En laat ie die nu allebei de laatste 10 jaar niet hebben laten zienquote:Op maandag 24 juli 2006 21:02 schreef DrDentz het volgende:
MJ heeft gewoon geen politiek geneuzel en principes nodig om succesvol te zijn
music & dance is what it's all about![]()
Nee, dat is Another Change van Roger Sanchez. Al met al een lachwekkend lijstje. Eigenlijk niet eens de discussie waard.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:01 schreef Hapertje het volgende:
Wannabe? Hahahaha.... en Call On Me was die clip dat een meisje met een rood hart door de stad loopt op zoek naar haar grote liefde! En Ray Of Light vind ik toch echt zo'n saaie clip!
Oh, dus we zijn aan het verloederen omdat we Michael niet meer kopen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
neui, tegenwoordig is het allemaal Lief Klein Konijntje, Jannes en weet ik veel
daar moet ons aller Michael zich niet zo druk om maken, om tegenwoordig nog te scoren bij het volk
Discussiëren met jou? Jij wilt alleen reacties uitlokken bij MJ-fans zodat je weer lekker kunt genieten van de (in jouw ogen) 'domme reacties' om vervolgens te zeggen dat je ook nog een leven hebt (en ondertussen gewoon mee blijft kijken hierzo).quote:Op maandag 24 juli 2006 21:01 schreef Hapertje het volgende:
Dat heet discussieren Rnnz... ik lok niets uit, ik zeg wat ik ervan vind!
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Dat elke artiest ergens voor moet staan (omdat Madonna dat toevallig doet)? Hij doet toch ook zeker wel iets (denk aan Heal The World foundation). Hij support de meeste goede doelen van de celebrities en het geld wat hij uit touren haalt gaat grotendeels naar goede doelen.quote:Hij staat nou niet bepaald ergens voor... sorry om te zeggen, maar het is de waarheid.
Omdat ie daar met 20 singles erin staat omdat die paupers ze daarvoor nooit gehad hebben ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef DrDentz het volgende:
vergelijk de top40 van Nederland maar eens met die van bijvoorbeeld Spanje, dan zie je hoe slecht we er werkelijk voor staan
Ik snap nooit echt dat het mensen boeit wat er door de massa gekocht word. Ik bedoel, het interesseert mij niks dat de meeste artiesten waar ik naar luister amper verkopen in NL. Het enige wat ik er minder aan vind is dat ze dan dus ook niet voor optredens hier naartoe komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef DrDentz het volgende:
vergelijk de top40 van Nederland maar eens met die van bijvoorbeeld Spanje, dan zie je hoe slecht we er werkelijk voor staan
Ja, daar ging het idd over. En daar hadden we het ook over totdat jij begon dat MJ nergens voor stond..quote:Rnnz... het ging over baanbrekende en taboedoorbrekende clips... jij moet niet alles uit de context halen!
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bijna allemaal in top 20 noem ik niet geflopt.
Ik heb het alleen maar over wie er nou wat scoort over de laatste 2 jaar in bv de UK..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:13 schreef Rnnz het volgende:
Vind jij dat je die met elkaar kunt vergelijken? Allemaal oude singles waarvan de 'jongste' 9 jaar is en dan vergelijken met 2 singles die uit een comeback van Madonna komen..?
Comeback vind ik iets teveel van het goede. Ze had in 2003 nog American Life uitgebracht en in 2004 uitermate succesvol getoured.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:13 schreef Rnnz het volgende:
Vind jij dat je die met elkaar kunt vergelijken? Allemaal oude singles waarvan de 'jongste' 9 jaar is en dan vergelijken met 2 singles die uit een comeback van Madonna komen..?
Het wordt toch algemeen wel gezien als de grote comeback.. Niet onder Madonna-fans natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Comeback vind ik iets teveel van het goede. Ze had in 2003 nog American Life uitgebracht en in 2004 uitermate succesvol getoured.
Wat maakt dat uit? Kan je de discussie niet gewoon winnen? Oh ja... homo's zijn succesvoller, rijker, creatiever en ambitieuzer in het leven dan hetero's! Blijkt uit onderzoek!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef DrDentz het volgende:
all Madonna fans who are gay raise your hands
all MJ fans who are delusional raise your handsquote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Madonna nog nooit voor me zien opkomen in een ruzie met m'n mama.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef DrDentz het volgende:
nee, maar homo's zijn biased omdat Madonna voor ze 'opkwam'
ik heb het idee dat jullie het muzikale aspect een beetje uit het oog verloren zijn
Dat is eigenlijk net zo stom als zeggen dat Michael nu veel fans heeft onder pedofielen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef DrDentz het volgende:
nee, maar homo's zijn biased omdat Madonna voor ze 'opkwam'
ik heb het idee dat jullie het muzikale aspect een beetje uit het oog verloren zijn
Ik denk dat de muziek die Madonna maakt er i/d smaak valt bij homo's.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Ok dan is het puur toeval dat jullie allemaal Madonna fans én homo zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |