Wie niet, onhaalbaar alleen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al een voorstander van geweest.
Hoe graag ik het ook zou willen, dat zie ik de eerstkomende jaren echt niet gebeuren.quote:
''Goeie wiet hier in Amsterdam''quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Die uitdrukking op z'n gezicht... ik kan daar helemaal niets van maken.
Ja, normaal gesproken wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:18 schreef Nashje het volgende:
[..]. Duurt zeker lang. Langer dan een 409/410/411 ?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Kaarten voor het Amsterdam Tournament bestelt.
Met alle respect maar waarom echt? Een kaartje van zo'n wedstrijd is gewoon duurder dan een CL wedstrijd straks. Beter bewaar je dit geld voor een pas-partout mochten we voor het hoofdtoernooi kwalificeren. Amsterdam Tournament is gewoon echt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Kaarten voor het Amsterdam Tournament bestelt.
Het zijn 2 wedstrijden heurquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met alle respect maar waarom echt? Een kaartje van zo'n wedstrijd is gewoon duurder dan een CL wedstrijd straks. Beter bewaar je dit geld voor een pas-partout mochten we voor het hoofdtoernooi kwalificeren. Amsterdam Tournament is gewoon echt...![]()
Gewoon naar regio Amsterdam verhuizen en seizoenkaart nemenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het zijn 2 wedstrijden heur.
en voor de rest woon ik in het oosten van het land, dus ga ik sowieso niet zovaak naar wedstrijden, en dan is het leuk om dit mee te pakken. Daarnaast is het de eerste echt testcase voor Ajax.
Helaas heb ik niet de leeftijd om mijn ouders te vertellen dat dat moet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gewoon naar regio Amsterdam verhuizen en seizoenkaart nemen![]()
Kom ik er komend halfjaar gezellig bijstaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
Zet mij in dat stadionoverzicht maar gezellig naast Montana bij 409/410
Hehe ik ken ook dat soort mensen die altijd gratis kunnen. Maarja welk vak zit je dan? Want lange zijde is meestal zo ongezellig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ik kan denk ik weer gratis naar de CL wedstrijden![]()
Ligt eraan waar ze me nodig hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hehe ik ken ook dat soort mensen die altijd gratis kunnen. Maarja welk vak zit je dan? Want lange zijde is meestal zo ongezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |