abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39805902
Even zonder Meki en de Marokkaan Perez
pi_39805920
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef Posdnous het volgende:
Publieke doelen en woonwijken bombarderen omdat idiote terroristen je lopen te fokken.je soldaten ontvoeren

Goed bezig voor een 'beschaafde staat' .
Zoals je weet zijn de meeste moslim activisten niet erg vriendelijk voor gevangenen, het lijkt me dan ook zaak om deze z.s.m. los te krijgen, ongeacht de middelen die daarvoor nodig zijn. Dat ben je als land simpelweg verplicht aan de mensen die elke dag hun leven riskeren omdat er wat gekken zijn die alle Joden willen vermoorden
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39805922
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee door Israelische terrorisme
en helaas worden de Joden hiervan de dupe

Israel heeft in de toekomst grote problemen . het imago is naar de baan - ze krijgen nu een terroristische logo
dan mag je me eens gaan uitleggen welke terroristishce daad israel zou hebben gedaan..
het afmaken van hezbolla strijders omdat zij een soldaat hebben ontvoerd?
ja daag

en ja lullig dat er burger slachtoffers vallen maar die vielen er in 1800 ook al bij oorlogen
alleen om de een of andere reden vind men nu dat oorlog alleen maar 'leger' slachtoffers mag brengen
pi_39805933
Het zal eindigenmet een prisonerswap...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39805943
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:50 schreef _The_General_ het volgende:
Even zonder Meki en de Marokkaan Perez
Heerlijk, een vraagje, zou Meki echt niet snappen wat ik schrijf, of lijd hij aan een nare vorm van niet willen snappen hoe het in werkelijkheid zit?
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:52:53 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39805951
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:51 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zoals je weet zijn de meeste moslim activisten niet erg vriendelijk voor gevangenen, het lijkt me dan ook zaak om deze z.s.m. los te krijgen, ongeacht de middelen die daarvoor nodig zijn. Dat ben je als land simpelweg verplicht aan de mensen die elke dag hun leven riskeren omdat er wat gekken zijn die alle Joden willen vermoorden
Flikker toch op man. Als er een paar soldaten worden ontvoerd moet je allerlei onschuldige mensen gaan bombarderen? heb je te lang in de zon gezeten of zo .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_39805952
Als ik me niet vergis, heeft Israel ook wel eens gevangenen uitgewisseld nadat drie soldaten gedood waren, dus dat is best mogelijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39805990
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

dan mag je me eens gaan uitleggen welke terroristishce daad israel zou hebben gedaan..
Het collectief straffen van de Palestijnen en nu de Libanezen vind ik terroristisch...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:54:13 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39805993
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

het afmaken van hezbolla strijders omdat zij een soldaat hebben ontvoerd?
ja daag
Misschien moet je de krant eens lezen en merken dat het percentage gewone burgers dat afgemaakt is wel ietwat hoger ligt .
pi_39806000
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Flikker toch op man. Als er een paar soldaten worden ontvoerd moet je allerlei onschuldige mensen gaan bombarderen? heb je te lang in de zon gezeten of zo .
met dit verschil dat het maar de vraag is of het echt onschuldige burgers zijn en niet gewoon hezbolla strijders, want DAT weet echt niemand
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:54:54 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39806012
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het collectief straffen van de Palestijnen en nu de Libanezen vind ik terroristisch...
Niet zozeer terroristisch, eerder gewelddadige dictatuur-achtig.
pi_39806037
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja en wat doen die libanezen en palestijnen??
juichen wanneer ze horen dat er een soldaat van isreal is ontvoerd//
pi_39806039
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:52 schreef Apropos het volgende:
Als ik me niet vergis, heeft Israel ook wel eens gevangenen uitgewisseld nadat drie soldaten gedood waren, dus dat is best mogelijk.
Dat was niet eens zo lang geleden inderdaad en dan nu zo ver gaan voor deze kidnap actie... Ik snap et niet misschien zit er een groter idee achter wat zich nog moet ontvouwen.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:55:53 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39806045
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef mschol het volgende:

[..]

met dit verschil dat het maar de vraag is of het echt onschuldige burgers zijn en niet gewoon hezbolla strijders, want DAT weet echt niemand
Oh, dan is het goed .

Het lijkt me logisch dat die woonwijken allemaal door hezbollahstrijders werden bevolkt inderdaad. .

En die publieke internationale luchthaven was ook alleen voor Hezbollah .
pi_39806059
quote:

[..]

De vraag is waarom de bevolking niet zoveel druk uitoefent op de ontvoerders dat die de gevangenen laten gaan? Altijd als er weer een israeliet is vermoord zie je juigende palestijnen, en ze kiezen zelf een partij als Hamas in de regering, met zo'n bevolking is het natuurlijk al iets anders dan een normale bevolking.....

Wat niet wegneemt dat Israel zo weinig mogelijk burgers moet raken natuurlijk Alleen soms is het de enige manier
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:56:41 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39806074
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:55 schreef mschol het volgende:

[..]

Poeh, poeh, da's bijna net zo erg als als liberale beschaafde staat onschuldige mensen vermoorden.
pi_39806080
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:55 schreef mschol het volgende:

[..]

wat vind jij van de 52 doden '?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39806092
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat was niet eens zo lang geleden inderdaad en dan nu zo ver gaan voor deze kidnap actie... Ik snap et niet misschien zit er een groter idee achter wat zich nog moet ontvouwen.
Misschien is de spanning toegenomen nu Hamas in de regering zit en vreest men dat Hezbollah zich weer zal laten gelden, wat een beangstigende tweefrontenstrijd zou worden.
pi_39806109
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed .

Het lijkt me logisch dat die woonwijken allemaal door hezbollahstrijders werden bevolkt inderdaad. .

En die publieke internationale luchthaven was ook alleen voor Hezbollah .
ook tegen hezbolla, wat israel probeerd is in eerste instantie druk te zetten op regering van libalon om er zelf iets aan te doen, zo niet dan gaat israel helemaal los waarschijnlijk

iets met een slapende reus wakker maken enzo...
pi_39806142
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De vraag is waarom de bevolking niet zoveel druk uitoefent op de ontvoerders dat die de gevangenen laten gaan? Altijd als er weer een israeliet is vermoord zie je juigende palestijnen, en ze kiezen zelf een partij als Hamas in de regering, met zo'n bevolking is het natuurlijk al iets anders dan een normale bevolking.....
Hamas vertrouwt dan ook niet alleen op democratische methodes. Dat is een grote knokploeg. Er weerstand aan bieden lukt feitelijk alleen door aansluiting te zoeken bij een van de andere knokploegen.
pi_39806146
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is jammer dat hezbollah dit nodig vindt inderdaad..... Ik persoonlijk zou in hun geval de soldaten loslaten, en zo mijn broeders helpen, maar ach, misschien maakt het de ontvoerders wel helemaal niet uit wat er met de rest van de mensen gebeurd
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:59:11 #23
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39806149
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

De vraag is waarom de bevolking niet zoveel druk uitoefent op de ontvoerders dat die de gevangenen laten gaan?
net alsof het zo'n perfect georganiseerde democratie is daar. Het is daar geen nederland of zo.
quote:
Altijd als er weer een israeliet is vermoord zie je juigende palestijnen, en ze kiezen zelf een partij als Hamas in de regering, met zo'n bevolking is het natuurlijk al iets anders dan een normale bevolking.....
Nogal logisch als je zo desperate bent van decennia lang als derderangsburger behandeld worden.
quote:
Wat niet wegneemt dat Israel zo weinig mogelijk burgers moet raken natuurlijk Alleen soms is het de enige manier
De enige manier voor wat? Alles alleen maar erger maken? lekker slim inderdaad, het lijken wel kleuters.
pi_39806150
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Meki het volgende:

[..]

tja kut maar dit gebeurd in een oorlog (op welke schaal dan ook) daarvoor is het oorlog

*repeat:
mensen denken tegenwoordig dat oolog zonder slachtroffers kan..
dit is iets onmogelijks..
pi_39806161
quote:

[..]

Doe jij het nu echt voorkomen dat onschuldige mensen doelbewust worden gebombardeerd door Israël. Zoals je waarschijnlijk wel weet kwamen er in WO2 ook veel onschuldige burgers om bij bombardementen van de geallieerden. Het is niet altijd te voorkomen dat onschuldige burgers het slachtoffer worden, vooral niet als terroristen zich bewust gaan schuilhouden onder de burgerbevolking. Wat wel duidelijk is dat nog meer onschuldige burgers het slachtoffer gaan worden als men niet optreedt tegen terroristen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')