Ah, nog steeds liefhebber van de underdog dus....quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik sta zij-aan-zij met de Palestijnse Hamas/Hezbollah/Fatach broederbewegingen!![]()
tuurlijk. wat een gelul, alweer zon naprater van de tv.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En de enige reden dat Israël nu een prachtig land is, is dat de joden dat er van hebben gemaakt. Anders was het nu nog een onwelvarend en onderontwikkeld gebied.
Ben je er geweest dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tuurlijk. wat een gelul, alweer zon naprater van de tv.
ga er eens heen eikel, dan zie je wat ik bedoel en het heeft niks met de politieke macht te maken daar die zogenaamd alles ontwikkeld, het land is er altijd al geweest.
Kerel, vertrek jij eens lekker naar het MO, en help je broeders. Het eerste wat ze doen is je onthoofding op video vastleggen om zo hun zaak te helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga er eens heen eikel, dan zie je wat ik bedoel en het heeft niks met de politieke macht te maken daar die zogenaamd alles ontwikkeld, het land is er altijd al geweest.
Wat zijn jouw wel-geīnformeerde bronnen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Noem dan eens wat wetenschappelijk verantwoorde literatuur over het conflict die jou zo verlicht heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, anders zou ik zon post niet maken... hoe ben jij in godsnaam geboren met zon intellect van een kever.quote:
Video.google.com!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wel-geīnformeerde bronnen dan?
teveel om op te noemen maar je kunt voor het gemak bijvoorbeeld de docu die ik in dit topic gezet heb bekijken, die past iig in de context.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem dan eens wat wetenschappelijk verantwoorde literatuur over het conflict die jou zo verlicht heeft.![]()
Ja, tuurlijk ben je er geweest.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, anders zou ik zon post niet maken... hoe ben jij in godsnaam geboren met zon intellect van een kever.
F-16I Fighting Falcon (Sufa) gaat dat wel halen maar ze laten die klus(iraanse kerncentrales) waarschijnlijk liever over aan de Amerikanen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat is de range van een F16 met een flinke weaponload?
En Teheran ligt ongeveer in het midden van het land. Om het Oosten te kunnen bereiken, zit je minimaal op 3000 km (+ een terugreis van even zoveel).
Ik zet er een glaasje bier op dat jij zelden achter je PC vandaan komt, laat staan buiten je eigen provincie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja, anders zou ik zon post niet maken... hoe ben jij in godsnaam geboren met zon intellect van een kever.
Wie zegt dat ik er niet ben geweest...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
politici en mensen die nadenken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw wel-geīnformeerde bronnen dan?
je verstand.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niet ben geweest...
Samen bier zuipen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zet er een glaasje bier op dat jij zelden achter je PC vandaan komt, laat staan buiten je eigen provincie...
Je hoeft ook niet alles op te noemen, maar een aantal titels zou wel leuk zijn. Weten we ten minste zeker dat je niet alles uit je duim zuigt, of je op slechts één dubieuze bron baseert.quote:
ja ik ben er geweest ja.quote:
Heb je nu ook al contact met mijn verstand. Je beschikt wel over wonderbaarlijke vermogens moet ik zeggen.quote:
tja, men is meer bezig met aanhoren van mainstream.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Apropos het volgende:
Wat geweldig! Waarom ondernemen niet meer mensen mislukte pogingen tot sarcasme zonder enige nieuwsbron of nieuwswaarde?
klopt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb je nu ook al contact met mijn verstand. Je beschikt wel over wonderbaarlijke vermogens moet ik zeggen.
Gelukkig schotel JIJ ons respestable bibliografie voor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tja, men is meer bezig met aanhoren van mainstream.
dan dat men zelf wat onderneemt te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |