Du bist gepwnd bei ein noobquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
De meeste kennen het liedje wel van de Vliegende panters. Broodje Bapao!
Nou, van de week zat ik met dat liedje in m'n hoofd toen ik in de supermarkt liep en dacht.. goh, laat ik eens een broodje bapao kopen. Ik dus een broodje bapao kopen en in de koelkast ermee.
Heb ik vanavond trek en wil ik dat broodje opeten! Blijkt dat m'n broertje dat broodje gevonden heeft gisteravond na het stappen en dat op heeft gegeten!![]()
Nu heb ik honger en ik had gerekend op een broodje bapao!
Kutbroertje![]()
Niet diepvriezen, maar die van de appie halenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan in de magnetron doen.. Eruit halen.. En denken 'tyfus wat heet' Om vervolgens je tanden te zetten in een stuk bevroren vlees..
Wat doe ik fout?
Lemming? Het is een waargebeurd verhaal!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dit een staaltje mooie lemming van jewelste.
of is het zo niet bedoeld?
op wat? kast? auto?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef CasB het volgende:
Hmmm heerlijk, bapaoHeb er vandaag nog 2 op
Meeste broodjes bapao die je zélf moet opwarmen zijn zo enormquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
De meeste kennen het liedje wel van de Vliegende panters. Broodje Bapao!
Nou, van de week zat ik met dat liedje in m'n hoofd toen ik in de supermarkt liep en dacht.. goh, laat ik eens een broodje bapao kopen. Ik dus een broodje bapao kopen en in de koelkast ermee.
Heb ik vanavond trek en wil ik dat broodje opeten! Blijkt dat m'n broertje dat broodje gevonden heeft gisteravond na het stappen en dat op heeft gegeten!![]()
Nu heb ik honger en ik had gerekend op een broodje bapao!
Kutbroertje![]()
Klein gaatje in de verpakking maken.. uit de diepvries.. aantal wat en duur aanhouden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan in de magnetron doen.. Eruit halen.. En denken 'tyfus wat heet' Om vervolgens je tanden te zetten in een stuk bevroren vlees..
Wat doe ik fout?
Hetzelfde als ik .. ik ben er ook geen fan van.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat doe ik fout?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |