Ik zat al chloot te sprayen. De eerste gedachte was, hé zwembadlucht, de volgende stap was wegrennen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:57 schreef MUUS het volgende:
Ik was met anti-kalkmeuk bezig en daar staat op dat het de ogen en huid irriteert.
Uit ervaring weet ik dat dat waar is..
Neh.. ben er nog.. LoLzquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:14 schreef Tally het volgende:
Ja erg hoor..
Misschien dat mensen onderweg zijn naar huis
Anytime Tilly.quote:
Die naam hoef ik niet zo te lezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:23 schreef n00cL30n het volgende:
Tilly.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:25 schreef Harrie het volgende:
Ja ik ben ook Geil en heb een nieuwe hond
Moppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:
Hej koel man!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker, bezig vader te worden, althans, daar is mijn vrouw mee bezig
Je vrouw is bezig vader te worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Harrie het volgende:
Nee ik heb geschoten, zij doet nu het harde werkquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vrouw is bezig vader te worden?
Dan gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Harrie het volgende:
Nee ik heb geschoten, zij doet nu het harde werk
Ik las gezopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Harrie! Leef jij ook nogquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:25 schreef Harrie het volgende:
Ja ik ben ook Geil en heb een nieuwe hond
Is het besmettelijk ofzo!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wel Halal he!?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:32 schreef Jarno het volgende:
Goed. Ik ga maar eens een broodje dood schaap bereiden. Honger enzo.
Demmit jij bent nog eerder op dan ik men !quote:
Mogguh Jarno ! , heb je al tieten gespot?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:27 schreef Jarno het volgende:
Ja.
Tot nog toe is het een tietloze vrijdag J!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Mogguh Jarno ! , heb je al tieten gespot?
Ik heb er alleen 1 stel gezien aan de pomp , maarja he shirt eroverheen enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tot nog toe is het een tietloze vrijdag J!
Preutse wijven ook altijd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb er alleen 1 stel gezien aan de pomp , maarja he shirt eroverheen enzo
Ja en dat dan om 6 uur 's morgens , bedoel er is dan zowat niemand dus dan ken dat best ff uit he ?quote:
He Noob !quote:
Mogguh Tallyquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:25 schreef Tally het volgende:
Mogguh!
Hmm..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Zo! mogguh!!
Heb net al een gigantisch probleem opgelost op het werk. Mijn dag kan niet meer stuk. Vanavond vuurwerk op Scheveningen. w00t!
Dat had ik vanochtend bij de pomp al door.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:32 schreef Jarno het volgende:
Dit wordt 'm niet hoor, vandaag. Maar goed dat het bijna weekend is.
Vuurwerk roelt du sjit men! En het is maar 15 minuten van mijn huisje. \O/quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm..
Das leuk!
Eens kijken of ik nachtdienst heb (want ja eigenlijk heb ik die maar ja)..
Dan wil ik daar wel heen
Ken je dan niet beter gewoon met een biertje in je hand in je tuinstoel zinken ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vuurwerk roelt du sjit men! En het is maar 15 minuten van mijn huisje. \O/
Van de mijn een uurtje..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vuurwerk roelt du sjit men! En het is maar 15 minuten van mijn huisje. \O/
En ik heb 26 juli pas weer internet dus je ken ook niet naar mij toe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de mijn een uurtje..
Daarom kan het ook niet als ik nachtdienst heb want dan moet ik binnen een half uurtje thuis zijn en internet hebben
Whehehehe wat zal je afkicken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik heb 26 juli pas weer internet dus je ken ook niet naar mij toe.
Q.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
Landverrader.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
Landverrader.
Ik ga een megagroot luchtbed kopen voor op de campingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh K.
Wat ga jij allemaal voor burgerlijks doen dit weekend?
Ik ga 2 keer bbq-en en mijn auto in de was zetten denk ik.
In elk geval bedankt kanjer!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik heb 26 juli pas weer internet dus je ken ook niet naar mij toe.
De Campingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:29 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ga een megagroot luchtbed kopen voor op de camping
Die past opgeblazen achterin je nieuwe auto.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:29 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ga een megagroot luchtbed kopen voor op de camping
dat heet de tent opzettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ik moet de kampeerspullen ook nog campingklaar maken.
Dat is reeds gebeurd.quote:
Tja... gedaan toen ik 16 was.... Jeuhj met mijn kameraden naar Texel fietsen met de tent achterop.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:48 schreef Tally het volgende:
Ja ach voor een weekendje vind ik het wel grappig..
Maar verleden jaar ben ik 2 weken geweest..
Dat vind ik minder grappig
Pfff, luxepaardje. Camperen is da b0mb.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:50 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk gewoon niet grappig..
Eensch!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:52 schreef Jarno het volgende:
Kramperen! Je bent toch geen pauper, JK?!
Ook daar ben ik het mee eens.. LOLzquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er is niks pauperigs aan kamperen, J.
Goedkope vliegvakanties naar Spanje of Turkije. Dát is pas pauperig.
Idd ja..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pfff, luxepaardje. Camperen is da b0mb..
Ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat doen wij dus ook niet..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jeps.. daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd ja..
Luxe wil ik..
Veel luxe.. Niet met een toiletrol lopen over een grasveld..
Of in de rij moeten staan voor de douche.![]()
Nu ja, je moet ervan houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:58 schreef Jarno het volgende:
Ook.
Maar nee, ik heb er iets tegen. Niet tegen campings an sich, we hebben vorig jaar in Italie wat campings gedaan maar dat was in zo'n stacaravan oid, prima te doen hoor. Maar in zoeen sjiek hendig tentje? *ril*
Ik zit aan mijn derde bakkie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
FF tijd voor koffie!
Ieder zijn ding JK.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, je moet ervan houden natuurlijk.
Toevallig is dat in mijn geval zo.
Ook wel sjiek hendig dat de eega er hetzelfde over denkt.
Ja okay, regen is kut.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef Jarno het volgende:
Ieder zijn ding JK.
Ergens kon ik wel de charme van zo'n tentje inzien hoor, maar als ik dan zie hoe die mensen erbij zitten als het 2 dagen regent, dan pas ik weer. Dan vind ik een huisje ofzo toch net ff wat lekkerder. Maar ik moet zeggen dat ik sinds vorig jaar niet meer zo heel negatief sta tegenover het fenomeen camping. Als ik maar niet in een tent hoef, dus.
whehehheequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:06 schreef Jarno het volgende:
Ik ben licht claustrofobisch paranoide schizofreen aangelegd, JK.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik couscous wil eten ga ik wel naar de buurman..
Ik voel voor zulke landen echt helemaal niets..
Wij zijn een keer in Tunesie geweest. Mooi land, jammer van de inwoners.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg van die paupers..
Als ik couscous wil eten ga ik wel naar de buurman..
Ik voel voor zulke landen echt helemaal niets..
Die heb ik in masterdam ook hoef ik tenminste niet naar marokko , al merk je weinig verschil dat wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:09 schreef Armageddon het volgende:
Turkije en Spanje zijn zeau 2000. Marokko is het helemaal tegenwoordig. Ze hebben er zelfs al hoeren. \O/
Buitenlandequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij zijn een keer in Tunesie geweest. Mooi land, jammer van de inwoners.
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef GI het volgende:
Wat een kleine opmerking al kan veroorzaken hier.
Kamperen.
Doubt it. Ik ga (hoe burgelijk) naar dezelfde camping als de camping waar mijn ouders heengaan. En die camping heb ik jou nog nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Als ik je/jullie maar niet tegenkom ergens op een municipal..
Ik maak me TOTAAL niet druk tijdens het kamperen. Ik zet mijn tentje op en heb lekker vakantie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap dat kamperen en caravan gedoe niet. Heb je eindelijk vakantie en dan ga je je druk lopen maken in zo'n kuttent of in een veel te kleine caravan.
Maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Nou men , er zijn hendig sjieke caravans voor paupers als jij !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap dat kamperen en caravan gedoe niet. Heb je eindelijk vakantie en dan ga je je druk lopen maken in zo'n kuttent of in een veel te kleine caravan.
Maar goed dat zal wel aan mij liggen.
Waar is die camping ergens?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef GI het volgende:
Doubt it. Ik ga (hoe burgelijk) naar dezelfde camping als de camping waar mijn ouders heengaan. En die camping heb ik jou nog nooit eerder gezien
Waarom zou je zo'n huis meetrekken achter je wagen als er OVERAL vakantiehuisjes staan gekkenhuis!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou men , er zijn hendig sjieke caravans voor paupers als jij !
Hoezo klein men :
685cm.
[afbeelding]
Omdat je dan zo een hendig sjiek zigeunerkamp op mag.!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n huis meetrekken achter je wagen als er OVERAL vakantiehuisjes staan gekkenhuis!
Met Frans Bauer muziekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat je dan zo een hendig sjiek zigeunerkamp op mag.!
*check*, steering clear of Le Mans.quote:
ooit moet ik zo een caravan.quote:
Of Hazesquote:
Koop je dan ook een oude MB 200D voor ervoor?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef Joene het volgende:
ooit moet ik zo een caravan.
Tuurlijk ! dat hoort erbij !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Koop je dan ook een oude MB 200D voor ervoor?.
Wat dacht je van die mooie rode gordijntjesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Troel het volgende:
Vooral dat haardrekje doet het hem!
Zo dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk ! dat hoort erbij !
Zie hoe ze er van binnen uitzien :
[afbeelding]
We hebben in Malta een dag-cruiseje ron dat klote-eiland gedaan. ZIEK dat we geweest zijn, ZIEK!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Wat me dan wel weer kan bekoren is zoeen sjiek hendig schip. Deze bijvoorbeeld.
http://www.riva-yacht.com/
Men ! Hallo ! je moet er mee op zo een zigeunerkamp he ! als het te luxe is slopen ze alles eruit !quote:
Ik wil easycruise gaan testen !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
We hebben in Malta een dag-cruiseje ron dat klote-eiland gedaan. ZIEK dat we geweest zijn, ZIEK!.
Je moet ook zeebenen hebben hè.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
We hebben in Malta een dag-cruiseje ron dat klote-eiland gedaan. ZIEK dat we geweest zijn, ZIEK!.
Ik heb het over mijn spierwitte blouse geknoeitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef n00cL30n het volgende:
Oef.. dat brengt het totaal op vier....
...koffie ... goed....
en die heb jijquote:
Heerlijk, he tis jammer dat het niet kleurt in mijn slaapkamer, anders had ik ze voor daar willen bestellenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat dacht je van die mooie rode gordijntjes
Nee, veel te veel kans dat je in het water valtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Wat me dan wel weer kan bekoren is zoeen sjiek hendig schip. Deze bijvoorbeeld.
http://www.riva-yacht.com/
Mooi lampje erachter.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk, he tis jammer dat het niet kleurt in mijn slaapkamer, anders had ik ze voor daar willen bestellen![]()
Die bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wist niet dat Riva tegenwoordig zulke lelijke patsmeuk maakt trouwens. Die oude houten benne stukken mooier..
WAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Joene het volgende:
HOEREN
Achterdam Alkmaar.quote:
Blouse uit. Blouse uit! DOE DIE BLOUSE NOU UIT!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn spierwitte blouse geknoeit
Zie jij toch niets van..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Blouse uit. Blouse uit! DOE DIE BLOUSE NOU UIT!!!
Ja ik hoorde net dat ik geen nachtdienst heb dit weekend..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Maar T, 23:00 inderdaad.
Vuyghe Friesche sletjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Geile bende. http://www.nu.nl/news/778706/12/Tongzoenen_voor_een_drankje.html
Nee dat snap ik. Dat zou wel erg hard zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik hoorde net dat ik geen nachtdienst heb dit weekend..
Dus ik dacht mooi op naar Scheveningen..
Mijn man heeft liever niet dat ik ga.. Hij kan zelf niet mee..
En normaal gesproken zou ik zeggen fuck it..
Maar nu dus even niet![]()
Nee..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog updates op het Arie front eigenlijk, Tal?
Dat gebeurt niet alleen in friesland !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Geile bende. http://www.nu.nl/news/778706/12/Tongzoenen_voor_een_drankje.html
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef Tally het volgende:
Weet alleen dat hij geopereert word maandag om dan te zien wat het precies is en hoe het er uit ziet..
Maar ik heb nou ff iets gemist he , hij moest een mri ofzo en toen kwam dit naar voren ? maar wat had hij voor iets dat hij dat onderzoek moest ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef Tally het volgende:
Weet alleen dat hij geopereert word maandag om dan te zien wat het precies is en hoe het er uit ziet..
Mijn man bezoekt de dokter nooit.. In de 7 jaar dat wij nu met elkaar omgaan is hij wel geteld 2 keer geweest..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar ik heb nou ff iets gemist he , hij moest een mri ofzo en toen kwam dit naar voren ? maar wat had hij voor iets dat hij dat onderzoek moest ?
Demmit beebquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man bezoekt de dokter nooit.. In de 7 jaar dat wij nu met elkaar omgaan is hij wel geteld 2 keer geweest..
Een week voor de bruiloft had meneer last van zijn schouders.. Toch even gaan want hij wilde toch even weten wat het was voor we naar het buitenland gingen..
Was niets aan de hand.. Pilletje gehad.. Mja.. Zo eigenwijs als hij is niet ingenomen..
Want hij had een zalfje verwacht..![]()
Mja.. De dokter wilde dus even naar zijn schouders kijken.. En zag op zijn rug een bultje zitten..
Beetje voelen en drukkenen toen wilde ze dat hij naar het ziekenhuis ging voor een echo want voelde niet goed aan..
Echo gehad.. 3 artsen bij geweest.. Beetje kibbelen met elkaar.. Konden niets zeggen..
Binnen een week moest de MRI scan gedaan worden.. Die is dus afgelopen donderdag geweest..
En afgelopen dinsdagochtend belde de assistente dat wij met spoed langs moesten komen..
Uitslag gekregen.. Weg gebonjourd door de huisarts.. Mijn man is naar zijn werk gegaan..
En ik naar het ziekenhuis..
Moeilijk moeilijk moeilijk.. pas over weken tijd.. Ik de brief gegeven die ik van de huisarts heb gekregen..
O jauhm maandag? ochtend? 10:20..
Oke.. Dus ja nu afwachten
eejquote:
Ja Goed he bijna weekend !quote:
Huftâh.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef Armageddon het volgende:
VRIJMIBEAU!
Anytime... Toch wel ff de moeite waard om weer eens uit die lurck-stand te komen!quote:
Geen Stijlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Moet je dit nu weer lezen.![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/014884.html
Hm, dat deerntje het dichtst bij de camera ziet er wel okay uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Moet je dit nu weer lezen.![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/014884.html
Zekers. Heb net via de politie Haaglanden al even haar NAW gegevens opgevraagd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, dat deerntje het dichtst bij de camera ziet er wel okay uit.
Ghehehehe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef n00cL30n het volgende:
Om de gemoederen maar weer ff te ontlasten weer even een John and John:
[afbeelding]
Hey Graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:51 schreef Tally het volgende:
n00b dies leuk!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zekers. Heb net via de politie Haaglanden al even haar NAW gegevens opgevraagd.
49 minuten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Duurde het verzinnen van die smiley echt een half uur, Skaai?
Misschien vallen ze gewoon extra op omdat ze zo klein is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet dat je dikke oren hebt ofzo hoor.
Of misschien is het hoofd zo groot?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien vallen ze gewoon extra op omdat ze zo klein is.
Misschien dus, he.
snap hem nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Of misschien is het hoofd zo groot?
Maar misschien he..
O gaat het over jouquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:43 schreef MUUS het volgende:
Klein, dikke oren en een groot hoofd.
Ik ben geen hobbit..
Ik snapte 'm nu pas ja nou goed zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Duurde het verzinnen van die smiley echt een half uur, Skaai?
En grote tieten!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:43 schreef MUUS het volgende:
Klein, dikke oren en een groot hoofd.
Ik ben geen hobbit..
Ben een beetje aan het hyperen hier... korte aandachts-span.... euh....quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
En grote tieten!
Althans, dat zeggen ze.
Wat???????????????quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het hyperen hier... korte aandachts-span.... euh....
Ze? Ze? ZE?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
En grote tieten!
Althans, dat zeggen ze.
Dank je MUUSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:48 schreef MUUS het volgende:
Tally, dikke zoen van mij nog even. Ik denk aan jullie maandag..
[..]
Ze? Ze? ZE?
Wie zijn ze? Welke ze? Waar ze?
Waar hebben we het over......???quote:
Nou die!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:48 schreef MUUS het volgende:
Tally, dikke zoen van mij nog even. Ik denk aan jullie maandag..
[..]
Ze? Ze? ZE?
Wie zijn ze? Welke ze? Waar ze?
Dat gevoel heb ik ook..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Waar hebben we het over......???
Uh ja.. te veel caffeine... Het is weer zo verrrrrrrrrrrrr!
Oh die die!quote:
Dankje!quote:
RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook..
Beetje hyper de pieppppppppppppp nie hoera..
Nou, wat je maar okay vind.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:52 schreef MUUS het volgende:
Die zijn wel okay.
* Tally ziet n00b rondjes draaien..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Waar is je bier en waar is dequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef NJ het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag.
Lekker niksen, beetje fokken, beetje tv-kijken, heerlijk.
Jointje roken, pussy kijken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef NJ het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag.
Lekker niksen, beetje fokken, beetje tv-kijken, heerlijk.
Godverdomme zit je me weer met je telelens te stalken ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Jarno het volgende:
Jointje roken, pussy kijken.
Puik plan. Tussendoor doe ik ook nog even bbq-en.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef NJ het volgende:
Vanavond.
Wie gaat er nou naar een joint kijken!quote:
Neen.quote:
Ik haal vanavond shoarma.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Puik plan. Tussendoor doe ik ook nog even bbq-en.
Zo is't maar net, mien jong. Hoe spekker, hoe lapper, hoe beter.quote:
M'n oma zei altijd: lap de spek niet op de BBQ mits je beter biert.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo is't maar net, mien jong. Hoe spekker, hoe lapper, hoe beter.
Hmmm.. Rondjes draaien zorgt toch voor plezier?????quote:
Leg het op aluminiumfolie, dan kan het prima.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou shoarma op de bbq kunnen?
Misschien vanavond maar even proberen.
Ja, een "pannetje" maken van een stuk alufoliequote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet wel dat het niet slim is je 2 kW BBQ af te dekken met zilverfolie om even wat visjes te kunnen bakken. [insert verhaal over roodgloeiend element en gesmolten plastic].quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, op zich is de buren uitroken een puike hobby maar je moet toch wat als je slechts een balkonnetje hebt he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:16 schreef GI het volgende:
Een elektrische BBQ. Das voor mannen die zittend plassen (copyrightteken jogy)
©quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:16 schreef GI het volgende:
copyrightteken
Kweetniet hoor JK, dat kan volgens mij alleen als je geen elektrische BBQ hebt. Ik hoorde daar laatst een verhaal over.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is iets klussen van alufolie een idee?
Ga dan steengrillenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, op zich is de buren uitroken een puike hobby maar je moet toch wat als je slechts een balkonnetje hebt he.
Ja! Ja! Ja!quote:
Waarom? Ik wil BBQ-en! En dat ding heb ik gratis en voor niks gehad, een steengrill moet ik kopen. En steengrillen is suf.quote:
Ik heb 1 keer geBBQed op een elektrische BBQ. En ik vind steengrillen minder sufquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil BBQ-en! En dat ding heb ik gratis en voor niks gehad, een steengrill moet ik kopen. En steengrillen is suf.
Van steengrillen krijg ik echt zo'n bowling-gevoel. Niet puik.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer geBBQed op een elektrische BBQ. En ik vind steengrillen minder suf.
Ik heb geen dikke oren, hoor. JK praat weer eens uit zijn bips.quote:
De laatste keer dat ik ben wezen steengrillen was het een arrangement met bowlen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van steengrillen krijg ik echt zo'n bowling-gevoel. Niet puik.
Ja nou, dat dus. Dan maar zitten plassen hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef NJ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ben wezen steengrillen was het een arrangement met bowlen..
Ik ben een keer tijdens het bowlen dermate op mijn muil gegaan. Twee weken last gehad van mijn onderrug(Nee niet mijn kont, mijn onderrug). Kut slapen en moeilijk autorijden. En het erge was... Ik zat op de camping. Een luchtbed slaapt niet prettig als je zo'n pijn in je rug hebt dat je pijnstillers MOET slikkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van steengrillen krijg ik echt zo'n bowling-gevoel. Niet puik.
Fideel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat geeft niks, J.
Verhalen ken ik niet, maar ik zie het al voor me, een roodgloeiend element en gesmolten plastic. Nee doe mij maar steengrillen. Mits je zo'n ding hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Jarno het volgende:
Kweetniet hoor JK, dat kan volgens mij alleen als je geen elektrische BBQ hebt. Ik hoorde daar laatst een verhaal over.
*pwwêêêêp*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen dikke oren, hoor. JK praat weer eens uit zijn bips.
We gaan off-topic, G.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben een keer tijdens het bowlen dermate op mijn muil gegaan. Twee weken last gehad van mijn onderrug(Nee niet mijn kont, mijn onderrug). Kut slapen en moeilijk autorijden. En het erge was... Ik zat op de camping. Een luchtbed slaapt niet prettig als je zo'n pijn in je rug hebt dat je pijnstillers MOET slikken.
Dat eerste neem ik dan voor het gemak voor lief. Maar dat tweede snap ik niet helemaal, of helemaal niet, daar ben ik nog niet uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:21 schreef MUUS het volgende:
Ik heb geen dikke oren, hoor. JK praat weer eens uit zijn bips.
Succes!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*pwwêêêêp*
Ik ga maar weer eens roken op het dak.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat geeft niks, J. Ik heb een echte Weber gekocht.
Zo één waar houtskool in moet.
Klinkt als een Weber (quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of gewoon een houtskoolbbq, eL.
Ook zelf geslacht enzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:25 schreef NJ het volgende:
Een paar jaar terug besloten ze dat het wel handig zou zijn om bij de boer een varken te kopen voor op de BBQ. Was een leuk idee, lekker vlees ook, maar om de of andere reden hoefde meer dan helft ineens geen vlees meer..
Is dat niet dat steengrill merk voor homo's [el]?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |