En voor het gemak vergeet je het totale mismanagement van elke Palestijnse Autoriteit uit de geschiedenis.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:30 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Jaja blablabla, de stormfront-retoriek die we hier al duizenden keren hebben zien passeren.![]()
De Palestijnen kúnnen niks van hun land maken, want:
1. ze hebben geen watervoorraden, die worden door Israël gecontroleerd
2. ze kunnen amper of zelfs helemaal niet werken in Israël, want Israël blokeerrt alle wegen
3. miljoenen Palestijnen leven in vluchtelingenkampen (lees: tenten, tijdelijke woningen die daarna toch weer door Israëlische bulldozers met de grond gelijk gemaakt worden...)
enzovoort.
Geef ze eens een eerlijke kans, zou ik zeggen.
Ja die, gewoon overheen lezen. Werkt prima, z'n huilieicoontje is onmiskenbaar voor hem en zijn gedragquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Is hij die gozer die steeds Essays van een half a4tje maakt, en hier in een paar zinnen zoveel mogelijk onzin zet?![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ah, excuus. Je hebt volkomen gelijk, het omzeilen van de discussie door je avatar aan te vallen getuigt niet echt van inzicht en lijkt een laffe uitvlucht.
Ik wil het gesprek ook wel op argumenten voeren.
Yeah sure. Daarom voeren ze raketaanvallen uit op huizen van burgers, bedoel je?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:50 schreef garfield_online het volgende:
[..]
jij bent echt dom é
[..]
Kijk, dit is nu het verschil tussen Israel en de andere landen daar.
Zij doen nog enigsinds moeite om geen onschuldige slachtoffers te maken.
Je bent zeker al dat geld vergeten wat o.a. jij betaald hebt, die subsidies aan de Palestijnen voor een nieuwe haven enzo. Allemaal verdwenenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:30 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Jaja blablabla, de stormfront-retoriek die we hier al duizenden keren hebben zien passeren.![]()
De Palestijnen kúnnen niks van hun land maken, want:
1. ze hebben geen watervoorraden, die worden door Israël gecontroleerd
2. ze kunnen amper of zelfs helemaal niet werken in Israël, want Israël blokkeert alle wegen
3. miljoenen Palestijnen leven in vluchtelingenkampen (lees: tenten, tijdelijke woningen die daarna toch weer door Israëlische bulldozers met de grond gelijk gemaakt worden...)
enzovoort.
Geef ze eens een eerlijke kans, zou ik zeggen.
Ongeacht wat Rice verder zegt, dit is 'the meat'. Hiermee is poort opengezet voor acties tegen Syrië, benieuwd of Israël dat aandurft. De waarschuwingen waren er al: Als Syrië betrokken wordt in het conflict, dan is Iran niet ver weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:49 schreef _The_General_ het volgende:
[Rice deed verder een oproep aan Syrië om Hezbollah te laten stoppen met de aanvallen op Israël. Volgens de minister beschermt Syrië de Hezbollah-strijders die raketten op Israël afvuren. Amerika steunt het initiatief van de Verenigde Naties voor een bemiddelingspoging.
Hoezo met pamflettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:50 schreef garfield_online het volgende:
[..]
jij bent echt dom é
[..]
Zij doen nog enigsinds moeite om geen onschuldige slachtoffers te maken.
Hebben ze ooit pamfletten uitgedeeld toen ze een bus opstapten met hun bom rond zich?
denk het niet.... (hun doel is onschuldige mensen zo bang te maken dat ze vanzelf in opstand komen tegen israel...)
enneu, no offence maar heb jij die mensen gezien in beiroet toen ze hoorden dat israelische soldaten ontvoerd waren?
Zoja, dan weet je dat een héééél groot deel van die bevolking geen onschuldige burgers al zijn....
Oh, jij dus niet...quote:
En dan dit:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:50 schreef garfield_online het volgende:
Welk ander land maakt zich hier schuldig aan?quote:Hebben ze ooit pamfletten uitgedeeld toen ze een bus opstapten met hun bom rond zich?.
Israël moet zeker over zich heen laten lopen door deze smerige terroristen. De staat Israël heeft wel geleerd door het verleden dat het tuig genadeloos en krachtig moet worden bestreden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:49 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, ze zouden dus evengoed kunnen zeggen: fuck you, ontvoer wie je wil, wij zitten er geen zak mee in. Dan zou het snel genoeg stoppen hoor, zo'n fenomeen. Juist omdát Israël zo overtrokken heeft gereageerd in de Gazastrook, doet nu de Hezbollah hetzelfde. Het probleem ligt eerder bij het machtsdenken van Israël dan bij de reactie van andere groepen, volgens mij.
Arafath bleek bij zijn dood opeens opmerkelijk rijk te zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je bent zeker al dat geld vergeten wat o.a. jij betaald hebt, die subsidies aan de Palestijnen voor een nieuwe haven enzo. Allemaal verdwenenHoe kan dat nou
Zoals ik al zei: de Stormfront-retoriek dus, inclusief even op de man spelen op het einde. Bye bye, en ik ben benieuwd waar je je copy-paste vandaan hebt gehaald.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:50 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
En voor het gemak vergeet je het totale mismanagement van elke Palestijnse Autoriteit uit de geschiedenis.
Daarnaast werken er enorm veel palestijnen in israel, veel palestijnen werken in Joodse nederzettingen in de bezette gebieden, sterker nog, wonen er veel palestijnen en andere arabieren in israel.
Voor de economie van de Gaza is het vertrek van de Joodse Nederzettingen een ramp geweest. De Joden daar waren de enige die nog voor een beetje Economische Activiteit / Werkgelegenheid zorgde. Er is hier in NL, niet zo lang terug zo'n links actiefront geweest die ons wilde oproepen om producten die door Israel in Gaza of de Westbank waren geproduceerd te boycotten.
Met dat initiatief zijn ze toen naar die kiboets en andere bedrijven gegaan aldaar en toen was er een palestijnse voorman op een plantage geloof ik, ik vergeet het nooit, die zich afvroeg wat hij en al die andere palestijnen misdaan hadden dat ze dit initiatief verdiend hadden. Die begrepen er niks van. Dat kost me mijn broodwinning.
Maar het mooiste was de verstoorde blik van de dame-met-teveel-vrije-tijd die dat initiatief had opgezet toen ze met die reactie geconfronteerd werd. Ze zei nog net niet: "Wat weet die kneus er nou van" maar 't scheelde niet veel![]()
Dat was nou leuke tv!
Die vluchtelingen kampen zijn een initiatief geweest van de Arabische heersers die De palestijnen na het uitroepen van De Staat Israel opriepen om het land te verlaten(samen met de Mufti van Jeruzalem). Die mensen zijn toen in die kampen opgevangen wat de Arabische landen (die dus zelf tot die volksverhuizing hadden opgeroepen) wilde de Palestijnen natuurlijk niet in hun eigen land hebben (Ben je de oorlog van Arafat vergeten in en tegen Jordanië in de 60s?).
De Arabische landen dachten natuurlijk die joden er in een mum van tijd weg te hebben waardoor die Palestijnen weer terug konden (Zou dat ook trouwens echt gebeurd zijn, denk je als het ze in 1948 gelukt was??) maar dat liep dus even anders
Dit wist je natuurlijk allemaal al maar sommige details van de geschiedenis moeten misschien even worden ververst. Graag gedaan trouwens!
En wat heeft het Stormfront er nou weer mee te meken? Ik vind je een beste gozer, Chloride maar jullie moeten toch eens af van het discrediteren van mensen door ze voor neo-nazi uit te maken om op deze manier de discussie niet te hoeven aan te gaan. Teken van zwakte, Chlouride. Dat heb jij toch niet nodig!![]()
Kan ik ook weinig van detecteren bij al die mongolen die elke dag proberen om met explosieven Israel binnen te komen, zodat ze de boel weer eens kunnen opblazen. Of raketten afvuren en bussen met schoolkinderen opblazen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, medeleven en medelijden, maar het lijkt wel alsof "israël" (lees: de joden) niets geleerd hebben van het geweldige lijden dat ze hebben ondervonden ten tijde van 40-45, geen enkel gevoel van solide menselijkheid kan ik bij ze detecteren.²
Ik juist wel, en om aan te geven dat ik blij was met je plotselinge ommekeer gaf ik een symbool van waardering...... Het staat je nu dus vrij om te kijken of je mij ergens kunt betrappen op een argumentatiefout..quote:
Jij zegt dat jij elke onschuldig slachtoffer er 1 teveel vindt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo met pamfletten
Ik ben nog steeds van mening dat Israel onnodig onschuldigen vermoordt
55 doden is echt veel - dat het hier om een ramp gaat.
Israel wist dat er doden vallen toch goien ze rakketten en om mensen te waarschuwen delen we pamfletten
Pas op je krijgt Raket
Het feit dat ze gewaarschuwd zouden hebben, wat ik overigens ten zeerste betwijfel gezien hun invloeden op de massa-media, rechtvaardigt hun handelen absoluut niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Onzin, ze willen hun soldaten terug, Hezbollah wist wat er zou gebeuren getuige het feit dat hetzelfde al eerder deze maand is gebeurd, dus ze zijn volledig aansprakelijk voor de schade die Israel nu aanricht daar.
Tja z'n vrouw zat lekker in Parijs te genieten van het luxe leven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Arafath bleek bij zijn dood opeens opmerkelijk rijk te zijnDaarnaast zullen er nog wel wat machtige mensen zijn geweest die niet omkwamen van de honger.
Het is alleen jammer dat ze vaak hun eigen volk vergeten en alleen aan zichzelf denken.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:55 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij elke onschuldig slachtoffer er 1 teveel vindt.
Toch wel opvallend dat ik je nu al 300 posts long non stop hoor janken over hoe slecht israel wel niet is (maw Hizbollah is een toffe bingo-vereniging.![]()
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het moet maar eens duidelijk zijn dat Israel niet alles pikt wat anderen ze willen aandoen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Israël moet zeker over zich heen laten lopen door deze smerige terroristen. De staat Israël heeft wel geleerd door het verleden dat het tuig genadeloos en krachtig moet worden bestreden.
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de Stormfornt-retoriek dus, inclusief even op de man spelen op het einde. Bye bye, en ik ben benieuwd waar je je copy-paste vandaan hebt gehaald.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:55 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij elke onschuldig slachtoffer er 1 teveel vindt.
Toch wel opvallend dat ik je nu al 300 posts long non stop hoor janken over hoe slecht israel wel niet is (maw Hizbollah is een toffe bingo-vereniging.![]()
Nadat je zussen en je moeders verkracht zijn, je huizen met de grond gelijk zijn gemaakt, je vaders en broers vastzitten zonder rechtvaardig rechtspreken kraai je wel anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan ik ook weinig van detecteren bij al die mongolen die elke dag proberen om met explosieven Israel binnen te komen, zodat ze de boel weer eens kunnen opblazen. Of raketten afvuren en bussen met schoolkinderen opblazen.
Het is inderdaad onvoorstelbaar hoeveel geld dat corrupte boegbeeld van de 'Palestijnse zaak' achterover heeft gedrukt, dat bedoeld was voor de Palestijnse bevolking. Ook fijn voor de Europese belastingbetalers dat hun goede geld verdwenen is in de zak van deze terroristische rat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Arafath bleek bij zijn dood opeens opmerkelijk rijk te zijnDaarnaast zullen er nog wel wat machtige mensen zijn geweest die niet omkwamen van de honger.
Het is alleen jammer dat ze vaak hun eigen volk vergeten en alleen aan zichzelf denken.
Nadat? Volgens mij zijn het de omringde landen die al vanaf het stichten van de staat lopen te etteren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nadat je zussen en je moeders verkracht zijn, je huizen met de grond gelijk zijn gemaakt, je vaders en broers vastzitten zonder rechtvaardig rechtspreken kraai je wel anders.²
Ja want CNN is natuurlijk in handen van de zionisten, die zitten overalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het feit dat ze gewaarschuwd zouden hebben, wat ik overigens ten zeerste betwijfel gezien hun invloeden op de massa-media, rechtvaardigt hun handelen absoluut niet.²
Nee hoor; Ik neem de daden van Arabieren aan als feiten. Arabieren blijven Arabieren. Ik veroordeel deze dingen niet want dat is zinloos. Die mensen zijn ervan overtuigd dat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
[..]
Aangezien je er gemakshalve ervoor kiest de acties van Israël weg te laten, is dit toch zeker op te vatten als een veroordeling van "de Palestijnen" (Hamas) en "de Libanezen" (Hezbollah).
Arnold is nog bescheiden ook zo te zien, siert je wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je de afgelopen topics doorleest zie je dat ik betere argumenten aandraag dan menig ander user, daarnaast zie ik je nergens inhoudelijk reageren, dus misschien moet je zelf maar even gaan slapen....
Nogmaals: de invloeden die de Joden hebben op de massamedia is waarachtig enorm, het zal je dus niet verbazen als ik zeg dat ik hier niks van geloof, voor mij is Arafat een daadkrachtige martelaar. Een zeer wederzijdse man die zijn best heeft gedaan voor zijn volk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is inderdaad onvoorstelbaar hoeveel geld dat corrupte boegbeeld van de 'Palestijnse zaak' achterover heeft gedrukt, dat bedoeld was voor de Palestijnse bevolking. Fijn voor de Europese belastingbetaler dat hun goede geld verdwenen is in de zak van deze terroristische rat.
Ja dat is altijd zo typisch, op een of andere manier weten de Israelische soldaten alleen maar vrouwen en kinderen te raken. Je hoort van hun kan namelijk nooit dat er slachtoffers gevallen zijn binnen de terreurgroepen, op z'n minst apart...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja want CNN is natuurlijk in handen van de zionisten, die zitten overalEn zoals al eerder gezegd, het was aangegeven wanneer waar aangevallen zou worden, dan is het een kwestie van uit de buurt zijn
Maar het staat altijd wel leuk op tv wat slachtoffers, en dus zet je daar maar je kinderen neer, je maakt wel weer wat nieuwe.......
Dit is wel zo'n kulargument, in tegenstelling tot groepen moslims bezondigen israeliers zich niet aan zulke dingen. Israelieten verkrachten niemand, en als je je normaal gedraagt loop je daar geen enkel gevaar....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nadat je zussen en je moeders verkracht zijn, je huizen met de grond gelijk zijn gemaakt, je vaders en broers vastzitten zonder rechtvaardig rechtspreken kraai je wel anders.²
Ach, of het een argumentatiefout is, valt nog te bezien. Maar het is de heroïsche ondertoon van je reactie die me wel erg opvalt. "Een land staat achter zijn soldaten", "No one left behind!"... dat soort dingen. Terwijl in normale oorlogssituaties toch echt blijkt dat oorlogsslachtoffers (cannon fodder) ingecalculeerd worden en dat zelfs bij geheime operaties van Mossad het geval is. Al met al lijkt het me een naïef beeld van een situatie waarin staatsbelangen opeens uit principe opzij geschoven zouden worden voor Hollywood-achtige bravoure....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:55 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik juist wel, en om aan te geven dat ik blij was met je plotselinge ommekeer gaf ik een symbool van waardering...... Het staat je nu dus vrij om te kijken of je mij ergens kunt betrappen op een argumentatiefout..
Je kunt heus wel 2 vaders hebben: als ze beiden homo zijn en je hebben geadopteerd. Dus dat laatste is een kul-redenering...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:00 schreef Arnold_fan het volgende:
daarnaast kan het al niet eens, gezien het feit dat mensen maar 1 vader en 1 moeder hebben![]()
Het is niet onbescheiden om te zeggen dat ik betere argumenten heb dan menig ander user, zolang er wat andere mensen hier zijn is dat ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:59 schreef Alulu het volgende:
[..]
Arnold is nog bescheiden ook zo te zien, siert je wel.
Je zwijmelt maar wat, ik heb je alleen nog maar (redelijk) eenzijdig horen babbelen dat Israel maar keihard moet terugslaan en hoe goed en correct ze dat wel niet doen.
Wat vind jij trouwens van de nederzettingen die door deze regering worden doorgebouwd en deze regering heeft niet lang geleden toestemming voor het bouwen van nieuwe nederzettingen gegeven?
Eenzijdig bepalen zij de grenzen, want de nederzettingen worden op Palestijns gebied gebouwd, net zoals dat muurtje.
Uiteindelijk in een oorlog waarin Iran afrekend met al zijn vijanden in het Midden-Oosten. Of tenminste hier een serieuze poging toe doet.quote:Waar zal dit eindigen ?
Denk je dat ik dit gecopied hebt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:54 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: de Stormfront-retoriek dus, inclusief even op de man spelen op het einde. Bye bye, en ik ben benieuwd waar je je copy-paste vandaan hebt gehaald.
Arafat is geen martelaar, ook niet gestorven als een martelaar. Martelaren zijn ook hersenloos, niet voor rede vatbaar en geindoctrineerd door het kwaad. Opvallend is wel dat er van al dat geinvesteerde geld door Europa en VELE andere landen op deze aardbol allemaal verdwenen is, en de beoogde doelen niet behaald of gebouwd zijn. Wel zijn er een hoop rijke mensen aan de top, doe je ogen eens open.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals: de invloeden die de Joden hebben op de massamedia is waarachtig enorm, het zal je dus niet verbazen als ik zeg dat ik hier niks van geloof, voor mij is Arafat een daadkrachtige martelaar. Een zeer wederzijdse man die zijn best heeft gedaan voor zijn volk.²
en vervolgens wordt er gigantisch over iran heengewalst door israelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Uiteindelijk in een oorlog waarin Iran afrekend met al zijn vijanden in het Midden-Oosten. Of tenminste hier een serieuze poging toe doet.
Ok, nog een keertje dan maar,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is niet onbescheiden om te zeggen dat ik betere argumenten heb dan menig ander user, zolang er wat andere mensen hier zijn is dat ook niet zo moeilijk![]()
Die vette zin kan ik niet lezen, daar zitten wat werkwoorden te veel in, en op je laatste argument, als de palestijnen niet willen overleggen is het een kwestie van het alleen doen inderdaad![]()
Dan is het niet je vader.... Daarnaast kan ik me wat "essays" van je herinneren waarin je een bijzondere mening hebt over deze mensen, dan is in de cel gooien wel iets wat jij moet toejuigenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt heus wel 2 vaders hebben: als ze beiden homo zijn en je hebben geadopteerd. Dus dat laatste is een kul-redenering...²
Het lijkt mij eerder waarschijnlijk dat er met het regime in Iran afgerekend gaat worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Uiteindelijk in een oorlog waarin Iran afrekend met al zijn vijanden in het Midden-Oosten. Of tenminste hier een serieuze poging toe doet.
Voor mij wel. Hij heeft zijn leven er voor gegeven, 40/50 jaar heeft hij gewerkt voor de Palestijnse zaak. Dat hij dan vervolgens een natuurlijke dood sterft doet niets af aan zijn martelaarschap.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Arafat is geen martelaar, ook niet gestorven als een martelaar.
Simpel, dit is de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Gek genoeg wordt dat niet gerectificeerd in de media, vreemd vreemd vreemd....
Hoeft niet hoor, jouw eenzijdige mening kan iedereen missen. Sowieso heb je een vreemde vorm van realiteitsbesef.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij dat ik me gevoegd heb in deze discussie, er is zo te zien aardig wat behoefte aan nuance, als ik daar aan kan bijdragen: graag!²
bron : (uit 2001 !) http://www.worthyinsights.com/features/war-with-syria.htmlquote:Israel's Future War with Syria
Bob Westbrook, Editor of Trumpet Sounds.
April 24, 2001
This is a speculative scenario, based on Bible prophecy and an observation of current situations and trends. One thing is certain, however: war with Syria, and the destruction of Damascus, is inevitable, because the prophets of God have foretold it. Lebanon, which is a puppet state of Syria, figures largely in the situation, as do Jordan, Iraq, and the Palestinians.
For decades, Syria has technically been in a state of war with Israel. Despite the occasional word from Damascus about "peace talks" between Syria and Israel, the Syrians have never demonstrated in any tangible way that they want genuine peace with Israel. The hateful invective that has continually spewed from Damascus is a more reliable indicator of their actual intentions. They still regard all of the land of Israel as a part of their dream of "Greater Syria,"
However, if the situation escalates to the boiling point where war seems inevitable, it is almost certain that other Arab and Muslim states will pledge their solidarity with Syria and Lebanon against Israel. A full-fledged war will break out between Israel and Syria (with other countries probably involved), and the result will be the destruction of Damascus, perhaps by nuclear weapons. (Isaiah 17:1, Zechariah 9:1-4 - see the next chapter for details)quote:Other factors that complicate the situation include the presence of the Hezbollah terrorist organization in southern Lebanon. Funded and supplied by Iran, this group that has vowed the destruction of Israel is allowed by Syria to operate freely north of the border with Israel. Syria has been using this as a bargaining chip in its plans to regain the Golan Heights. When Ehud Barak withdrew the IDF from the buffer zone in Southern Lebanon, the allowed their ally there the South Lebanon Army to be overrun by Hezbollah. This allowed Hezbollah to move its operations all the way down to the border with Israel. The government of Lebanon, largely controlled by Damascus, takes a hand-off approach to Hezbollah. Essentially, Hezbollah comprises the quasi-government and military force in southern Lebanon.
Zeg dat maar tegen kinderen van dergelijke samenwerkingsverbintenissen, zullen ze niet zo blij mij zijn denk ik.quote:
Wat ik van homo's, turkse pizza's of de tour de france vind is in deze niet relevant, mijn voorbeeld was "for the sake of the argument".quote:Daarnaast kan ik me wat "essays" van je herinneren waarin je een bijzondere mening hebt over deze mensen, dan is in de cel gooien wel iets wat jij moet toejuigen![]()
Nou, laat iedereen maar zijn mening geven hoor! Zolang het niet ontaard in een scheldpartij zoals zo vaak is het wel mooi dat we gewoon onze mening over zaken kunnen geven hier....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, jouw eenzijdige mening kan iedereen missen. Sowieso heb je een vreemde vorm van realiteitsbesef.
Daar ben ik ook op tegen, dat is niet de bedoeling, maar dat staat los van deze zaak waarin een lid van het leger door moslim terroristen wordt ontvoert, laten we eerlijk zijn, we weten allemaal hoe deze mensen met gevangenen omgaan. Het idee dat er mensen zijn die zeggen dat het het niet waard is om deze te redden omdat het meer offers vraagt is eigenlijk al ziek, stel je eens voor dat je zelf bent meegenomen, en je hebt de filmpjes gezien van hoe moslims met hun gevangenen omgaan, dan verwacht je toch dat alles op alles wordt gezet om je te redden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:06 schreef Alulu het volgende:
[..]
Ok, nog een keertje dan maar,
Wat is jou mening over het feit dat de Israelische regering, van Ehud Olmert en kornuiten, nog steeds nieuwe nederzettingen bouwt op Palestijnse grond, niet erg lang geleden heeft de Israelische regering daarover hun toestemming gegeven.
Daarnaast hebben we nog die muur, ook op o.a. Palestijnse grond.
Jij bent het in deze zaak eens met Israel?
Precies "israël", ik (palestina) doe zo mijn best en doe er alles aan om een goede discussie te voeren, en jij (israël) wuift me weg en lacht me in mijn stabiele gezicht uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, jouw eenzijdige mening kan iedereen missen. Sowieso heb je een vreemde vorm van realiteitsbesef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |