Dat is volgende week al??quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:43 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ipv van september gaan we al in week 31 verbouwen
Bij mij zijn de meeste cassieres 16-20 jaar, met een paar ouderenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:23 schreef waterreus23 het volgende:
[...]
Zeker nog nooit in mijn filiaal geweest. Hooguit 5 aantrekkelijke cassieres, en de rest onaantrekkelijk een allemaal boven de 35. Maar ja, daar houden sommige mensen ook van![]()
Helaas nog steeds geen aanmeldingenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef waterreus23 het volgende:
Albert Heijn voetbalfans opgelet:
[afbeelding]
adres: www.profcoach.nl
De regels zijn simpel. 18 spelers selecteren, dus van elke club één speler. Verder geen budgetten en dergelijk.
Fok Subleague
Naam: Albert Heijn Fok
wachtwoord: wuppie
hopelijk doen er veel mee, en dat de beste Albert Heijner mag winnen
Ja!quote:
Vakantie!quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef -Dries- het volgende:
Morgen van 19:00 tot eind en dan 3 weken vakantie
Bij ons rijden ze nu eindelijk eens een keer op tijd. Werd ook weleens een keer tijd na al die weken dat ze standaard te laat kwamen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:20 schreef highway101 het volgende:
Is het nog steeds bar en boos met de DC's? Ik heb 3 weken niet gewerkt...
Had ik ook in Schotland, tijdens mn stagequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
Ik werd vanmorgen mobiel gebeld. Of ik wilde invallen.
Ik ben potdomme op vakantie![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
Ik werd vanmorgen mobiel gebeld. Of ik wilde invallen.
Ik ben potdomme op vakantie![]()
Vinden jullie dit heel vreemd? Iedereen gaat tegelijk op vakantie. Dus ja ze kunnen het toch altijd proberen mocht je al thuis zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Herkenbaar
'Kan je werken vandaag?'
'Wacht even. Moet even uit de ski-lift stappen!'
'Ben je al terug?'
'Nee, ik sta op Rimini-airport!'
sssst..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:00 schreef highway101 het volgende:
Hey Bart; je eerste bericht op de site van Rutte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |