Meer dan jij, gezien je stompzinnge uitlatingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
topicreport me maar, het is een moordenaarsbende, of heb jij ook al geen verstand van de Zionistenbeweging die nu aan de macht is?
I feel your pain.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ISRAEL HAD THE RIGHT TO RESPOND TO THIS INEXCUSABLE ACT OF PROVOCATION
aldus een analepompsnol op de tv @ CNN.
nu mag ik die hoerige kleuter er op wijzen dat het middenoosten onder belegering en genocide is van israel?
zoiets heet gecoordineerd verzet trut.
Het is toch een moordenaarsbende man!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je dit aanpassen? of wil je een topicreport?
zo wil je vast niet dat er over je moeder gepraat wordt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
ISRAEL HAD THE RIGHT TO RESPOND TO THIS INEXCUSABLE ACT OF PROVOCATION
aldus een analepompsnol op de tv @ CNN.
nu mag ik die hoerige kleuter er op wijzen dat het middenoosten onder belegering en genocide is van israel?
zoiets heet gecoordineerd verzet trut.
Ja die is namelijk wel heel eerlijk en objectief.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
echt die lui draaien alles om op de TV, kijk die docu voor onderbouwing.
Ik vond m wel vet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het is toch een moordenaarsbende man!![]()
Kijk maar eens wat die vuile Sharon vroeger allemaal heeft uitgespookt!
ga duimzuigen simpele.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meer dan jij, gezien je stompzinnge uitlatingen.
"oe oe ik weet egt meer dan jij plato want ik kkijk een docu!"quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga duimzuigen simpele.
"oe oe ik weet egt meer dan jij bajgardijan want ik kkijk ut niews!"
jij kent sharon dus ook al niet, en zijn achterban ook niet, jje weet nul punt nul van wat het zionisme inhoud.quote:
Zelf-supporting docu's op internet zijn echt betrouwbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga duimzuigen simpele.
"oe oe ik weet egt meer dan jij bajgardijan want ik kkijk ut niews!"
Oe, nou inderdaad een zware overtreding van de policy hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je dit aanpassen? of wil je een topicreport?
De enige groep die alles steeds weer draaien zijn gemeenzaam bekend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
echt die lui draaien alles om op de TV, kijk die docu voor onderbouwing.
Hij was vrij dik hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij kent sharon dus ook al niet, en zijn achterban ook niet, jje weet nul punt nul van wat het zionisme inhoud.
bedankt voor je tijd.
Nee, dat is het niet, maar zolangzamerhand lijkt het er op dat over Israël alles geschreven mag worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oe, nou inderdaad een zware overtreding van de policy hoor.
Goede opmerking.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het zionisme moet vernietigd worden!
Nou nou.. Kan dat niet wat rustiger?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
Palestina moet vernietigd worden!
Terroristen en hun helpers moeten worden uitgeroeid!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:38 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het zionisme moet vernietigd worden!
Ik kijk niet alleen een docu, ik ga honderden meespelende zaken na, dingen die de mainstream media andersom uitzend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef Disorder het volgende:
[..]
"oe oe ik weet egt meer dan jij plato want ik kkijk een docu!"
klopt, begin bij het zionisme.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Terroristen en hun helpers moeten worden uitgeroeid!![]()
Zionist dat je bent!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou nou.. Kan dat niet wat rustiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |