quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:22 schreef Pony-Lover het volgende:
Om een proefproces uit te lokken heb ik oma nu dus met een stok in haar kont geprikt in de voortuin gezet.
Weet je zeker dat het mag, heb je dit zelf ook gedaan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Natuurlijk mag dat, niets op tegen toch
Nee, weet het niet zeker,quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het mag, heb je dit zelf ook gedaan?
Walgelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Mijn oma heeft haar vader en moeder in een potje thuis staan.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:38 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Walgelijkdat zijn dan zeker van die Bonsai-vader en moeders?
Dat is fijn dan, want ik ben serieus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:02 schreef Gizmore het volgende:
Dat was toen ook al zo'n grap bij Jackass onder andere
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is fijn dan, want ik ben serieus.
Ja nou...quote:Om een proefproces uit te lokken heb ik oma nu dus met een stok in haar kont geprikt in de voortuin gezet.
Dat was gewoon een geintje van hem om toch een beetje humor in het topic te houden.quote:
dat lijkt me nogal respectloosquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:43 schreef Sheepcidus het volgende:
Heb je er aan gedacht om haar hoofd te laten krimpen en dan een ketting of zo van te maken. Kan je haar altijd bij je houden.
dat lijkt me niksquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:16 schreef Killer_Mom het volgende:
je kunt ze ook in een weckfles ' bewaren'
ben je ze moe, steek je met een naald in de rubberring, en hub, na een jaar is ze onherkenbaar,
best wel, sommigen mensen hebben ff aandacht nodig. wij FOKkers zijn niet zo flauw, en offeren onze nachtrust op, je oma in een weckfles is niet niks,quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
best wel, sommigen mensen hebben ff aandacht nodig. wij FOKkers zijn niet zo flauw, en offeren onze nachtrust op, je oma in een weckfles is niet niks,![]()
ik wens je oma een redelijke houdbaarheids datum toe, dat jij ze nog lang mag zien.
" geen doodskisr smilie"
FOK loopt achter.
Dit is missschien wel een goed punt, ze begint al een beetje te stinkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef Rosbief het volgende:
Heb je geen diepvrieskist? In de voortuin zal ze snel wegrotten met dit weer, om over maden nog maar te zwijgen...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Zet haar netjes rechtop en giet brons over haar heen. Ziet er mooi uit en lang houdbaar.
Dat wil ik niet, daar wordt ze vies en nat vanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef Noork het volgende:
Ik zou het anders doen. Stop haar in een glazen kist gevuld met formaldehyde (sterk water). Dan kun je haar alleen niet meer aanraken, wat wel jammer is.
Je bestaat nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:45 schreef -God- het volgende:
Dit kan niet, je oma moet naar de hemel komen.
Hoe is het met je zusquote:
Flikker op, het is mijn oma jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:45 schreef -God- het volgende:
Dit kan niet, je oma moet naar de hemel komen.
Daar moet ik nog over nadenken, vlaggen met een lijk is namelijk niet erg netjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:33 schreef 1299 het volgende:
Hang je dr ook halfstok als het dode herdenking is of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |