yups, Raymakers op de linksback positie was geen succes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Dylan Dog het volgende:
4-0 van Sparta verloren? Oef...
Pics pics picsquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat wel postitief is is het volgende, al is het alleen al vanwege zijn vriendin
Vraag es effe niet teveel van me....quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:46 schreef Yeahinho het volgende:
hoe was de opstelling DG?
Ah, dus je hebt weer ouderwets de hele wedstrijd lopen lullen over van alles en nog wat, en vooral niet gelet op het spel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vraag es effe niet teveel van me....
Zoiets ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt weer ouderwets de hele wedstrijd lopen lullen over van alles en nog wat, en vooral niet gelet op het spel?
quote:Brayton Biekman naar amateurs
Brayton Biekman heeft zijn loopbaan als voetbalprofessional in de ijskast moeten zetten. De zoektocht van de linksbuiten naar een nieuwe profclub is op niets uitgelopen. Rijnsburgse Boys is de nieuwe club van de aanvaller.
De 27-jarige ex-prof probeerde via oefenstages bij HFC Haarlem en TOP Oss alsnog aan de bak te komen, maar daarin is hij niet geslaagd. De voetballer, die in 2003 amateurclub SHO verruilde voor FC Den Bosch, voetbalde het afgelopen halfjaar bij Excelsior. Daar slaagde hij er in vijftien duels geen enkele keer in te scoren.
Een jaar eerder lukte Biekman dat wel. Toen produceerde hij drie goals in zestien wedstrijden. De vier overige doelpunten die op het CV van Biekman terug te vinden zijn, maakte hij in dienst van FC Den Bosch. Voorlopig blijft zijn profloopbaan beperkt tot 81 duels. Daarin scoorde Biekman zeven keer.
Zaterdag dient de voetballer zich in Rijnsburg te melden voor de eerste training van het seizoen. Het geel/zwarte tricot van de topamateurclub zal Biekman op 1 augustus, als Rijnsburgse Boys oefent tegen Argon, voor het eerst dragen
bron:voetbalprimeur.nl
Én hard rennen, vergeet dat niet!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:48 schreef tong80 het volgende:
Biekman kon hoog springen. Dat was het wel zo'n beetje dacht ik.
Klopt, stond in de bevestigde transfers al.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:45 schreef Yeahinho het volgende:
Biekman komt nergens aan de bak en vertrekt weer naar de amateurs.
[..]
Ik waarschijnlijk wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:39 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk wel dat ik ga kijken. TR niet, die zit ergens aan de andere kant van de wereld.
Van DG en Lady weet ik het niet.
Bron: www.nu.nlquote:Spaanse media melden akkoord over Van Nistelrooy
Uitgegeven: 27 juli 2006 10:54
AMSTERDAM - Real Madrid en Manchester United hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Ruud van Nistelrooy naar de Spaanse hoofdstad. Dat melden verschillende Spaanse media donderdag. De Engelsen zouden een bod van vijftien miljoen euro op de 30-jarige aanvaller hebben geaccepteerd.
Van Nistelrooy zou donderdagavond in Madrid arriveren om een driejarig contract te ondertekenen bij de Koninklijke. Vrijdag ondergaat de Brabander dan een medische keuring.
Volgens de berichten had Manchester United eigenlijk zeker zeventien miljoen euro willen ontvangen voor de Nederlander, die in 2001 voor bijna dertig miljoen euro werd overgenomen van PSV. Uiteindelijk gaf de Engelse club toch het groene licht, om te voorkomen dat de transfer zich onnodig zou voortslepen.
Van Nistelrooy speelde behalve voor Manchester en PSV voor SC Heerenveen en FC Den Bosch. Hij maakte voor de Mancunians 95 treffers in 150 competitieduels.
en ik heb er nog geen een gemist, vanavond de eerstequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
Nog geen enkele wedstrijd van FC geweest dan, Lady? Zelfs je pa heb ik er al gezien.
Nee nog geen tijd gehad. Te druk geweest met de verbouwing. Als het goed is ga ik vanavond met mn paquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
Nog geen enkele wedstrijd van FC geweest dan, Lady? Zelfs je pa heb ik er al gezien.
Lijkt me dat je dan naar Haaksbergen mag. Spijkenisse is niet best, die zie ik dat niet winnen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
Spijkenisse/HSC'21 v FC voor de beker wordt op 19 septermber gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |