Ik moest bijna lachen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef MoChe het volgende:
op het moment dat je er je bowlingbal collectie kunt stallen als vrouwzijnde weet je dat je kut ietsjes groter is dan gemiddeld....
En jij kan ook een man laten komen zonder te bewegen? \quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:17 schreef badlittlegirl het volgende:
Iedere dag 5 minuten helpt ook heel goed. Ik heb er geen paard bij nodig![]()
15 a 16 cm is idd gemiddeld toch ben ik superblij dat ik 18 a 19 cm. heb, maar ja verschil moet er zijn hé.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:56 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Anders praat je ff de gemiddelde fokker (of nederlander) een complex aan.![]()
Het gemiddelde in erectie is nog altijd 15 a 16 cm. Alles boven de 18 cm komt niet zo heel vaak voor en is meer een uitzondering dan een regel!![]()
Als je ergens over praat en beweringen doet, zorg dan wel dat ze kloppen!![]()
Jep, verschil moet er zijn, maar het schijnt dus juist als ik het hier allemaal goed lees, dat tie vooral dik moet zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:17 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
15 a 16 cm is idd gemiddeld toch ben ik superblij dat ik 18 a 19 cm. heb, maar ja verschil moet er zijn hé.
Tenzij je als vrouw eerder met je vinger bij een andere vrouw binnen bent geweest, lijkt het me moeilijk om in te schatten hoe strak je bent, zo zonder referentiemateriaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vrouwen kunnen toch gewoon met hun vinger voelen hoe strak het van binnen is
Ja ok.. maar je kan wel aanvoelen of het een beetje nauw aanvoelt of dat je er makkelijk een rondje in kan draaienquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:55 schreef the_sharky_dog het volgende:
[..]
Tenzij je als vrouw eerder met je vinger bij een andere vrouw binnen bent geweest, lijkt het me moeilijk om in te schatten hoe strak je bent, zo zonder referentiemateriaal.
rondje met je hele vuist of gewoon met je pink?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja ok.. maar je kan wel aanvoelen of het een beetje nauw aanvoelt of dat je er makkelijk een rondje in kan draaien
ze is pas uit 1990, lijkt me logisch dat je dan nog strak bent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kun je ter verduidelijking een foto plaatsen waarop je met een schuifmaat de inwendige diameter en de diepte van je doos meet, zodat wij jouw stelling kunnen onderschrijven?![]()
Nou als die vuist er makkelijk in gaat weet je al genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:14 schreef MoChe het volgende:
[..]
rondje met je hele vuist of gewoon met je pink?
Onzin, ik heb een keer een vrouw gefist (ze heeft al kindjes) en dat ging perfect, en toch als ze geneukt wordt door haar (of een) man, krijgt ze altijd te horen dat ze zo lekker strak isquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou als die vuist er makkelijk in gaat weet je al genoeg
En die gleed er zo in een keer in..?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een keer een vrouw gefist (ze heeft al kindjes) en dat ging perfect, en toch als ze geneukt wordt door haar (of een) man, krijgt ze altijd te horen dat ze zo lekker strak is
Goed getrainde spieren he, dat scheelt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
En die gleed er zo in een keer in..?
Wat moet ik daar nog goed aan lezen dan?? Het feit dat je reageert met die gleed er zeker zo in een keer in zegt toch genoeg??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
nee. Lees m'n reactie nog maar es goed voordat je![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nog goed aan lezen dan?? Het feit dat je reageert met die gleed er zeker zo in een keer in zegt toch genoeg??
Het idee alleen al, fisten is iets heel prive en intiems, dat doe je alleen als je de ander op en top vertrouwt...
Dat bedoelde ik dus. Was maar een geintje hoor..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nou als die vuist er makkelijk in gaat weet je al genoeg
Zo'n klein Chineesje kan inderdaad meer piem0l hebben dan je denktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
surinaamse vrouwen zijn idd gemiddeld een stuk ruimer dan hollandse. het viel me ook wel eens op dat aziatische vrouwe, die je soms met een hand over je schouder gooit, flinke afmetingen hebben.
echt he!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo'n klein Chineesje kan inderdaad meer piem0l hebben dan je denkt
Dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt he!
damn, geil man. haar heupen bijna net zo breed als mijn pik (:' bwvs) en toch alles netjes naar binnen kunnen krijgen!
Edit: nee weet je, ik kop 'm toch maar niet in...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een uitwendig criterium waarop je de strakheid van een individu zou kunnen schatten voordat je er veel tijd in steekt, maar tot nu toe niet gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |