abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39823780
Wat wil je daarmee zeggen, dat zegt meer over de wansmaak van het publiek dan over de artiesten
pi_39823791
Zullen we dan ook gelijk de muziekverkopen van de rest van de wereld erbij pakken? MJ heeft meer verkocht over de hele wereld dan Madonna...
pi_39823799
Posite vorig jaar, positie dit jaar, artiest, totaal verkopen
Nothing takes the past away like the future!
pi_39823824
Dat zeg ik niet, MJ fannertjes! Jemig, Madonna staat op 1 en meteen gillen als een stel kleine kinderen! Ik dacht, goh, leuk voor dit topic. Maar jullie kunnen het niet aan blijkbaar!
pi_39823863
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:36 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Madonna is zich zelf gebleven? Jaa hoor.. op je 47e gaan rondhuppelen in een te strak pakkie en een beetje meebleren op een gejatte beat van ABBA alleen maar voor commercieel succes noem ik niet jezelf blijven.

Leuk filmpje:

http://youtube.com/watch?v=NZAxkkM-US0

Madonna zingt een stukje Billie Jean
Het is geen ABBA beat maar een ABBA melodie. Daarentegen heeft ze er wel een leuke draai aan gegeven zodat het iets van haarzelf werd. Tekst is origineel, beat is origineel etc. Dus je kunt het geen jatten noemen, eerder een hommage. Madonna doet gewoon wat ze wil, als ze een strakke pak wil dansen doet ze dat, wordt het een succes dan is het mooi meegenomen. American Life was bijvoorbeeld geen groot succes, had ze ook een aparte look...wist ze dat het misschien zou mislukken commercieel? Vast wel, maar ze deed het toch.

Wel erg grappig deze thread, ik ben gek op beide artiesten dus ik snap beide kampen. Alleen jammer dat het soms zo lomp moet en er elke keer naar MJ's rechtzaak gebruikt moet worden om iets duidelijk te maken en Madonna's zogenaamde sexy imago/geen talent ook bijvoorbeeld. Ga eens lekker met echte argumenten komen waarom Maddy of MJ in jouw ogen beter is.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_39823878
Hapertje: Het is gewoon een nietszeggend iets. Ik kan ook wel een lijst erbij gaan halen met bestverkopende artiesten allertijden, daar staat MJ bovenaan samen met de Beatles & Elvis. Het ging erover wie er beter is..
pi_39823956
*zucht* ik stop hiermee... jullie zijn echt te zielig voor woorden! Ik word hier te oud voor! Ik denk dat ik mijn strakke pakkie maar aan ga trekken!
pi_39823959
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:50 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Het is geen ABBA beat maar een ABBA melodie. Daarentegen heeft ze er wel een leuke draai aan gegeven zodat het iets van haarzelf werd. Tekst is origineel, beat is origineel etc. Dus je kunt het geen jatten noemen, eerder een hommage. Madonna doet gewoon wat ze wil, als ze een strakke pak wil dansen doet ze dat, wordt het een succes dan is het mooi meegenomen. American Life was bijvoorbeeld geen groot succes, had ze ook een aparte look...wist ze dat het misschien zou mislukken commercieel? Vast wel, maar ze deed het toch.

Wel erg grappig deze thread, ik ben gek op beide artiesten dus ik snap beide kampen. Alleen jammer dat het soms zo lomp moet en er elke keer naar MJ's rechtzaak gebruikt moet worden om iets duidelijk te maken en Madonna's zogenaamde sexy imago/geen talent ook bijvoorbeeld. Ga eens lekker met echte argumenten komen waarom Maddy of MJ in jouw ogen beter is.
Beat/melodie whatever, je weet wat ik bedoel. Ik noem het wel jatten omdat ze gewoon een succesformule van Abba heeft 'gejat' om zelf een grote comeback te maken. Een eigen draai aan geven, ja dat klopt.. dat is meestal als je iets covert/namaakt.
pi_39823969
quote:
*zucht* ik stop hiermee... jullie zijn echt te zielig voor woorden! Ik word hier te oud voor! Ik denk dat ik mijn strakke pakkie maar aan ga trekken!
En jij bent volwassen? :x

Logisch dat je reacties krijgt als je een lijstje post - wat in jouw voordeel is - wat helemaal niets met de topic te maken heeft.. En dan gaan zeggen dat je er mee kapt, omdat MJ 'fannetjes' zielig zijn. Gisteren had je ookal zo'n kinderachtige reactie, dat MJ fans van een kinderverkrachter houden. Dan vraag ik me serieus af of je echt volwassen bent..

- en ondertussen stop je met de discussie maar kijk je deze topic gewoon mee -
pi_39824008
Hapertje denkt echt dat hij/zij Madonna is geloof ik
pi_39824049
*zucht*
*zucht*
*zucht*
*zucht*
*zucht*
pi_39824157
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef Rnnz het volgende:
Hapertje: Het is gewoon een nietszeggend iets. Ik kan ook wel een lijst erbij gaan halen met bestverkopende artiesten allertijden, daar staat MJ bovenaan samen met de Beatles & Elvis. Het ging erover wie er beter is..
Oh, gaat het daarover. Dat blijft een op mening berust gegeven dus dan kun je net zo goed dit topic sluiten. Het valt namelijk niet te bewijzen wie beter is.

Ik vind Madonna beter/interessanter op muzikaal vlak, op performance vlak, op creatief vlak en als artiest in het algemeen. Ook vind ik haar 1000x creatiever dan MJ. Waar Madonna ons keer op keer iets nieuws voorschoteld (wel of niet "geleend") blijft MJ maar proberen ons steeds hetzelfde trucje te verkopen. Dat vind ik een lack aan creativiteit.

En "last but not least" vind ik dat Madonna (buiten Thriller en Off The Wall) veel originelere en meer pakkende muziek heeft. Ofwel, leukere muziek. Het begrip variatie is haar niet vreemd itt MJ.
pi_39824290
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:53 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Beat/melodie whatever, je weet wat ik bedoel. Ik noem het wel jatten omdat ze gewoon een succesformule van Abba heeft 'gejat' om zelf een grote comeback te maken. Een eigen draai aan geven, ja dat klopt.. dat is meestal als je iets covert/namaakt.
Ik vind dat je hier iets te kort door de bocht gaat. Het hele album heeft enorm goed verkocht en er is maar 1 Abba sample op te vinden. Ook lijkt de clip niet op Abba en de vormgeving ook niet. Zo kun je dan van alle muziek die een sample heeft of een cover is wel het succes aan de originele writer toeschrijven.

Ook heeft Abba disco nooit uitgevonden maar zelf goed uitgebuit om platen te verkopen. Abba was alles behalve innovatief. Ze schreven/produceerden gewoon retegoede muziek.
pi_39824475
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:05 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik vind dat je hier iets te kort door de bocht gaat. Het hele album heeft enorm goed verkocht en er is maar 1 Abba sample op te vinden. Ook lijkt de clip niet op Abba en de vormgeving ook niet. Zo kun je dan van alle muziek die een sample heeft of een cover is wel het succes aan de originele writer toeschrijven.

Ook heeft Abba disco nooit uitgevonden maar zelf goed uitgebuit om platen te verkopen. Abba was alles behalve innovatief. Ze schreven/produceerden gewoon retegoede muziek.
Heel goed verkocht? Zo'n 9 miljoen geloof ik.. Voor een van de grootste artiesten vind ik dat bar weinig, zelfs met zoveel promotie. Dat verkoopt MJ zonder promotie (laatste album -> Invincible -> rond de 11 miljoen nu)

De clip lijkt niet, de vormgeving niet.. inderdaad, dat boeit ook niet, het gaat om de muziek. En zonder dat catchy sampletje was het nummer niets geweest.
pi_39824643
Niemand verkoopt meer zoveel! Want de tijden zijn veranderd en mensen sinds 2 jaar fanatiek downloaden! De wereld is veranderd!
pi_39824701
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:17 schreef Hapertje het volgende:
Niemand verkoopt meer zoveel! Want de tijden zijn veranderd en mensen sinds 2 jaar fanatiek downloaden! De wereld is veranderd!
Ja, dat klopt, maar om het allemaal op het downloaden af te schuiven vind ik ook zwak.

Trouwens, zou jij niet stoppen met de discussie?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 16:20:19 #67
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39824729
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:50 schreef Megalomaniac het volgende:

Inderdaad, een groot deel komt toch op mening neer. En het is waar dat de fanboys and girls van beide kampen blind zijn voor de nuances van de artiest die ze niet aanhangen. Mij is het om het even.
pi_39824773
Nee... ik vind het te lekker om jullie onzinargumenten te lezen.
pi_39824836
Of je bent gewoon hypocriet en gaat uit de discussie omdat je geen argumenten meer hebt..
pi_39824880
Zal ik het zo zeggen... ik heb genoeg argumenten. Maar ik heb nog een leven naast dit onzingelul. Dus daar ga ik lekker mee verder. Dit is zo zonde van de tijd.
pi_39824885
Ik denk dat Madonna zich prima redt zonder jouw defensieve gedrag op een forum hoor Hapertje, je hoeft je niet telkens persoonlijk aangevallen te voelen
pi_39824955
quote:
Nee... ik vind het te lekker om jullie onzinargumenten te lezen.
quote:
Zal ik het zo zeggen... ik heb genoeg argumenten. Maar ik heb nog een leven naast dit onzingelul. Dus daar ga ik lekker mee verder. Dit is zo zonde van de tijd.
Ehm.. snap jij jezelf nog? Eerst vind je het leuk om onze onzinargumenten te lezen en daarna is het opeens zonde van je tijd..
pi_39825065
Ga toch een baan, partner, huis zoeken en probeer iets te maken van jullie leventjes...
pi_39825117
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:31 schreef Hapertje het volgende:
Ga toch een baan, partner, huis zoeken en probeer iets te maken van jullie leventjes...
Zal moeilijk gaan hè, Michael Jackson fans zijn namelijk mentaal gestoord volgens jou..
pi_39825158
Indeedo... nou genoeg gedold... ik ga weer eens aan het werk! Dag rakkers!
pi_39825161
o o o wat een diss, recht in m'n hart
pi_39825230
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Heel goed verkocht? Zo'n 9 miljoen geloof ik.. Voor een van de grootste artiesten vind ik dat bar weinig, zelfs met zoveel promotie. Dat verkoopt MJ zonder promotie (laatste album -> Invincible -> rond de 11 miljoen nu)

De clip lijkt niet, de vormgeving niet.. inderdaad, dat boeit ook niet, het gaat om de muziek. En zonder dat catchy sampletje was het nummer niets geweest.
Duss heeft Maddy's cd MJ's cd geowned? Ff rekenen Invincible kwam in 2001 uit, dus heeft ie er 5 jaar over gedaan om er 11 milj (bron?) van te verkopen...

Clip komt overheen met vormgeving van de cd, dus wat dat betreft issie geslaagd. En ik denk dat het zonder ABBA sampletje ook wel een nummer 1 geworden was. Want het liedje drijft niet op het sampletje, maar het refrein. Daarbij heeft de 2e single ook veel succes gehad...nummer 1?

De laatste 'grote hit' van MJ was You Rock My World uit 2001...die in de top 20 bleef steken volgens mij, kan het mis hebben hoor.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_39825345
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef Rnnz het volgende:

[..]

9 miljoen is erg veel in deze tijd hoor. Wie verkoopt er op dit moment 9 miljoen albums op basis van 2 singles? En Madonna's album is 9 maanden uit, Invincible 5 jaar; dus als je het werkelijk over verkoopgetallen wil gaan houden moeten we deze discussie over 4,5 jaar voortzetten.

Ik ben het met je eens dat het zonder die sample waarschijnlijk minder succesvol was geweest. Maar dat neemt niet weg dat ze de juiste keuze maakte om die sample te gebruiken. Ze heeft om een pakkende sample een pakkend nummer geschreven. Of wil je soms zeggen dat wat The Fugees gedaan hebben ook heel simpel is? Anders zouden alle artiesten van wie het reportoire bestaat uit covers en samples wel succesvoller zijn toch?
pi_39825381
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:38 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Duss heeft Maddy's cd MJ's cd geowned? Ff rekenen Invincible kwam in 2001 uit, dus heeft ie er 5 jaar over gedaan om er 11 milj (bron?) van te verkopen...

Clip komt overheen met vormgeving van de cd, dus wat dat betreft issie geslaagd. En ik denk dat het zonder ABBA sampletje ook wel een nummer 1 geworden was. Want het liedje drijft niet op het sampletje, maar het refrein. Daarbij heeft de 2e single ook veel succes gehad...nummer 1?

De laatste 'grote hit' van MJ was You Rock My World uit 2001...die in de top 20 bleef steken volgens mij, kan het mis hebben hoor.
Invincible zat even na de release al tegen de 8 miljoen aan.. iets onder Madonna's CD dus. En dat zonder promotie hè, alleen You Rock My World kwam uit als single en werd een hitje in de top10.

Ik vind 't vrij logisch dat de tweede single op 1 heeft gestaan. Met flinke promotie kom je overal.
pi_39825684
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:43 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Invincible zat even na de release al tegen de 8 miljoen aan.. iets onder Madonna's CD dus. En dat zonder promotie hè, alleen You Rock My World kwam uit als single en werd een hitje in de top10.

Ik vind 't vrij logisch dat de tweede single op 1 heeft gestaan. Met flinke promotie kom je overal.
Je kletst echt uit je nek als je zegt dat Invincible geen promotie heeft gehad of gedaan. De cd is in vier kleuren verschenen, overal hingen de posters, een videoclip van 20 minuten etc. Als je het publiek dan nog geen interesse toont dan kun je er inderdaad vanuit gaan dat ze het niet zo goed vinden. Ik durf zelfs te beweren dat Invincible sales vooral te danken zijn aan de nieuwschierigheid van vele "oude" fans. Want op het moment dat alle stekkers uit eventuele verdere promotie worden getrokken kun je ervan uitgaan dat de platenmaatschappij inmiddels weet dat het geen zin heeft omdat ze weten dat het niet aan gaat slaan; ergo het matige top-10 hitje You Rock My World.

En daar komt dan bij dat als je na de release 8 miljoen verkoopt en daarna nog maar een matige 1 miljoen de mensen blijkbaar geen interesse meer in je hebben. Ofwel; ze vonden het niet zo interessant/goed. Ik denk ook dat wanneer MJ nu een album uitbrengt de sales ver onder de 9 miljoen zullen liggen.

Flinke promotie kun je niet kopen anders zou MJ ook wel succesvoller zijn geweest. Of denk je dat hij echt verliefd was op LM Presley en hun kus op TV geen publiciteitstunt was?
pi_39825715
quote:
Ik ben het met je eens dat het zonder die sample waarschijnlijk minder succesvol was geweest. Maar dat neemt niet weg dat ze de juiste keuze maakte om die sample te gebruiken. Ze heeft om een pakkende sample een pakkend nummer geschreven.
Dat was idd een goede keuze, maar ook de makkelijkste. Ze had alleen meer respect gekregen van me als ze zelf iets zou produceren.

Usher, Justin, Destiny's Child, Beyoncé dat soort artiesten halen ook de 9 miljoen wel. En die hebben niet eens zo'n grote status als Madonna.
pi_39825776
Madonna produceert alles zelf! Enne Invincible is een succes omdat die CD overal na enkele weken al onder de 5 euro werd verkocht!
pi_39825825
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:51 schreef OutKast het volgende:

[..]

Je kletst echt uit je nek als je zegt dat Invincible geen promotie heeft gehad of gedaan. De cd is in vier kleuren verschenen, overal hingen de posters, een videoclip van 20 minuten etc. Als je het publiek dan nog geen interesse toont dan kun je er inderdaad vanuit gaan dat ze het niet zo goed vinden. Ik durf zelfs te beweren dat Invincible sales vooral te danken zijn aan de nieuwschierigheid van vele "oude" fans. Want op het moment dat alle stekkers uit eventuele verdere promotie worden getrokken kun je ervan uitgaan dat de platenmaatschappij inmiddels weet dat het geen zin heeft omdat ze weten dat het niet aan gaat slaan; ergo het matige top-10 hitje You Rock My World.

Flinke promotie kun je niet kopen anders zou MJ ook wel succesvoller zijn geweest. Of denk je dat hij echt verliefd was op LM Presley en hun kus op TV geen publiciteitstunt was?
Wat voor promotie heeft Invincible dan gehad? Er is maar een single uitgekomen, terwijl MJ er iets van 5 wilde uitbrengen. Die gekleurde albums noem ik geen promotie. Dat is alleen maar gedaan zodat Sony geld zou krijgen van de fans die het album in alle kleuren wilde.
pi_39825858
quote:
Madonna produceert alles zelf! Enne Invincible is een succes omdat die CD overal na enkele weken al onder de 5 euro werd verkocht!
Ehm, waarom is die CD nou dan gewoon ¤9,99 bij de FRS? Wie zegt overigens dat Madonna niet alles zelf produceert?

Trouwens, ging jij niet aan 't werk? Je maakt jezelf behoorlijk belachelijk zo..
pi_39825865
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:52 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Dat was idd een goede keuze, maar ook de makkelijkste. Ze had alleen meer respect gekregen van me als ze zelf iets zou produceren.

Usher, Justin, Destiny's Child, Beyoncé dat soort artiesten halen ook de 9 miljoen wel. En die hebben niet eens zo'n grote status als Madonna.
Ja, maak je nou een grap ofzo? Jij rekent Madonna af op die ene sample die ze gebruikt heeft? Je gaat voorbij aan de 20 jaar ervoor waarin ze bijzonder veel origineel materiaal heeft gereleased? if so, dan ben ik gelijk klaar met deze discussie.

En de artiesten die jij noemt, op Usher na misschien, hebben wel degelijk dezelfde status als Madonna rond deelfde tijd in hun carriere had. Dus loopt je vergelijking mank.
pi_39825910
Ik ben al klaar met de discussie, Outkast. Jij zou hetzelfde moeten doen. Dit zijn pure kortzichtige fans.
pi_39825931
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:56 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Wat voor promotie heeft Invincible dan gehad? Er is maar een single uitgekomen, terwijl MJ er iets van 5 wilde uitbrengen. Die gekleurde albums noem ik geen promotie. Dat is alleen maar gedaan zodat Sony geld zou krijgen van de fans die het album in alle kleuren wilde.
Heb je je nooit afgevraagd waarom er maar 1 single uitgebracht is? Naar alle verwachtingen is Invincible enorm geflopt. En het is leuk dat jij dat geen promotie noemt maar je geeft het antwoord zelf al; waarschijnlijk zijn er dus ook nog een heleboel sales van Invincible te danken aan het feit dat de fans ze in allerlei kleuren hebben gekocht! Wat dus inhoudt dat de sales eigenlijk nog lager zijn ;-)
pi_39825933
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 16:58 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ja, maak je nou een grap ofzo? Jij rekent Madonna af op die ene sample die ze gebruikt heeft? Je gaat voorbij aan de 20 jaar ervoor waarin ze bijzonder veel origineel materiaal heeft gereleased? if so, dan ben ik gelijk klaar met deze discussie.
Nee hoor, ze heeft best leuke nummers gemaakt vroeger. Ik refereer ook een aantal malen naar haar status, dat die door het verleden groot is en ze daarom meer dan 9 miljoen hoort te verkopen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 17:02:52 #89
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_39826013
MJ is het voor mij
hij is de enige die ik ooit king of pop zal noemen, zijn dans en performance is formidabel
madonna doet me daarintegen maar weinig, vooral de dingen waar ze nu mee komt aanzetten
:')
pi_39826031
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:00 schreef OutKast het volgende:

[..]

Heb je je nooit afgevraagd waarom er maar 1 single uitgebracht is? Naar alle verwachtingen is Invincible enorm geflopt. En het is leuk dat jij dat geen promotie noemt maar je geeft het antwoord zelf al; waarschijnlijk zijn er dus ook nog een heleboel sales van Invincible te danken aan het feit dat de fans ze in allerlei kleuren hebben gekocht! Wat dus inhoudt dat de sales eigenlijk nog lager zijn ;-)
Dat heb ik wel, dat ligt vind ik aan geen promotie. Sony wilde niets weten van promotie. De sales blijven gewoon hetzelfde, al hebben sommige fans meerdere exemplaren. Dat zal bij Madonna ook wel het geval zijn.
quote:
Ik ben al klaar met de discussie, Outkast. Jij zou hetzelfde moeten doen. Dit zijn pure kortzichtige fans.
Dat heb je nou al meerdere malen gezegd. Kortzichtig, mentaal gestoord, kinderachtig, we houden van kinderverkrachters.. wat zijn we allemaal wel niet volgens jou?
pi_39826039
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:00 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Nee hoor, ze heeft best leuke nummers gemaakt vroeger. Ik refereer ook een aantal malen naar haar status, dat die door het verleden groot is en ze daarom meer dan 9 miljoen hoort te verkopen.
Dan moet je je wat meer in de feiten gaan verdiepen. Madonna heeft namelijk nooit dezelfde hoge verkoopaantallen gehaald als MJ. Dus als je ze dan daarop gaat vergelijken verkoopt MJ dus ook weer minder.

Waar Madonna's peak van 1 album bij 19 miljoen ligt, ligt die van MJ bij 34 miljoen. Wat dus inhoudt dat MJ er nu dan nog minstens (in vergelijking met Madonna) 17 miljoen van Invincible had moeten verkopen. Dus zou je Madonna als meer succesvol kunnen zien.

Madonna heeft namelijk altijd rond de 12 miljoen exemplaren van haar albums verkocht. Dus dan is 9 miljoen in deze tijd nog te vergelijken met die aantallen van vroeger dus houd dat in dat ze net zo succesvol is als vroeger.
pi_39826144
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:03 schreef OutKast het volgende:

[..]

Dan moet je je wat meer in de feiten gaan verdiepen. Madonna heeft namelijk nooit dezelfde hoge verkoopaantallen gehaald als MJ. Dus als je ze dan daarop gaat vergelijken verkoopt MJ dus ook weer minder.

Waar Madonna's peak van 1 album bij 19 miljoen ligt, ligt die van MJ bij 34 miljoen. Wat dus inhoudt dat MJ er nu dan nog minstens (in vergelijking met Madonna) 17 miljoen van Invincible had moeten verkopen. Dus zou je Madonna als meer succesvol kunnen zien.

Madonna heeft namelijk altijd rond de 12 miljoen exemplaren van haar albums verkocht. Dus dan is 9 miljoen in deze tijd nog te vergelijken met die aantallen van vroeger dus houd dat in dat ze net zo succesvol is als vroeger.
Waarom is ze succesvoller als ze minder heeft verkocht?
pi_39826277
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:08 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Waarom is ze succesvoller als ze minder heeft verkocht?
Ja, laat maar. Ik snap waarom Hapertje is gestopt met een discussie met jou. Bij deze stop ik er ook mee. Ik snap inmiddels wel waarom je Michael Jackson fan bent.

Tip: ga naar school waar je zowel wiskunde als discussieren kunt leren. Ook leren ze je daar feiten van meningen te onderscheiden en leren ze je begrijpend lezen.
pi_39826374
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Elusive het volgende:
The king.

Madonna is echt niet orgineel hoor, haar nummers van de laatste jaren zijn gewoon oude (meestal onbekende) jaren 70/80 nummers waar dan een dance beat onder word gezet, nou nou
Madonna, the queen of playback die Jackson verslaat qua live shows ? ga je schamen!
Noem eens 1 van die bekende (???) nummers met een dance beat (of bedoel je het sample-tje van gimme gimme gimme) ?
Wat een flauwekul !
Gelukkig zonder haar
pi_39826388
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ja, laat maar. Ik snap waarom Hapertje is gestopt met een discussie met jou. Bij deze stop ik er ook mee. Ik snap inmiddels wel waarom je Michael Jackson fan bent.

Tip: ga naar school waar je zowel wiskunde als discussieren kunt leren. Ook leren ze je daar feiten van meningen te onderscheiden en leren ze je begrijpend lezen.
Daar zit ik nog op.

Mazzel.

Kunnen we weer echt verder met het topic.
pi_39826479
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:15 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Daar zit ik nog op.

Mazzel.

Kunnen we weer echt verder met het topic.
Oh, je zit nog op school. Vandaar.

Even voor de duidelijkheid; ik stop met de discussie met jou, niet de discussie in het algemeen. Pech voor jou en je beperkingen.
pi_39826528
Als je zo gaat redeneren is AZ een betere club dan PSV, omdat 2e eindigen gezien de historie voor hen een betere prestatie is dan PSV wat kampioen wordt
Overigens, er zijn weinig mensen die aan de hand van sales hun fav artiest gaan bepalen [brugklassers misschien]
Van Morrison staat in die lijst onder Britney Spears, dat maakt 'm geen mindere artiest
pi_39826615
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Als je zo gaat redeneren is AZ een betere club dan PSV, omdat 2e eindigen gezien de historie voor hen een betere prestatie dan PSV die kampioen wordt
Overigens, er zijn weinig mensen die aan de hand van sales hun fav artiest gaan bepalen [brugklassers misschien]
Van Morrison staat in die lijst onder Britney Spears, dat maakt 'm geen mindere artiest
Goed uitgelegd
quote:
Even voor de duidelijkheid; ik stop met de discussie met jou, niet de discussie in het algemeen. Pech voor jou en je beperkingen.
Mijn beperkingen? Je redeneert gewoon raar en DrDentz legt precies goed uit waarom.
pi_39826634
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Als je zo gaat redeneren is AZ een betere club dan PSV, omdat 2e eindigen gezien de historie voor hen een betere prestatie dan PSV die kampioen wordt
Ja, en zoals ik al eerder zei, maar wat blijkbaar over het hoofd wordt gezien; je kunt niet aan de hand van sales figures bepalen wie beter is. Het blijft een mening, maar als hij dan toch met cijfers blijft komen dan maar blijft roepen dat Madonna gezien haar verleden meer zou moeten verkopen en daardoor minder succesvol is.....en ik hem dan uitleg dat wanneer dat voor MJ geldt hij dan nog minder succesvol is dan Madonna en hij dat niet wil begrijpen. Tja......
pi_39826681
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:22 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Goed uitgelegd
[..]

Mijn beperkingen? Je redeneert gewoon raar en DrDentz legt precies goed uit waarom.
Lees mijn post hierboven. Weerleg dat eerst maar even. Dat kon je net blijkbaar niet, want je begreep de hele post in het algemeen niet geloof ik. Dus probeer het nog eens. Tot die tijd ga ik ervan uit dat je aan de hand van je domme reactie's niet begrijpt wat ik in het algemeen gepost heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')