Dat is inderdaad wat anders. Madonna maakt de muziek die haar aanspreekt en ziet zichzelf niet in eerste plaats als gay icon. Ze speelt ermee - vooral met haar laatste album - maar profileert zich in eerste instantie niet zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat de muziek die Madonna maakt er i/d smaak valt bij homo's.
Denk niet dat ze daarom die muziek maakt of dat elke homo Madonna leuk vind.
Ja, net zo'n aanfluiting als MJquote:Op maandag 24 juli 2006 21:30 schreef DrDentz het volgende:
eigenlijk net zoiets als het Eurovisie Songfestival
He, kijk...je legt jezelf het zwijgen op.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt Madonna dissen wat je wilt hoor, het slaat alleen nergens op
Ja. Maar wat heeft dat met het beter zijn van de één of de ander te maken?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Heb ik je op je Madonna-teentjes getrapt ofzo? Hoe groot is de kans dat wanneer je drie willekeurige gasten van de straat haalt ze alledrie homo zijn? Er is gewoon een verband met Madonna, face it
Als je zo doorgaat is Michael niet meer welkom bij de familie als hij eindelijk het lef heeft uit de kast te komen...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
all MJ fans who are delusional raise your hands
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Heb ik je op je Madonna-teentjes getrapt ofzo? Hoe groot is de kans dat wanneer je drie willekeurige gasten van de straat haalt ze alledrie homo zijn? Er is gewoon een verband met Madonna, face it
Oh, die geheime kast in z'n slaapkamer?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:38 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat is Michael niet meer welkom bij de familie als hij eindelijk het lef heeft uit de kast te komen...![]()
Ik vind het ook erg opvallend dat veel fans van 50cent zwart zijn. Het maakt verder niet uit, maar ze zijn wel zwart.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Ok dan is het puur toeval dat jullie allemaal Madonna fans én homo zijn?
Het is er 1 met MJ-fans..whatcha expect?quote:
juh allemaal tuig van de richelquote:Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is er 1 met MJ-fans..whatcha expect?
Dan wil ik wel een TT met Madonna VS Michael Jackson.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:43 schreef DrDentz het volgende:
komt er ook een deel 2?
Sprongen ze maar!quote:
Dude, nu ga je echt te ver. Binnen de pop misschien maar ga jij eens buiten de pop kijken hoevel "respect" MJ als muzikant krijgt.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Madonna mag de concurrentie aangaan met Britney en Frans Bauer, Michael Jackson staat in de geschiedenis geschreven naast componisten als Bach, Beethoven en Mozart!
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Madonna mag de concurrentie aangaan met Britney en Frans Bauer, Michael Jackson staat in de geschiedenis geschreven naast componisten als Bach, Beethoven en Mozart!
Oh,my,god, you just didn'tquote:Op maandag 24 juli 2006 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Michael Jackson de nieuwe Jezus is, want.. hij brengt dezelfde boodschap "Heal the World etc", er is een discussie gaande of hij nu zwart of wit is, hij heeft hetzelfde lange stijle haar, hij doet magic tricks [Moonwalk = lopen over water zeg maar], en hij werd gekruisigd [de trial]
en nu.. komt straks de wederopstanding! MJ back on top!
Worden gestoord?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Hapertje het volgende:
Hahahaha... ik wist het... jullie zijn pathetic! MJ-fans go crazy! PUBERS! Jullie kunnen de strijd niet winnen met argumenten en worden meteen gestoord!
Dit is toch zeker wel een grap?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Michael Jackson de nieuwe Jezus is, want.. hij brengt dezelfde boodschap "Heal the World etc", er is een discussie gaande of hij nu zwart of wit is, hij heeft hetzelfde lange stijle haar, hij doet magic tricks [Moonwalk = lopen over water zeg maar], en hij werd gekruisigd [de trial]
en nu.. komt straks de wederopstanding! MJ back on top!
Even lachen allemaal..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:55 schreef Hapertje het volgende:
Ben ik blij dat de ontkerkelijking al jaren geleden doorgezet heeft!
En wat dat is... zoek maar op in jullie woordenboekjes!
Ahh, wat zwak zeg.. Echt zwak.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Michael Jackson is Jezus!
Ik kon t niet laten
Ehhh... Hoe zit het binnen de pop dan? Daar is hij toch ook allang passé..?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:46 schreef OutKast het volgende:
[..]
Dude, nu ga je echt te ver. Binnen de pop misschien maar ga jij eens buiten de pop kijken hoevel "respect" MJ als muzikant krijgt.
MJ's (fan) policy:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:01 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Ehhh... Hoe zit het binnen de pop dan? Daar is hij toch ook allang passé..?
Hij krijgt alle lof die hem toe komt, maar volgens mij is dat enkel voor 3 geweldige platen geweest (Off The Wall, Thriller en Bad). Daarna heb ik weinig positiefs meer over MJ gehoord (van kenners, niet van zijn fans!)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |