Wat doen Tuinhek, streepjescode, L_V en jij (lijkt mij immers sterk dat je van een ander wel een topic als "wie kan bewijzen dat God geen vrouw is" zou sluiten) dan wel ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:38 schreef Akkersloot het volgende:
-edit: persoonlijke vetes uitvechten doe je maar via mail ofzo, maar niet op dit forum, en zéker niet in feedback
Jouw eigen aannames vormen dan ook herhaaldelijk het probleem.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat doen Tuinhek, streepjescode, L_V en jij (lijkt mij immers sterk dat je van een ander wel een topic als "wie kan bewijzen dat God geen vrouw is" zou sluiten) dan wel ?
Ach je hebt ook van die trollen die koran met een hoofdletter schrijven i.pv.. met een kleine letter.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jenny Goeree haalt uit naar Allah
Troll alert: knor'an in plaats van koran
Naast trollen voegt zoiets echt helemaal niets toe.
Thxquote:
Wel voor een deel on-topic echter. Inderdaad negatief, maar dat is op zichzelf geen reden om de reactie te verwijderen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef pmb_rug het volgende:
ik protesteer tegen de volgende post
totaal niet opbouwend of wat dan ook, puur negatief en destructief. bovendien beledigend.
met dank,
Ik heb dat ook wel eens. Als je erg veel van iemand houdt - in dit geval God- dan voel je een nog sterkere pijn als de beledigde. Vergelijk b.v. als je kind of je levenspartner zwaar beledigd wordt. Wedden dat je heftiger, krachtiger reageert dan je geliefde zelf?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef pmb_rug het volgende:
ik protesteer tegen de volgende post
totaal niet opbouwend of wat dan ook, puur negatief en destructief. bovendien beledigend.
met dank,
Ik ben bang dat het ook niets wordt. Wat mij betreft is het hoofdstuk gesloten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik als TS vragen om een slotje op [Centraal] Akkersloot deel 2 ? Het gaat toch nergens heen en het wordt nooit wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |