaaaa, dat gaat helpen!
chanceless
pi_39818276
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef Inorbit het volgende:

[..]

alle wat zich vertaald in jodenhaat omdat ze te kortzichtig zijn (worden gehouden) om het venuit meerdere oogpunten te bekijken.
Jodenhaat, betwijfel ik. Haat jegens zionisten? Twijfel ik niet over.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:50:48 #283
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39818323
wat is het werkelijke doel? iran uit de tent lokken nu de vs daar weinig succes boekt inzake het uranium gebeuren.

iran waarschuwd israel niet syrie aan te vallen anders zal iran ingrijpen. met als gevolg natuurlijk dat de vs zijn kans schoon ziet om iran een kopje kleiner te maken.

hmm, is dat niet precies wat israel en de vs willen? (CONSPIRACY)

misscien maar ff wat opties kopen van oliemaatschappijen of een termijn contrtactje op olie, de prijs zal waarschijnlijk tot boven de 80 euri's gaan ( sacasme mode aan)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:51:00 #284
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39818330
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef schatje het volgende:

[..]

De Palestijnen kunnen het geweld ook gewoon afzweren. Zo geeft men Israël ook geen legitieme reden om de geannexeerde gebieden te blijven bezetten.

Verder kan me ook luisteren naar raporten van Human Right Watch i.p.v. er mee te wapperen wat betreft de acties van Israël.
[..]
Je blijft het maar herhalen. Denk je dat ik zo'n HRW statement afwijs of zo? .

Feit is dat ik niet begrijp waarom een overheid als Israel het niet wat beschaafder kan aanpakken dan wat losgeslagen terroristen.
pi_39818333
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Bevrijdingsacties ja.

Dit lijkt me niet bepaald een bevrijdingsactie.
Ik heb niet de beschikking over de Israelische militaire strategie. Jij wel?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:51:14 #286
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_39818344
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]
dus wanneer ik je hele familie uitmoord zeg jij tegen mij: och kan gebeuren maak ik geen punt van.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_39818349
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat Iran doet is hun zaak. Chantage door een staat als Iran mag geenszins een rol spelen in de besluitvorming.
Wel als het betrekking heeft van een eventuele aanval van Israel op een bondgenoot van Iran, Syrie. DIe landen vallen dan Israel aan, Amerika betrekt zich, Korea aan de slag en boem je bent precies waar je niet wilt zijn, een 3e wo. Israel moet het gewoon diplomatiek regelen en niet via een voeding van escalatie.
pi_39818357
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Of het feit dat de palestijnen nog steeds geen reet voorstellen in Israel en nog niet kunnen gaan schijten zonder dat ze drie Israelische controleposten moeten doorkruisen.

Zowat de helft van de bevolking onder de armoedgrens leeft, er geen investeringen in infrastructuur en onderwijs worden gedaan in hun communities, niet Joodse burgers een soort buiten de staat levende illegale entiteit zijn,
en nu zeuren over een armoedsgrens?? word mooi.

en zoe hoeven alleen door controleposten omdat hun broer heeft geprobeerd een stadsbus heeft proberen op te blazen en omdat ze in israel wel voorzieningen hebben waar ze zelf te lui voor zijn te maken
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_39818358
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dus wanneer ik je hele familie uitmoord zeg jij tegen mij: och kan gebeuren maak ik geen punt van.
pi_39818362
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze staan anders op het punt om Israël te erkennen. Natuurlijk enkel om de geldkraan vanuit de EU en VS weer open te zetten. Tot zoverre de principes van de Hamas .
Dat is volgens mij eerder onder druk van Abbas en om de blokkades te stoppen.

Van de week een aardig stukje in de krant over het liefdadigheidsfonds van Hamas waar ze veel van hun populariteit aan te denken hebben. Dit regelt steun voor weduwen, armen en studenten enzo en dat blijkt nog min of meer te functioneren momenteel.
En dat geld komt toch vaak uit streng islamitische landen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:52:09 #291
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39818374
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:48 schreef TheShadow het volgende:

[..]

Israel zou moeten zeggen. Foei, niet meer doen hoor! Mensen ontvoeren. Mogen we ze terug?

Jhaaaaa, dat gaat helpen!
Een land als israel met zo'n geheime dienst en zogenaamd serieuze politici is wel tot iets meer in staat om hun mensen te bevrijden dan een schrijnend achterlijke actie zoals nu lijkt me.
pi_39818379
Ik ben nogal laat in het topic beland, zijn er al vergelijkingen met Hitler en Nazi's gemaakt?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:52:39 #293
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39818390
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:50 schreef huupia34 het volgende:
wat is het werkelijke doel? iran uit de tent lokken nu de vs daar weinig succes boekt inzake het uranium gebeuren.

iran waarschuwd israel niet syrie aan te vallen anders zal iran ingrijpen. met als gevolg natuurlijk dat de vs zijn kans schoon ziet om iran een kopje kleiner te maken.

misscien maar ff wat opties kopen van oliemaatschappijen of een termijn contrtactje op olie, de prijs zal waarschijnlijk tot boven de 80 euri's gaan ( sacasme mode aan)
Ja. en de ontvooerden zitten allemaal in het complot... Allemaal zelf gedaan. Raketten zijn zelf afgevuurd op Haifa.

chanceless
pi_39818406
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wel als het betrekking heeft van een eventuele aanval van Israel op een bondgenoot van Iran, Syrie. DIe landen vallen dan Israel aan, Amerika betrekt zich, Korea aan de slag en boem je bent precies waar je niet wilt zijn, een 3e wo. Israel moet het gewoon diplomatiek regelen en niet via een voeding van escalatie.
Aha, dus elke keer als Iran zich ermee lijkt te gaan bemoeien moet Israel een stapje terug doen? Dat lijkt me een zeer onwenselijke situatie.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:53:05 #295
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39818407
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:50 schreef huupia34 het volgende:

Dit lijkt me nogal waarschijnlijk ja.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:53:07 #296
16715 Mylene
*schatje*
pi_39818409
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:51 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je blijft het maar herhalen. Denk je dat ik zo'n HRW statement afwijs of zo? .
Dat herhalen is nodig ja en dat zal ik blijven doen.

Nee, ik denk niet dat jij een dergelijk statement afwijs.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:53:23 #297
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39818416
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:52 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben nogal laat in het topic beland, zijn er al vergelijkingen met Hitler en Nazi's gemaakt?
Nee

Triets!
chanceless
pi_39818442
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef nikk het volgende:

[..]

Aha, dus elke keer als Iran zich ermee lijkt te gaan bemoeien moet Israel een stapje terug doen? Dat lijkt me een zeer onwenselijke situatie.
tuurlijk niet, Iran komt op voor een bondgenoot, net zoals VS dat zou doen, maar jij ziet het dus liever gebeuren met bruut geweld dan diplomatie?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:54:06 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_39818443
En weer bijna een topic vol .
pi_39818459
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef TheShadow het volgende:

[..]

Nee

Triets!
schandelijk