Je moet zelfs actief op zoek naar werk. Als je begint met een baantje van minder uren verplichten ze meer uren af te dwingen bij je werkgever (wat ook weer tot een conflict kan leiden) en/of je moet verder solliciteren tot je aan je uren zit, desnoods bij meerdere werkgeversquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:30 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, nog een vraag, mag je met een uitkering nog legaal bijwerken tot je eigenlijke salaris? Omdat het maar 70% is van je loon, is het dan toegstaan die 30% er bij te verdienen met een klein baantje?
Tsja... eerlijk gezegd maakt TS daar niet veel kans. Er zijn niet zo veel werkgevers die het leuk vinden dat je voornamelijk voor de kinderen zorgt en er in de verloren uurtjes bij hen op de zaak nog wat bij komt klussen (maar alleen 's ochtends, wanneer de kinderen niet ziek zijn, geen vakantie hebben, en nooit op dinsdag, woensdag of donderdag).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef Gompy58 het volgende:
...
Is is lullig maar ga je vast orienteren.... op de arbeidsmarkt..
Beetje late reactie, maar toch....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar wat was de aanleiding om nieuwe werktijden te bespreken? Was er een aanleiding? Of was het ineens gewoon niet meer werkbaar volgens jullie (werkgeverskant)?
Ik werk sinds februari 2005 op deze voet: ik ben de enige die het kantoor bezet gedurende 2 van de 5 werkdagen. De andere dagen worden al sinds februari 2005 hetzelfde ingevuld, namelijk: soms is er iemand, vaak staat telefoon doorgeschakeld, soms is er een uur iemand...
Rewimo, het is niet druk, mijn werk is te doen in die 16 uur. dat is het probleem niet. ze willen gewoon een constantere bezetting, elke dag een paar uur het liefst.
Telefoon & computer doorschakelen naar jou huis en toch 2 dagen per week daadwerkelijk op kantoor zijn. Verdien je extra bij terwijl je toch voor de kinderen kunt zorgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar wat was de aanleiding om nieuwe werktijden te bespreken? Was er een aanleiding? Of was het ineens gewoon niet meer werkbaar volgens jullie (werkgeverskant)?
Ik werk sinds februari 2005 op deze voet: ik ben de enige die het kantoor bezet gedurende 2 van de 5 werkdagen. De andere dagen worden al sinds februari 2005 hetzelfde ingevuld, namelijk: soms is er iemand, vaak staat telefoon doorgeschakeld, soms is er een uur iemand...
Rewimo, het is niet druk, mijn werk is te doen in die 16 uur. dat is het probleem niet. ze willen gewoon een constantere bezetting, elke dag een paar uur het liefst.
Is ook gewoonterecht dan he, mits het al die tijd ook de dagen is geweest die je eerder aangaf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef Sugar het volgende:
Flink genaaid? Ik verander niets aan werksituatie nu, Ik werk al sinds bijna 2 jaar 16 uur. Dat wilde ik ook gewoon blijven doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |