Nou, wat dat betreft zit er in het nummer "Joris en Jan" ook een stukje tekst waarvan ik denk: SORRY?!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:17 schreef Messenga het volgende:
Wat een belachelijke asociale nummers trouwens
"en toen mn tiet besteeg"
ze zijn 12
Ik was vroeger ook heeeeeelemaal fan van die tweeling!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef MortChill het volgende:
"Tieten" is ranzig. Ik vind het liedje over dat tuintje, door die tweeling, het leukst.
Ja, ze vielen wel op met dar boerenaccent tussen de Gooise kakkertjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook heeeeeelemaal fan van die tweeling!
Dat tuintje met onbespoten rode kool en zo.
bij nader inzien zag die tweeling er wel behoorlijk irritant uit. "maar dat is nog altijd beter dan een hap insecticide"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook heeeeeelemaal fan van die tweeling!
Dat tuintje met onbespoten rode kool en zo.
lol... dat is echt een heel treurig liedje. Iets te deprimerend voor kinderen, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Dit vind ik nog altijd een van de mooiste...
DE LEK
l
"Mijn vader is een ster" is ook zo'n treurig nummerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:05 schreef MortChill het volgende:
[..]
lol... dat is echt een heel treurig liedje. Iets te deprimerend voor kinderen, als je het mij vraagt.
Treurig ja, maar wel mooi, het is me altijd bijgebleven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:05 schreef MortChill het volgende:
lol... dat is echt een heel treurig liedje. Iets te deprimerend voor kinderen, als je het mij vraagt.
Ik vind het nogal hard en onnodig dat jonge kinderen met de dood van ouder(s) geconfronteerd worden. Dat is zowat het ergste dat een kind kan overkomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Treurig ja, maar wel mooi, het is me altijd bijgebleven.
Ja, en mag je er daarom geen aandacht aan besteden of niet over zingen? Ik denk juist dat het heel belangrijk is dat het bespreekbaar is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef MortChill het volgende:
Ik vind het nogal hard en onnodig dat jonge kinderen met de dood van ouder(s) geconfronteerd worden. Dat is zowat het ergste dat een kind kan overkomen.
Mee eens! Die kinderen kunnen dan hun gevoelens uiten in het lied en erover praten! (Klinkt misschien beetje apart, maar het is wel zo!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en mag je er daarom geen aandacht aan besteden of niet over zingen? Ik denk juist dat het heel belangrijk is dat het bespreekbaar is.
Ja,waarom niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:40 schreef Geckoo het volgende:
maar als ik trouwens zoek op de zanger van het nummer me vader is een ster dan kom ik dus iemand tegen die vrij actief isin de it wereld, zou dat nou dezelfde zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |