quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Foto's moeten gewoon op 1024 bij 786 geaccepteerd worden..
Die formaat postzegel is gewoon niet leuk.. Aan de andere kant mag je wel blij zijn, dat je de foto's zwaar moet verkleinen, omdat je dan minpuntjes wat makkelijker weg kan werken..Maak er ook wel eens misbruik van op die manier
![]()
Wat zij zegt iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
niet weer die hele pixelneukdiscussie he?
Yups moet een keer per FB gebeuren...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
je moet wat voor tvp he?quote:
quote:
Ja strakke actie was datquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik had ook Shark kunnen gaan aanbidden vanwege die schitterende mod-actie om dit topic sticky te maken
Maar goed....dit is beter
Hoewel de TT ook gefixt is nu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja strakke actie was datvooral omdat HM2 iets zei over de TT en niet over sticky maken
Terugkerende discussies met terugkerende niet-akties zullen er blijven zolang er steeds weer nieuwe mensen komen die die discussie nog niet gevoerd hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Wat vind je van mijn plan op jouw vraag? [Discussie] [showcases]quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:56 schreef Re het volgende:
T(ijd) V(oor) P(ixels)
is ook wel een non-discussie, ja het kost een extra verkleining en dat is op zich niet een probleem (wat HMII zegt), enige wat nog openstaat waar geloof ik nog geen antwoord op is gekomen is 550 vs 578 pxs of was dat al beantwoord?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Is zo'n soort discussie niet een mod-ontgroening dan?
wat is uw mening over nachtbaggerquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
D'r word nix ontgroend, alleen mijn hoofd mag kaal worden geschoren.. en dat is reeds gebeurd!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn plan op jouw vraag? [Discussie] [showcases]
IRCquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denk je?
Er is speciaal iets voor gemaakt
Gelukkig leven we hier in een land vol met compleet geschifte idiote mongolen met een gemiddeld IQ van VER onder het vriespunt, waaraan je zo'n verhaal nog kan slijten ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef RonaldV het volgende:Het antwoord was "we gaan er naar kijken, maar we zijn afhankelijk van een DEVver die dat voor ons kan bouwen, en die hebben we even niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |