Het nieuwe beleid zit er al goed in bij jou..quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef VonHinten het volgende:
Ik snap de frustratie, je moeder is het waarschijnlijk vergeten..
Maar het blijft wél je eigen verantwoordelijkheid :
Anders lees je de OP even....quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:22 schreef ZeroSletje het volgende:
anders doe je je belasting aangifte eerder....
pfff huilie!
Ieder voor zich en God voor ons allenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef VonHinten het volgende:
Maar het blijft wél je eigen verantwoordelijkheid![]()
Jep je belastingaangiftequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef VonHinten het volgende:
Ik snap de frustratie, je moeder is het waarschijnlijk vergeten..
Maar het blijft wél je eigen verantwoordelijkheid![]()
het is toch ook jou probleem om ervoor te zorgen dat je alle instanties optijd op de hoogte stelt dat je gaat verhuizen!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef descendent1 het volgende:
Ach; ik had laatst precies hetzelfde met ex huisgenotes; ligt dr belangrijke post nog op mn oude adres; zou je zeggen: we bellen m even of we brengen het langs... Nee hoor; dat domme kind gooit t weg!![]()
quote:
Had ik ook (behoorlijk) gedaan; maar sommige administraties werken langzamer dan dat ik verhuis blijkbaar..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
het is toch ook jou probleem om ervoor te zorgen dat je alle instanties optijd op de hoogte stelt dat je gaat verhuizen!!!
instanties werken niet te traag, jij was blijkbaar te laat met het regelen vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Had ik ook (behoorlijk) gedaan; maar sommige administraties werken langzamer dan dat ik verhuis blijkbaar..(enige ding wat ik vergeten was was de Large...
![]()
Ik ben altijd op tijd en de rest is traag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef the_jestert het volgende:
[..]
instanties werken niet te traag, jij was blijkbaar te laat met het regelen van
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef the_jestert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd en de rest is traag.
staat gemiddeld 4 weken voorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; en de NS rijdt ook altijd op tijd bij jou zeker.....
![]()
(3 weken van te voren aangeven dat je gaat verhuizen lijkt me wel op tijd genoeg huh?![]()
ik raak nooi iets kwijt, had wel laaste een aangifte vanene jill, die ik gebruikt heb om mijn billetjes mee af te vegen want het toiletpapier was opquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow trouwens heb mn belastingaangifte wel gedaan...maar schijnbaar hebben ze die of niet gehad of kwijtgeraakt. Handig ook die belastingdienst.
Nee hoor, wij hebben 4 maanden van te voren alles geregeld en nog schijnen bepaalde dingen op het oude adres te komen. De administratie van instanties is gewoon bagger. Dat merk je ook als je aangeeft dat iemand overleden is, nog blijf je van die bedrijven post krijgen met die naam erop, lekker hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef the_jestert het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |