wat een ordinaire laffe agressie!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Hagenezen, zullen we het op het veld uitvechten of eventueel ergens in een verlaten supportershome? Op internet, al die kinderachtige argumenten, schiet niemand er wat mee op.
Zou je ook even in het ado topic willen kijken dan want daar hebben een aantal neuzen misselijkmakende opmerkingen geplaatst.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een hele zwik zooi verwijderd (en ga even de zooi beoordelen), kan het nou nooit een keer normaal?
Allemaal kappen nu!
Als jij er gelukkig van word wil ik het best voor je doen hoor, je hoeft het maar te vragen en ik doe het, als die neuzen zich uit het ado topic terug trekkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga jij je hier dan ook terugtrekken?
Sarquote:
Zo, d'r gaan veel mensen weg maandagquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sar
Maar jongens, maandag ga ik op vakantie en ik wil topic 400 wel meemaken
Ik denk alleen Grygera (afwachtende wat er in Italie gebeurd)quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Het is heel erg stil. Verwacht er iemand nog dat er spelers komen of vertrekken?
Dan zal er ook een vervanger(s) komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk alleen Grygera (afwachtende wat er in Italie gebeurd)
Stam/Ogaraguquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan zal er ook een vervanger(s) komen.
Zit meer te denken aan een CV die ook op links uit de voeten kan. Op RB kunnen Ogararu, Heitinga en Boakye uit de voeten.quote:
Ik vind dat er wel een vervanger moet komen, vooral iemand die centraal kan.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef ILCILA het volgende:
Heej jongens, gedraag je vanavond ennuh ik zal vanavond nog wel even wat foto's posten denk iklaterzz ik ga die kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |