agggggggghhhquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:49 schreef Impry het volgende:
Telefoonverbinding is al lang weer voorbij...
Tja god weet alleen hoeveel Herbertpronopunten mij dit kostquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:44 schreef Impry het volgende:Daar zijn ze weer.
Matthieu bedankt, Matthieu bedankt!
www.nos.nlquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
hier een tv storing in heel de wijk, sommige ook geen stroom wij wel
kan het niet volgen
mij best, zijn we verlost van die dwaas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:51 schreef Ereinion het volgende:
Het zou me niks verbazen dat Voeckler als hij erachter komt dat hij toch niet meer bij de koplopers komt, hij zich even in een ravijn rijdt, levert toch mooi wat publiciteit op![]()
quote:
we zijn pas net begonnen.quote:
Het internet hier op het werk komt via de USA. Ik krijg een error dat ze alleen in NL mogen broadcastenquote:
Tis nog langquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Eppie_NL het volgende:
zo gaat Rasmussen die bergtrui niet winnen....zometeen maar ff topic aanmaken met als titel:
"Lach hier Rasmussen uit"![]()
beetje voorbarig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Eppie_NL het volgende:
zo gaat Rasmussen die bergtrui niet winnen....zometeen maar ff topic aanmaken met als titel:
sommige mensen hier schijnen dat niet te snappenquote:
We hebben ook net 3 verkeersheuvels gehad... Rasmussen komt nog wel. En is het niet vandaag, dan is 1 goeie dag in de Alpen ook voldoende.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |