goed juist zo. Al die zielige titels altijdquote:Edit: kut, topictitel vergeten
Hij mocht niet mee op trainingskampquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Spaanse competitie begint altijd pas erg laat, dus ik betwijfel of die trainingen al zijn begonnen.
Wat voor klasse is de tegenstander vandaag?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het vanavond?
Hoofdklasse toch? tegen HHC (waar ze nog met 1-0 achter kwamen te staan vorig jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat voor klasse is de tegenstander vandaag?
Hoofdklassequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat voor klasse is de tegenstander vandaag?
quote:Martin van Geel heeft aan het einde van het afgelopen seizoen korte tijd rondgelopen met de gedachte om te stoppen als technisch directeur. De Brabantse Ajacied werd naar eigen zeggen 'gek' van verdraaide verhalen in de media.
"Als je vraagt of er momenten zijn geweest waarop ik het helemaal zat was, moet ik bevestigend antwoorden. In de media zijn vaak genoeg verhalen verschenen over interne stress bij Ajax, maar ik kan je zeggen dat het allemaal wel meeviel", zegt Van Geel in Voetbal International.
"Alleen de laatste weken van het seizoen waren er wat interne discussies over wanneer wij naar buiten zouden komen met het nieuws over het aanstaande vertrek van Danny Blind. Toen verloor ik het vertrouwen in enkele journalisten volledig, waardoor ik er op een gegeven moment over heb gedacht te stoppen. Ik werd daar gek van", bekent Van Geel.
quote:Nadruk ligt duidelijk op pressie, zo snel mogelijk in balbezit komen en voetballen op de zijde van de tegenstander. Stam speelt als inschuivende man (als Blind van 95). Schilder zal zich moeten richten op Linksback als goede 2e man achter Urby. Hij wil de Ajax huisstijl (4-3-3 aanvallend) houden. Gabri gaat werken als stofzuiger voor de no. 10 (sneijder?) Doelpunten komen weer van voorzetten van de flanken
Misschien wel weer een 1-0 ruststandquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat HHC er weer net zo'n spektakel van maakt als vorig jaar.![]()
Stam als inschuivende man? Dat word geen succes denk ik.quote:Nadruk ligt duidelijk op pressie, zo snel mogelijk in balbezit komen en voetballen op de zijde van de tegenstander. Stam speelt als inschuivende man (als Blind van 95). Schilder zal zich moeten richten op Linksback als goede 2e man achter Urby. Hij wil de Ajax huisstijl (4-3-3 aanvallend) houden. Gabri gaat werken als stofzuiger voor de no. 10 (sneijder?) Doelpunten komen weer van voorzetten van de flanken
Jij bent wel veel met ajax bezig als ado Den Haag supporter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:20 schreef Adothehague het volgende:
Dit word pas een graadmetertje voor ajax, eens kijken of ze hun doel kunnen schoon houden.
great minds....quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Stam als inschuivende man? Dat word geen succes denk ik.
Ja aangezien er ook een aantal neuzen in het ado topic komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij bent wel veel met ajax bezig als ado Den Haag supporter.
Hij is tot inkeer gekomen dat moet je respecterenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij bent wel veel met ajax bezig als ado Den Haag supporter.
Nooit van me levuhquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij is tot inkeer gekomen dat moet je respecteren![]()
tsja, tot nu toe gebeurd het wel Stam is de gene die het middenveld inspeelt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Stam als inschuivende man? Dat word geen succes denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |