thanks.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef F1Bas het volgende:
http://www.wuite.com/ultras/downloads/mijnclub.mp3
Voor de gene die 'mijn club' nog niet op MP3 hebben![]()
http://www.amsterdamarena.nl/uploads/oost_1.gifquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Trancelocator het volgende:
@ Wolf: Maar ik vind die plattegrond van jou wel mooier, waar komt die vandaan?
Hoe was het eten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef ILCILA het volgende:
hatstikke leuk jongens, wat een avond hier in hardenberg, een goed spelend hhc dat zeker in het eerste kwartier het betere van het spel en zeker de grotere kansen had, morgen een uitgebreid verslag van deze wedstrijd, en veel lof voor ajax trouwenseerst de jongens van het G team benaderen en dan pas de kids! grote klasse....
stam wat een held....
Oh daar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
http://www.amsterdamarena.nl/uploads/oost_1.gif
Ik vind die van jou mooierquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:46 schreef Trancelocator het volgende:
@ Wolf: Maar ik vind die plattegrond van jou wel mooier, waar komt die vandaan?
ontzettend gezellig, dat die David End er toch zo naast kan zittenquote:
welk plaatje je gebruikt maakt mij niet uit, alleen denk ik dat het wat minder rommelig wordt als je de namen eronder zet in een lijstje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen hoor. Zorg ik er wel voor dat het goed past bij de rest van de OP.![]()
Ik ga ook voor het plaatje van Trancequote:
quote:Mitea twee tot zes weken aan de kant
Donderdag 13 juli, door RI, Amsterdam, 21.19u GMT+01.00, AS
Ajax-aanvaller Nicolea Mitea is in de tweede helft van de oefenwedstrijd tussen HHC Hardenberg en Ajax geblesseerd van het veld gegaan.
Mitea heeft iets gescheurd in zijn bovenbeen, aldus de aanvaller zelf na afloop. Zijn herstel zal twee tot zes weken duren.
Per vak moet je de namen gewoon bij elkaar houden, dus in een rijtjes. Voor het overzicht. Dus op jouw manier, maar dan wel met lijntje die direct wijzen naar het betreffende vak. Ik zal snel het een en ander uitwerken. Straks het resultaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
welk plaatje je gebruikt maakt mij niet uit, alleen denk ik dat het wat minder rommelig wordt als je de namen eronder zet in een lijstje.dat was eigenlijk mijn punt.
ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Per vak moet je de namen gewoon bij elkaar houden, dus in een rijtjes. Voor het overzicht. Dus op jouw manier, maar dan wel met lijntje die direct wijzen naar het betreffende vak. Ik zal snel het een en ander uitwerken. Straks het resultaat.
Als je nu nog niks gehoord hebt zal het wel 411 zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik zit nog steeds in spanning welk vak het nou wordt voor mij, 411of 409/410. Had al gerekend op 411, maar er zijn 90 plaatsen vrij gekomen op 409/410 dus heb mij daarvoor ingeschreven. Maar even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Zou wel echt chill zijn mocht ik alsnog in 409/410 terecht komen.
Ja daar ging ik ook vanuit. Alleen sinds vorige week zijn er 90 extra plaatsen vrij gekomen omdat er mensen van 410 naar zuid zijn verplaatst. En nu is het dus een heel gedoe blabla. (lees 410 forum:P)quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je nu nog niks gehoord hebt zal het wel 411 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |